quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, alleen werkt hij hier niet bijzonder goed samen met VVD helaas. Varane en Puyol zijn een veel betere match bij mij.
WL trouwens weer afgesloten op Goud 3, wat een shitshow was het dit weekend.
Mooiste was trouwens nog wel mijn laatste twee potjes die in principe nergens meer om gingen (maar ik wil graag de 300 wins halen, lijkt me mooi), dus ik speelde een beetje casual tegen een ontzettende Duitse try-hard. Stond ik 1-3 achter, stuurt hij me een bericht: "Yo bro, just quit and stop wasting my time". Uiteraard doorgespeeld, kom ik terug tot 3-3 en toen ging ik maar weg. Zak erin, stuk stront
van het reguliere seizoen wel ja, als ik het goed begreep hebben ze in schotland nog een superpoule van de top 6 aan het eind van het seizoen, maar kans dat je daar nog 5 op rij wint is natuurlijk kleinerquote:
Dat zal de 1e zijn die dus al zeker is van z'n upgradequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:17 schreef lesleyyb het volgende:
VVV doet wat ze het beste doen, met grote cijfers van de toppers verliezen. Fer heeft zijn upgrade al voor zijn sbc expired
Mbabu is al geüpgrade, Marcelo heeft hem al binnen ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat zal de 1e zijn die dus al zeker is van z'n upgrade
4 winnen was het toch? Begreep dat de +1 nu binnen was.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hadden die er toch nog 5 achter elkaar gewonnen ja? Had die hoop op tavernier eigenlijk opgegeven.
EL telt niet mee toch dus dan moeten ze volgende week ook nog winnen geloof ik.
4 klopt ja ik dacht 5 op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
4 winnen was het toch? Begreep dat de +1 nu binnen was.
2x die 83+ gedaan Bernardo Silva en Lucas Leivaquote:Op zondag 7 maart 2021 19:23 schreef Dopekoe het volgende:
De tering zeg...
Ik doe ook eens een 81+ upgrade, en wat krijg ik, : 2 x een 81 rated
Dan doe ik maar een 83+ upgrade en wat krijg ik : een 83 rated...
Slaat helemaal nergens meer op die packluck van mij
Heb gelukkig 2 bijna volledig untradable teams met een 88 en 87 rating, dus wat dat betreft heb ik geen goede pulls nodig, maar wat meer centen kan geen kwaad om nog eea te kunnen upgraden...
Bij die 83+ kreeg ik ook een 83 rated.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:23 schreef Dopekoe het volgende:
De tering zeg...
Ik doe ook eens een 81+ upgrade, en wat krijg ik, : 2 x een 81 rated
Dan doe ik maar een 83+ upgrade en wat krijg ik : een 83 rated...
Slaat helemaal nergens meer op die packluck van mij
Heb gelukkig 2 bijna volledig untradable teams met een 88 en 87 rating, dus wat dat betreft heb ik geen goede pulls nodig, maar wat meer centen kan geen kwaad om nog eea te kunnen upgraden...
Dat team kom ik nou noooooooit tegenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn team speelt eindelijk fijn en betrouwbaar, in game speel ik dit weekend wel 5-3-2
In het centrum staan dan Varane, Vieira en Blanc daar kom je niet tussen
Icon Player Pick was Makelele, een hele fijne kaart normaal gesproken als cvm naast Vieira.
Dejan Kulusevski Future Stars is ook erg fijn aan de zijkant, 99 snelheid met een hunter kaart, de ene assist na de andere.
[ afbeelding ]
Hier een beetje dezelfde ervaring. Eind vorige week 2 dure spelers verkocht, en speel nu met voornamelijk untradebles.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef Max23 het volgende:
Ik heb met mijn eredivisie team dus Goud 2 gehaald, nog 4 wedstrijden over.
Conclusie: maakt geen ene reet uit of je met een team van 7,5 miljoen speelt of met een team van pak en beet 600k (alle sbc's meegerekend)
Wat mij betreft mis je daar niet veel aan. Persoonlijk vind ik van bergen beter dan robben. Van bergen voelt lichter aan en robben voelt wat sluggish. Ook kan robben bijna niets met z'n rechterbeen waar van bergen 5* wf heeftquote:Op maandag 8 maart 2021 08:26 schreef papert het volgende:
[..]
Hier een beetje dezelfde ervaring. Eind vorige week 2 dure spelers verkocht, en speel nu met voornamelijk untradebles.
Heb tot 11 wins gespeeld, en had nog 13 wedstrijden over. Dit is minstens net zo goed als ik altijd doe.
Al merk ik tegen tegenstanders die de echte top Icons hebben wel altijd dat het veel lastiger verdedigen is. Maar dat kan ook komen omdat alleen de betere spelers die top-icons hebben.
Heb net Boadu gekocht, en ga de komende 3 weken op m'n gemak de eredivisie spelers halen. Dan ga ik daarna ook een WL met een eredivisie team proberen.
Heb helaas Robben niet.
Goed hequote:Op zondag 7 maart 2021 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat team kom ik nou noooooooit tegen
Wel mooi je hebt weken om tips gevraagd om daarna zelf het meest standaard team ooit te makenquote:Op maandag 8 maart 2021 10:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goed he
Goud 3 gehaald gelukkig, begon met 1 winst en 6 verliezen pff
Welke divisie speel jij dan in godsnaam?quote:Op maandag 8 maart 2021 10:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goed he
Goud 3 gehaald gelukkig, begon met 1 winst en 6 verliezen pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |