SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo’n lekkere stemquote:Op zondag 28 februari 2021 12:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga na deze cd, maar een cd van Alice in Chains opzetten..
Zeker, heerlijk dat deprimerende er in...quote:
Mijn nick was eerst Bos81. Ik wilde van die 81 af. Bos was al bezet, dus toen voor deze gekozen aangezien sommigen me zo al noemde hier..quote:Op zondag 28 februari 2021 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan de nicks eigenlijk?
Morgen komt de fietsenmaker. Kost weer geld.quote:
Betere naam ook welquote:Op zondag 28 februari 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn nick was eerst Bos81. Ik wilde van die 81 af. Bos was al bezet, dus toen voor deze gekozen aangezien sommigen me zo al noemde hier..
Beter tochquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer naar de Internist, Gaat waarschijnlijk zo:
Goedemorgen, hoe is met u?
- Ja prima
Nou de bloeduitslagen zien er goed uit, tot volgend jaar.
Die was me idd al opgevallenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
"Uitstraling - wilde wappie, dorpspsychopaat en verliefde vlegel"
Moet ik op zoek gaan naar de dader of gaat die zich vrijwillig melden hier?
meh liever niet :pquote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit van naam wijzigt wil je dan Zwembandje pakken alsjeblieft?
Bedoel niet je fok nick maar in de OP spoilerquote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heeft mijn nickname met mijn baan te maken?
Deze naam is al een nickchange hequote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit van naam wijzigt wil je dan Zwembandje pakken alsjeblieft?
Krijgt ie ook een keer aandacht, wéér niet goedquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbilsquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Bedoel niet je fok nick maar in de OP spoiler
Zwembandje was voor bitterbal bedoeld natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze naam is al een nickchange he![]()
Iets culinairs toch??quote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbils
Ja, dat is ook een nickchangequote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwembandje was voor bitterbal bedoeld natuurlijk
Hahahaquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbils
ja dat is ook zo iddquote:Op zondag 28 februari 2021 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een nickchange![]()
![]()
wil toch geen zwembandje hetenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet jezelf balletje, wacht.
Why would you do that?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
kan het wel aanpassen naar iets meer realistisch
Vraag bitterbal mee dan, scheelt weer wat lucht in de zwembandjes.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer eens een wandelwijkje uitzoeken denk ik. Het weer is gewoon TE lekker
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, PostNL/bol.com
ik moet net serieus een handtekening zetten voor een doosje kleurpotloden van 2 euro
Ja wat dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik iets toepasselijkers weet
Ik moest gisteren tekenen voor tuinstoelen, tekende een smiley, die kerel zag dat, haalde zijn schouders op en liep lachend wegquote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, PostNL/bol.com
ik moet net serieus een handtekening zetten voor een doosje kleurpotloden van 2 euro
Ok ik ga lapohunten, you are fucked Frannie.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik iets toepasselijkers weet
ik heb onder een verklaring in 't boekje van een agent wel eens 'ik beken' geschrevenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tekenen voor tuinstoelen, tekende een smiley, die kerel zag dat, haalde zijn schouders op en liep lachend weg
zal me eerlijk gezegd aan m'n Arie oxiderenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga lapohunten, you are fucked Frannie.
Die durft niet eens. Is bang dat ik wil "daten"quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag bitterbal mee dan, scheelt weer wat lucht in de zwembandjes.
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb onder een verklaring in 't boekje van een agent wel eens 'ik beken' geschreven
werd niet gewaardeerd
Dit zou mij ook kunnen overkomenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb onder een verklaring in 't boekje van een agent wel eens 'ik beken' geschreven
werd niet gewaardeerd
Bitterbaleetdatequote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die durft niet eens. Is bang dat ik wil "daten"![]()
Fijn, ik betuig dagelijks mijn liefde aan hem en dan steekt hij een mes in mijn rugquote:Op zondag 28 februari 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens was ik het niet @:uitstraling, heb in die OP al in geen weken iets geedit.
de laatste die ik editte was @:budapestenaar uiteraard
meer passie tonen.. en bij het randje focussen.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fijn, ik betuig dagelijks mijn liefde aan hem en dan steekt hij een mes in mijn rug
Ik koop wel een Ierse setter voor hem, ik bewandel de sierlijke harige weg naar zijn hart.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer passie tonen.. en bij het randje focussen.
en iets met een kleedje voor een haardvuur dacht ikquote:Op zondag 28 februari 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop wel een Ierse setter voor hem, ik bewandel de sierlijke harige weg naar zijn hart.
Denk je niet dat dat te direct is, dat hij meteen denkt dat er gevogeld en gemiept gaat worden op dat kleedje?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en iets met een kleedje voor een haardvuur dacht ik
Papierquote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
Met kleurpotloden ben je natuurlijk niks zonder puntenslijper en gum.
Rara wat ik niet heb
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
Met kleurpotloden ben je natuurlijk niks zonder puntenslijper en gum.
Rara wat ik niet heb
nee geloof dat die daar dan gewoon graag op wil liggen. Of nee wacht. Dat was als die zich als Ierse Settler zou voordoen bij jou thuisquote:Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat te direct is, dat hij meteen denkt dat er gevogeld en gemiept gaat worden op dat kleedje?
op de fiets?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef gianni61 het volgende:
Lekker zonnig vandaag, maar de wind viel toch wel een beetje tegen
Ik heb het over de gefrituurde snack, niet de userquote:
Laatste stukje ( in de buurt van Valkenburg) was wel best druk, de rest viel redelijk mee. Ten op zichte van vorige week danquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geloof dat die daar dan gewoon graag op wil liggen. Of nee wacht. Dat was als die zich als Ierse Settler zou voordoen bij jou thuis
Mooi!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash het is nu extreme couponing op TLC
Sounds gudquote:Op zondag 28 februari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is zo lekker. Dat is een bounty 2.0
hmm dat weet ik niet. ik ken die dingen alleen van de aldiquote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sounds gudEven kijken of de Plus die heeft.
Dwerghamstersquote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn vijf soorten hamsters die als huisdier worden gehouden. Ten eerste is er de wat grotere goudhamster (Mesocricetus auratus). De naam goudhamster stamt uit de tijd dat ze slechts in de oorspronkelijke gouden wildkleur voorkwamen. Tegenwoordig bestaan er meerdere kleurvarianten, waardoor de term Syrische hamster gepaster is. Verder zijn er vier dwerghamstersoorten: de Russische of Siberische dwerghamster (Phodopus sungorus sungorus), Campbells dwerghamster (Phodopus sungorus campbelli), de Roborovskidwerghamster (Phodopus roborovskii) en de Chinese dwerghamster (Cricetulus griseus). Laatstgenoemde behoort als enige tot de familie van de ratachtige hamsters. In dierenwinkels treft men voornamelijk Syrische hamsters en Russische dwerghamsters aan, maar Campbells dwerghamster en Roborovskidwerghamsters winnen aan populariteit.[bron?] Dwerghamsters variëren ook nog eens in verschillende maten, de Roborovskidwerghamsters is hiervan het kleinste. Ze leven vooral op steppen, maar ook op landbouwgrond, met name op leemgronden. Een hamster wordt gemiddeld anderhalf tot drie jaar oud. In uitzonderlijke gevallen kunnen hamsters leeftijden van vier jaar of ouder bereiken.
Hamsters 🙄quote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn vijf soorten hamsters die als huisdier worden gehouden. Ten eerste is er de wat grotere goudhamster (Mesocricetus auratus). De naam goudhamster stamt uit de tijd dat ze slechts in de oorspronkelijke gouden wildkleur voorkwamen. Tegenwoordig bestaan er meerdere kleurvarianten, waardoor de term Syrische hamster gepaster is. Verder zijn er vier dwerghamstersoorten: de Russische of Siberische dwerghamster (Phodopus sungorus sungorus), Campbells dwerghamster (Phodopus sungorus campbelli), de Roborovskidwerghamster (Phodopus roborovskii) en de Chinese dwerghamster (Cricetulus griseus). Laatstgenoemde behoort als enige tot de familie van de ratachtige hamsters. In dierenwinkels treft men voornamelijk Syrische hamsters en Russische dwerghamsters aan, maar Campbells dwerghamster en Roborovskidwerghamsters winnen aan populariteit.[bron?] Dwerghamsters variëren ook nog eens in verschillende maten, de Roborovskidwerghamsters is hiervan het kleinste. Ze leven vooral op steppen, maar ook op landbouwgrond, met name op leemgronden. Een hamster wordt gemiddeld anderhalf tot drie jaar oud. In uitzonderlijke gevallen kunnen hamsters leeftijden van vier jaar of ouder bereiken.
Ja dus. Nou even afwachten of MIJN Plus die ook heeft, want ja franchisers ditdat moeilijklastigquote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sounds gudEven kijken of de Plus die heeft.
Ja zag het gisteren ook idd. Lijkt me konjosmerigquote:Op zondag 28 februari 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben bij de plus wel toblerone cheesecake toetjes fles![]()
neeeeeeeeeeeee die zijn goddelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zag het gisteren ook idd. Lijkt me konjosmerig
Ja?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee die zijn goddelijk
Trap die hele gore kutsite offline, jij machtigste man van internederland.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik probeer ergens een account voor aan te maken maar dat lukt niet op een vage manier
Ik heb de eigenaar al gebeld, ja wij zijn niet open op zondag, ja nou en, je bent toch ondernemer en ik wil wat bestellen en je neemt je telefoon op? So hupshups go fix if ya like.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trap die hele gore kutsite offline, jij machtigste man van internederland.
Haha US bestelt zijn genot bij griffo'squote:Op zondag 28 februari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaar al gebeld, ja wij zijn niet open op zondag, ja nou en, je bent toch ondernemer en ik wil wat bestellen en je neemt je telefoon op? So hupshups go fix if ya like.
Kan je meteen even naar bol.com bellen als je toch bezig bent? Hij zegt dat ik geen telefoonnummer heb ingevoerd en hij liegtquote:Op zondag 28 februari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaar al gebeld, ja wij zijn niet open op zondag, ja nou en, je bent toch ondernemer en ik wil wat bestellen en je neemt je telefoon op? So hupshups go fix if ya like.
De trolleykasten?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je meteen even naar bol.com bellen als je toch bezig bent? Hij zegt dat ik geen telefoonnummer heb ingevoerd en hij liegtEn nu heb ik geen kasten.
Andere mensen aan het werk zetten gaat me redelijk af, jij al iets gevonden trouwens?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha US bestelt zijn genot bij griffo's
Heilig water op zondag bestellen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha US bestelt zijn genot bij griffo's
Neequote:Op zondag 28 februari 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten gaat me redelijk af, jij al iets gevonden trouwens?
Nee? Welke?quote:
Zal je a.s. woensdag eens wat sturen, mag je kijken of je dat wat lijkt, okee?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeAlle recruiters zijn griffo's
Hoe groot is die boekenkast?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee? Welke?
Zo’n schoenending voor in de gang en een boekenkast
Maar nu heb ik tijd gehad om te twijfelen en ik wil niet weer halverwege klem komen te zitten
Mijn spierkracht was het probleem. In combinatie met de extra steile trap met een een na laatst extra steil treetjequote:Op zondag 28 februari 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het oog was weer eens groter dan het trappengat
Gewoon een CC van bol.com naar zijn mailadres, weet hij wanneer hij op moet komen draven.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja gaat niet goed komen, vrees ik.
Moet ik mijn ex weer uit een vergadering trekken
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een CC van bol.com naar zijn mailadres, weet hij wanneer hij op moet komen draven.
wat grappigquote:Op zondag 28 februari 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fogel https://reizendekabouters.nl/bht81/
Foog heeft een vriendje gevonden
Vriendjes gemaaktquote:Op zondag 28 februari 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
Cool!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik zo nog even naar de duinen wil, als jouw kabouter nog in die stadstuin staat neem ik die ook nog een keer mee want die wil graag ook naar de natuur.quote:
Mooiquote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Cool!
Dit geeft me een goede brede grijns op mijn gezicht, precies wat ik nodig heb
Aww, lijkt me grappig als 2 kabouters elkaar per ongeluk tegenkomen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat ik zo nog even naar de duinen wil, als jouw kabouter nog in die stadstuin staat neem ik die ook nog een keer mee want die wil graag ook naar de natuur.
Ik zal bovenbuur brultoeter eens bij je langs sturen als z’n dealer weer eens is langs geweest.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben er eindelijk achter wat ik het meest vervelende en ongezellige geluid ter wereld vind, de centrifuge van de wasmachine.
En hem dan op de wasmachine parkerenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zal bovenbuur brultoeter eens bij je langs sturen als z’n dealer weer eens is langs geweest.
Ooohjaquote:Op zondag 28 februari 2021 13:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zal bovenbuur brultoeter eens bij je langs sturen als z’n dealer weer eens is langs geweest.
Andersom lieverquote:Op zondag 28 februari 2021 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
En hem dan op de wasmachine parkeren
Wat leuk.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
Eerst hem uit het raam flikkeren en dan de wasmachine erachteraan?quote:
Kunnen we dit serieus regelen?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerst hem uit het raam flikkeren en dan de wasmachine erachteraan?
*vrij naar de Dikke Lul Band.
wat coolquote:Op zondag 28 februari 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ronald was eerder..quote:Op zondag 28 februari 2021 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerst hem uit het raam flikkeren en dan de wasmachine erachteraan?
*vrij naar de Dikke Lul Band.
Damagnie...quote:
Geen popcorn?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Ah iets met koffie drinken
https://www.facebook.com/528622910633627/videos/536060547374426
Ik hoor hetquote:Op zondag 28 februari 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zometeen![]()
Ze gaan naar het museumplein lopen en roepen wij zijn nederland wij zijn nederland
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Liefde Vrijheid, geen Dictatuur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zo te horen zijn ze gewoon blij dat ze niet in een dictatuur wonen en willen ze dat even duidelijk maken.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
oh nog een leus er bij; liefde vrijheid geen dictatuur.
Waar denken die mensen te leven
Uhuh ...quote:
En op die manier hou je alleen maar mensen over die wel blij (zeggen te) zijn met het regimequote:Op zondag 28 februari 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te horen zijn ze gewoon blij dat ze niet in een dictatuur wonen en willen ze dat even duidelijk maken.
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
jaaaaa weer koffiedrinkenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik kijk ook naar de wappies
Kan ook prima zonder broodquote:
Ik had net een broodje patéquote:
Gewoon 4 ons opsmikkelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet er wel een soort van vol van raken
Meer pata negra...quote:Op zondag 28 februari 2021 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet er wel een soort van vol van raken
ja en polonaise straks misschien ook nogquote:
En dan knuppelenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en polonaise straks misschien ook nog
OK, waar kan ik heen vanavond?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog wat over voor vanavond
waterkanonquote:
Zie je wel, censuur in de dictatuurquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
TRD-AMS-MAD... en eerste een paar negative covidtesten enzo dat lukt niet meer vandaag.quote:
Roep maar als ze gaan rellen, geen zin om te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/495010138538864
andere
Dan moet je net als ik even naar de Hanos.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
TRD-AMS-MAD... en eerste een paar negative covidtesten enzo dat lukt niet meer vandaag.
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Roep maar als ze gaan rellen, geen zin om te kijken
Mja, dan moet ik eerst naar Nederland vliegen.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je net als ik even naar de Hanos.
Ze doen helemaal niksquote:
Hij vertelde vorige week dat dat was om aan te tonen dat we in een bananenrepubliek leven ofzoquote:Op zondag 28 februari 2021 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Dat commentaar bij die stream![]()
Over zijn banaantje
Goed statement welquote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week dat dat was om aan te tonen dat we in een bananenrepubliek leven ofzo
1 keer geweest volgens mij. Tijdens een 10km hardloopevenement met een temperatuur van 30 gradenquote:
Ik lach er helemaal niet om. Ik vind het heel goed.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Ja we lachen wel om die mensen die elke zondag daar staan maar denk dat er nog veel meer mensen zijn met dezelfde gedachtegang. Dus hoe lang zijn die maatregelen nog houdbaar ook
Dat ze daar staan?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lach er helemaal niet om. Ik vind het heel goed.
Ben benieuwd hoe dat gaat na 17 Maart....quote:Op zondag 28 februari 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Ja we lachen wel om die mensen die elke zondag daar staan maar denk dat er nog veel meer mensen zijn met dezelfde gedachtegang. Dus hoe lang zijn die maatregelen nog houdbaar ook
Niet perse die demonstratie enzo, er zitten een hoop gekkies bij.quote:
is 17 maart volgende persco?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat na 17 Maart....
ohquote:Op zondag 28 februari 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de verkiezingen geweest![]()
Jeetje nu al ontbodenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet perse die demonstratie enzo, er zitten een hoop gekkies bij.
Maar gewoon mensen die lekker naar het park gaan omdat kans op besmetting in de buitenlucht nihil is.
Ik denk gewoon dat de VVD met Rutte wint, maar stel een andere partij wint. Bijvoorbeeld Wilders of Baudet, dan vrees ik wel voor meer protesten of feesten...quote:
Ja denk niet dat dat gaat gebeuren. Baudet is flink veel kiezers kwijt geraaktquote:Op zondag 28 februari 2021 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat de VVD met Rutte wint, maar stel een andere partij wint. Bijvoorbeeld Wilders of Baudet, dan vrees ik wel voor meer protesten of feesten...
Gaan ze deze keer wel een keer die waterkanonnen gebruiken?quote:
Misschienquote:Op zondag 28 februari 2021 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze deze keer wel een keer die waterkanonnen gebruiken?
Ja was zo teleurstellend vorige weekquote:
Misschien was dat toch vanwege de politie acties?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was zo teleurstellend vorige week
Dus deze keer wordt wel het hele pretpakket erbij gehaald?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien was dat toch vanwege de politie acties?
ik heb geen ideequote:Op zondag 28 februari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus deze keer wordt wel het hele pretpakket erbij gehaald?
coolquote:Op zondag 28 februari 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal je a.s. woensdag eens wat sturen, mag je kijken of je dat wat lijkt, okee?
Als ik er niet aan denk met mijn wazige hoofd moet je me even kietelen.
Laag overvliegende vliegtuigen met traangas, waterkanonnen en vlammenwerpersquote:
jij wilt die laatste zeker besturenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laag overvliegende vliegtuigen met traangas, waterkanonnen en vlammenwerpers
Je droger doet het ook als je niet kijkt héquote:Op zondag 28 februari 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
De droger is klaar, het zonnetje schijnt nog steeds, dus ik ga lopen
Echt?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je droger doet het ook als je niet kijkt hé
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij wilt die laatste zeker besturen
ja maar die laat ik liever niet draaien als ik niet thuis ben.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je droger doet het ook als je niet kijkt hé
bang voor brand?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar die laat ik liever niet draaien als ik niet thuis ben.
Bang dat ie je sokken steelt? Snap ik welquote:Op zondag 28 februari 2021 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit nee, vertrouw dat nooit zoquote:Op zondag 28 februari 2021 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
ja ik soms maar probeer het het ook niet te doenquote:Op zondag 28 februari 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit nee, vertrouw dat nooit zo
quote:Op zondag 28 februari 2021 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is helaas wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vraag me vooral af waar hun begeleiders zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen denken echt dat ze iets goeds doen he
vrijquote:Op zondag 28 februari 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waar hun begeleiders zijn.
Hij heeft volgens mij wel een quotum dat die elke minuut 'Romeo's' moet zeggenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij wel een quotum dat die elke minuut 'Romeo's' moet zeggen
Ja die ene die jij net postte.quote:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met die meid hier in de stad die werd weggespoten door het kanon? Heeft die nog een vergoeding gekregen?? (Hoop van niet hoor)..quote:Op zondag 28 februari 2021 15:23 schreef Fogel het volgende:
Binnenkort iemand met water(kanon)schade op z’n telefoon die bij de verzekering gaat janken
Die had een schedelbasisfractuurquote:Op zondag 28 februari 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met die meid hier in de stad die werd weggespoten door het kanon? Heeft die nog een vergoeding gekregen?? (Hoop van niet hoor)..
Ja dat is wel jammer, maar ze was gewoon gewaarschuwd.. Had ze daar maar niet moeten lopen...quote:Op zondag 28 februari 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die had een schedelbasisfractuur
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Dit was blijkbaar vanmiddag hier bij CS. verwarde man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden het beter kunnen richten op dat tuig wat probeerde eindhoven cs te slopenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer, maar ze was gewoon gewaarschuwd.. Had ze daar maar niet moeten lopen...
Het is makkelijker als ie gewoon ff zelf springt zoals in dit gevalquote:Op zondag 28 februari 2021 15:28 schreef Karzai het volgende:
eraf spuiten met het waterkanon en hem dan opvangen
Is dit in Arnhem?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Dit was blijkbaar vanmiddag hier bij CS. verwarde man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja Ajax is eigenlijk al kampioen, dat mag niet meer mis gaan voor hun. Maar dit blijven toch speciale wedstrijden en had ik nu gewoon in het stadion moeten zittenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax ken het lijen staan 6 punten met een wedstrijd minder
Gergi is nu met BFF onderweg naar het ziekenhuis. Hij was blijkbaar bij het uit bad stappen flauwgevallen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
hoe was het met bff @:kwiwi
bruine piste?
Aiquote:Op zondag 28 februari 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is nu met BFF onderweg naar het ziekenhuis. Hij was blijkbaar bij het uit bad stappen flauwgevallen.
Ik had er niks mee te maken hoorHij had gisteren ook een flinke klap gemaakt op de piste.
Hoe lang duurt het nog voor Rotterdam CS je hometown-station is??quote:Op zondag 28 februari 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee den haag centraal station :p
Denk vanaf 10 aprilquote:Op zondag 28 februari 2021 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voor Rotterdam CS je hometown-station is??![]()
![]()
kampioen nog niet, halve selectie kan nog corona krijgen maar met twaalf punten verschil zie ik het niet meer mis gaan voor ajaxquote:Op zondag 28 februari 2021 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja Ajax is eigenlijk al kampioen, dat mag niet meer mis gaan voor hun. Maar dit blijven toch speciale wedstrijden en had ik nu gewoon in het stadion moeten zitten![]()
![]()
ik zie dit heel erg TBBT voor mequote:Op zondag 28 februari 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is nu met BFF onderweg naar het ziekenhuis. Hij was blijkbaar bij het uit bad stappen flauwgevallen.
Ik had er niks mee te maken hoorHij had gisteren ook een flinke klap gemaakt op de piste.
Even saampjes naar het 'ziekenhuis'quote:Op zondag 28 februari 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zij vermaken elkaar welquote:Op zondag 28 februari 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geeft mij in ieder geval tijd om even lekker op de bank te chillen
hadj ij trouwens wel wat te maken met die klap op de pistequote:Op zondag 28 februari 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
Die demonstranten hadden ook gewoon een vergunning mee moeten nemen.
[ afbeelding ]
Nee zelfs dat niet, heb 'm netjes overeind geholpen zelfsquote:Op zondag 28 februari 2021 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hadj ij trouwens wel wat te maken met die klap op de piste?
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet, heb 'm netjes overeind geholpen zelfs
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/122620689140585/videos/286683773104949
Ik zie geen handtekeningen, derhalve ongeldig. Een PTW (Permit To Work) dient ten minste te bevatten:quote:Op zondag 28 februari 2021 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
Die demonstranten hadden ook gewoon een vergunning mee moeten nemen.
[ afbeelding ]
"Wat zijn uw terugbezorgopties?"quote:
met krap 8 gradenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
sooooow weer even een wijkje gewandeld, Bwooh![]()
12.190 steps inmiddelsNu gauw in het zonnetje zitten met de korte broek. Veel te lekker weer
O
Niks mee te maken. Het is heerlijkquote:
Het is een meme uit een sitcomquote:Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zie geen handtekeningen, derhalve ongeldig. Een PTW (Permit To Work) dient ten minste te bevatten:
Een nauwkerige omschrijving van de werkzaamheden
Beheersmaatregelen.
3 handtekeningen:
Aanvrager;
Verstrekker en
Verlener.
Maximaal 7 dagen geldig en 1 keer overdraagbaar
Per wet geregeld
Ik was in de duinen en dan loop je in de zon en uit de wind en dan voelt het toch echt wel een stuk warmer hoor.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een meme uit een sitcom
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zie geen handtekeningen, derhalve ongeldig. Een PTW (Permit To Work) dient ten minste te bevatten:
Een nauwkeurige omschrijving van de werkzaamheden
Beheersmaatregelen.
3 handtekeningen:
Aanvrager;
Verstrekker en
Verlener.
Maximaal 7 dagen geldig en 1 keer overdraagbaar
Per wet geregeld
Korte broekquote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
sooooow weer even een wijkje gewandeld, Bwooh![]()
12.190 steps inmiddelsNu gauw in het zonnetje zitten met de korte broek. Veel te lekker weer
O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |