Precies, maar als je in november/december nog totaal niet aan dit plan denkt, denk je er ook niet aan om namen in te vullen die sowieso niet mee gaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm hmm ik heb wel wat ervaring met internationale toernooien. Meestal stuur je gewoon een hele lijst op inclusief namen waarvan je al vrijwel zeker weet dat die niet mee gaan. Dan heb je een later moment om het allemaal definitief te maken.
Nu de favorieten weer bij elkaar.quote:
Verse wax?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Domme vraag; wanwaar de skiwissels?
Wax gaat achteruit en als de kick wax op de klassieke ski niet goed meer is schuif je figuurlijk achteruit bergopquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Domme vraag; wanwaar de skiwissels?
Die is na 15km wel zo'n beetje op ja.quote:
Doet Bruna vandaag mee?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is na 15km wel zo'n beetje op ja.
Nee, die zit naast me. Na de deceptie van vorige week heeft ze zich hier niet voor geplaatst, helaas. Jaque wel, die moet - wat ze ook doet - niét zelf uitstappen.quote:
Ze komt net door op de 18km.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die zit naast me. Na de deceptie van vorige week heeft ze zich hier niet voor geplaatst, helaas. Jaque wel, die moet - wat ze ook doet - niét zelf uitstappen.
Jep. Johaug gaat haar op de grote klim pakken zo. De keren dat Jaque op de achtergrond te zien was kon je zien dat haar wax echt dramatisch was, net als eerder bij de mannen. Lekker gewerkt, coach.quote:
En gelaptquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. Johaug gaat haar op de grote klim pakken zo. De keren dat Jaque op de achtergrond te zien was kon je zien dat haar wax echt dramatisch was, net als eerder bij de mannen. Lekker gewerkt, coach.
Kan je niet waxer worden voor Braziliaanse ploeg?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. Johaug gaat haar op de grote klim pakken zo. De keren dat Jaque op de achtergrond te zien was kon je zien dat haar wax echt dramatisch was, net als eerder bij de mannen. Lekker gewerkt, coach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |