Heb je Tonali vrij gespeeld? Dan kun je die doen ipv Khedira? Ronaldo linken met Dybalaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:25 schreef lesleyyb het volgende:
heb na wat player picks redelijk goede fodder over, en dit is momenteel mijn team:
[ afbeelding ]
wil nu afwachten wat er vanavond aan content released wordt en daarna wil ik gaan kijken naar de volgende sbcs:
-Flashback Kroos voor Lees-Melou en dan Ramos en Mendy naar LCB en LB
-Moments Puyol voor Todibo zodat ik vrijheid heb voor LB en GK
what should i do?
in een sbc gegooid, vond Khedira beter en speelde ook niet heel fijn. Khedira gaat eruit wanneer de 2e set icon swap tokens beschikbaar is en vervangen wordt met moments Decoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je Tonali vrij gespeeld? Dan kun je die doen ipv Khedira? Ronaldo linken met Dybala
Ik denk dat ik in totaal wel een uurtje of 5 bezig ben geweest, maar was ook aan het werk tussendoor, dus effectief wat minder langquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:18 schreef papert het volgende:
[..]
Zeker! Hoe lang was je bezig met die doelstellingen?
Ook nice, zou die boadu ook graag in m'n team hebben, wat een kaart is datquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
inderdaad!
Die van mij![]()
[ afbeelding ]
Freeze Dembele kost nog steeds 1,3 miljoen met mindere statistieken in bijna alles, maar wel 5*5.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:41 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is een goede prijs voor die Morales? Wil hem
Thx.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:28 schreef papert het volgende:
[..]
Freeze Dembele kost nog steeds 1,3 miljoen met mindere statistieken in bijna alles, maar wel 5*5.
Maar Morales kan ook nog geüpgrade worden.
Daar staat weer tegenover dat de komende maand voor minder dan 2 miljoen je POTM Messi kan krijgen. Die spreekt mensen meer tot de verbeelding, en is beter dan Morales. Al blijf ik de zwakke conditie van Messi een puntje vinden.
Als Morales maandag niet boven de 1,3 miljoen is zou ik hem dan kopen. Als je het kan betalen.
Ga niet teveel op mij af, ik probeer vooral mee te denken. Maar kijk of je ook ergens anders informatie in te winnen. Ik ben ook geen handelaar of iets dergelijks, zeker niet met zulke dure spelers.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Thx.
Ben er normaal een kei in om spelers veel te duur te kopen.
Kijk vooral even wanneer Levante speelt, als ze er 6 scoren gaat die prijs de lucht in. Kijk ook even hun spelprogramma.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Thx.
Ben er normaal een kei in om spelers veel te duur te kopen.
Lijkt mij ook een prima kaart ja. Ben zelf nu langzaam aan Kluivert aan het unlocken, met duplicates, daarna begin ik aan Puyol. Tenzij er een betere verdediger dan Puyol komt in de komende weken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Puyol is wel hard shadow kaartje erop en hij is net snel genoeg.
Kluivert lijkt me niet heel chill die zal wel lomp aanvoelen ingame maar grote kans dat ik die ook craftquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima kaart ja. Ben zelf nu langzaam aan Kluivert aan het unlocken, met duplicates, daarna begin ik aan Puyol. Tenzij er een betere verdediger dan Puyol komt in de komende weken.
Zal geen Mbappe ofzo zijn nee, maar ik vind zo'n speler vaak wel goed. In Fifa 19 was TOTS Jovic mijn favoriete speler, nog beter dan Eusebio bijvoorbeeld. Vorig jaar ook heel lang gespeeld met Flashback Jovic, en heb stiekem het idee dat Kluivert een Jovic on steriods is. 5* WF, goede kopballen etc. Tuurlijk had ik de loan kunnen doen, maar een Nederlandse PIM is altijd leuk, en ik moet toch ergens die dupes ingooienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kluivert lijkt me niet heel chill die zal wel lomp aanvoelen ingame maar grote kans dat ik die ook craft
Gisteren even die BPM geprobeerd maar daar heb ik echt het geduld niet voor, zeker niet als ik een vrije dag van het werk hebquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kluivert lijkt me niet heel chill die zal wel lomp aanvoelen ingame maar grote kans dat ik die ook craft
Het ligt er ook aan wat je wil bereiken ingame natuurlijk. Wil je elite halen dan kun je beter Mbappe nemen is goud goed genoeg voor je dan kun je prima met Kluivert spelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal geen Mbappe ofzo zijn nee, maar ik vind zo'n speler vaak wel goed. In Fifa 19 was TOTS Jovic mijn favoriete speler, nog beter dan Eusebio bijvoorbeeld. Vorig jaar ook heel lang gespeeld met Flashback Jovic, en heb stiekem het idee dat Kluivert een Jovic on steriods is. 5* WF, goede kopballen etc. Tuurlijk had ik de loan kunnen doen, maar een Nederlandse PIM is altijd leuk, en ik moet toch ergens die dupes ingooien
Klopt, alleen werkt hij hier niet bijzonder goed samen met VVD helaas. Varane en Puyol zijn een veel betere match bij mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Puyol is wel hard shadow kaartje erop en hij is net snel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |