Vanwege de kouquote:Op zondag 28 november 2021 12:45 schreef wimderon het volgende:
De Noren (en Niskanen) zijn vandaag niet gestart.
[ afbeelding ]
Ik snap dat coach dingen wil overnemen maar als sporter aangeeft het zelf te doen dan laat je dat toch? Misschien is dat cultuurdingetje maar...quote:Op donderdag 2 december 2021 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Morgen de eerste wedstrijd van het weekeinde in Ulrichen in Zwitserland, waar weer geknokt gaat worden in de Braziliaanse olympische kwalificatie. Tien kilometer klassiek, de eerste meetellende afstandswedstrijd. Fysiek veel vertrouwen in, maar het is helaas niet gelukt om de 'coach' ervan te overtuigen Bruna haar eigen ski's te laten waxen of ze laten waxen door iemand naar haar keuze, hij gaat het zelf doen. Het zijn de klassieke ski's van Bendika (niet gekocht, maar in leen), ik hoop echt heel erg hard dat hij niet ook deze ski's gaat vernaggelen met simpelweg onvoorzichtig en onzorgvuldig handelen, zoals vorig seizoen met Bruna's gloednieuwe ski's gebeurde...buiten dat de ski's met zo'n voorbereiding retetraag worden.
Vanavond voor het slapen even een gebedje doen en hopen dat het morgen in elk geval redelijk gaat met de ski's.
Zaterdag een sprint in vrije stijl, zondag een vrije stijl massastart waar Bruna in elk geval niet gaat starten.
De World Cup is ondertussen in Lillehammer, met morgen een sprint vrije stijl, zaterdag een afstandswedstrijd vrije stijl en zondag...estafettes, jawel!
https://www.fis-ski.com/D(...)9381&seasoncode=2022
Zéker als het vorig seizoen al mis ging en de ski's niet alleen langzaam/slecht geprepareerd waren, maar ook nog eens beschadigd door het waxijzer er op een lompe manier af te halen. Ik heb in maart zelf haar ski's staan waxen hier thuis (omdat ze voor langdurige 'opslag' ook een laagje moeten hebben ter bescherming), uiteraard onder haar begeleiding, en zelfs ik kan zo'n waxijzer normaal over een ski halen, gewoon door blijven drukken tot je de hele ski hebt gehad in plaats van 'm er halverwege zijwaarts af drukken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap dat coach dingen wil overnemen maar als sporter aangeeft het zelf te doen dan laat je dat toch? Misschien is dat cultuurdingetje maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nee. Je bent welkom om (voor het eerst denk ik?) ook over langlaufen of de NoKo te praten, World Cup is volle bak bezigquote:Op zaterdag 18 december 2021 06:14 schreef scrupuleus het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over, kunnen die Brazilianen niet in een dagboek
Nee niet voor het eerst, toen de Finse de dames het langlaufen domineerden jaren terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 07:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Je bent welkom om (voor het eerst denk ik?) ook over langlaufen of de NoKo te praten, World Cup is volle bak bezig
Waarvan aktequote:Op zaterdag 18 december 2021 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee niet voor het eerst, toen de Finse de dames het langlaufen domineerden jaren terug.
Ik haak iig totaal af bij je teksten over proleten, mi zou dat prima kunnen op Fok hoor maar doe het lekker in een topic enkel voor zulke pareltjes.
Just my 50 cents.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 06:14 schreef scrupuleus het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over, kunnen die Brazilianen niet in een dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |