SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo’n lekkere stemquote:Op zondag 28 februari 2021 12:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga na deze cd, maar een cd van Alice in Chains opzetten..
Zeker, heerlijk dat deprimerende er in...quote:
Mijn nick was eerst Bos81. Ik wilde van die 81 af. Bos was al bezet, dus toen voor deze gekozen aangezien sommigen me zo al noemde hier..quote:Op zondag 28 februari 2021 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan de nicks eigenlijk?
Morgen komt de fietsenmaker. Kost weer geld.quote:
Betere naam ook welquote:Op zondag 28 februari 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn nick was eerst Bos81. Ik wilde van die 81 af. Bos was al bezet, dus toen voor deze gekozen aangezien sommigen me zo al noemde hier..
Beter tochquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer naar de Internist, Gaat waarschijnlijk zo:
Goedemorgen, hoe is met u?
- Ja prima
Nou de bloeduitslagen zien er goed uit, tot volgend jaar.
Die was me idd al opgevallenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
"Uitstraling - wilde wappie, dorpspsychopaat en verliefde vlegel"
Moet ik op zoek gaan naar de dader of gaat die zich vrijwillig melden hier?
meh liever niet :pquote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit van naam wijzigt wil je dan Zwembandje pakken alsjeblieft?
Bedoel niet je fok nick maar in de OP spoilerquote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heeft mijn nickname met mijn baan te maken?
Deze naam is al een nickchange hequote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit van naam wijzigt wil je dan Zwembandje pakken alsjeblieft?
Krijgt ie ook een keer aandacht, wéér niet goedquote:Op zondag 28 februari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
"Uitstraling - wilde wappie, dorpspsychopaat en verliefde vlegel"
Moet ik op zoek gaan naar de dader of gaat die zich vrijwillig melden hier?
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbilsquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Bedoel niet je fok nick maar in de OP spoiler
Zwembandje was voor bitterbal bedoeld natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze naam is al een nickchange he![]()
Iets culinairs toch??quote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbils
Ja, dat is ook een nickchangequote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwembandje was voor bitterbal bedoeld natuurlijk
Hahahaquote:Op zondag 28 februari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee das een leuke baan. geen idee wat ik precies doe met het is met gerbils
ja dat is ook zo iddquote:Op zondag 28 februari 2021 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een nickchange![]()
![]()
wil toch geen zwembandje hetenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet jezelf balletje, wacht.
Why would you do that?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
kan het wel aanpassen naar iets meer realistisch
Vraag bitterbal mee dan, scheelt weer wat lucht in de zwembandjes.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer eens een wandelwijkje uitzoeken denk ik. Het weer is gewoon TE lekker
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, PostNL/bol.com
ik moet net serieus een handtekening zetten voor een doosje kleurpotloden van 2 euro
Ja wat dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik iets toepasselijkers weet
Ik moest gisteren tekenen voor tuinstoelen, tekende een smiley, die kerel zag dat, haalde zijn schouders op en liep lachend wegquote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, PostNL/bol.com
ik moet net serieus een handtekening zetten voor een doosje kleurpotloden van 2 euro
Ok ik ga lapohunten, you are fucked Frannie.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik iets toepasselijkers weet
ik heb onder een verklaring in 't boekje van een agent wel eens 'ik beken' geschrevenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tekenen voor tuinstoelen, tekende een smiley, die kerel zag dat, haalde zijn schouders op en liep lachend weg
zal me eerlijk gezegd aan m'n Arie oxiderenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga lapohunten, you are fucked Frannie.
Die durft niet eens. Is bang dat ik wil "daten"quote:Op zondag 28 februari 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag bitterbal mee dan, scheelt weer wat lucht in de zwembandjes.
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb onder een verklaring in 't boekje van een agent wel eens 'ik beken' geschreven
werd niet gewaardeerd
Dit zou mij ook kunnen overkomenquote:Op zondag 28 februari 2021 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb onder een verklaring in 't boekje van een agent wel eens 'ik beken' geschreven
werd niet gewaardeerd
Bitterbaleetdatequote:Op zondag 28 februari 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die durft niet eens. Is bang dat ik wil "daten"![]()
Fijn, ik betuig dagelijks mijn liefde aan hem en dan steekt hij een mes in mijn rugquote:Op zondag 28 februari 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens was ik het niet @:uitstraling, heb in die OP al in geen weken iets geedit.
de laatste die ik editte was @:budapestenaar uiteraard
meer passie tonen.. en bij het randje focussen.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fijn, ik betuig dagelijks mijn liefde aan hem en dan steekt hij een mes in mijn rug
Ik koop wel een Ierse setter voor hem, ik bewandel de sierlijke harige weg naar zijn hart.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer passie tonen.. en bij het randje focussen.
en iets met een kleedje voor een haardvuur dacht ikquote:Op zondag 28 februari 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop wel een Ierse setter voor hem, ik bewandel de sierlijke harige weg naar zijn hart.
Denk je niet dat dat te direct is, dat hij meteen denkt dat er gevogeld en gemiept gaat worden op dat kleedje?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en iets met een kleedje voor een haardvuur dacht ik
Papierquote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
Met kleurpotloden ben je natuurlijk niks zonder puntenslijper en gum.
Rara wat ik niet heb
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
Met kleurpotloden ben je natuurlijk niks zonder puntenslijper en gum.
Rara wat ik niet heb
nee geloof dat die daar dan gewoon graag op wil liggen. Of nee wacht. Dat was als die zich als Ierse Settler zou voordoen bij jou thuisquote:Op zondag 28 februari 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat te direct is, dat hij meteen denkt dat er gevogeld en gemiept gaat worden op dat kleedje?
op de fiets?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef gianni61 het volgende:
Lekker zonnig vandaag, maar de wind viel toch wel een beetje tegen
Ik heb het over de gefrituurde snack, niet de userquote:
Laatste stukje ( in de buurt van Valkenburg) was wel best druk, de rest viel redelijk mee. Ten op zichte van vorige week danquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geloof dat die daar dan gewoon graag op wil liggen. Of nee wacht. Dat was als die zich als Ierse Settler zou voordoen bij jou thuis
Mooi!quote:Op zondag 28 februari 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash het is nu extreme couponing op TLC
Sounds gudquote:Op zondag 28 februari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is zo lekker. Dat is een bounty 2.0
hmm dat weet ik niet. ik ken die dingen alleen van de aldiquote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sounds gudEven kijken of de Plus die heeft.
Dwerghamstersquote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn vijf soorten hamsters die als huisdier worden gehouden. Ten eerste is er de wat grotere goudhamster (Mesocricetus auratus). De naam goudhamster stamt uit de tijd dat ze slechts in de oorspronkelijke gouden wildkleur voorkwamen. Tegenwoordig bestaan er meerdere kleurvarianten, waardoor de term Syrische hamster gepaster is. Verder zijn er vier dwerghamstersoorten: de Russische of Siberische dwerghamster (Phodopus sungorus sungorus), Campbells dwerghamster (Phodopus sungorus campbelli), de Roborovskidwerghamster (Phodopus roborovskii) en de Chinese dwerghamster (Cricetulus griseus). Laatstgenoemde behoort als enige tot de familie van de ratachtige hamsters. In dierenwinkels treft men voornamelijk Syrische hamsters en Russische dwerghamsters aan, maar Campbells dwerghamster en Roborovskidwerghamsters winnen aan populariteit.[bron?] Dwerghamsters variëren ook nog eens in verschillende maten, de Roborovskidwerghamsters is hiervan het kleinste. Ze leven vooral op steppen, maar ook op landbouwgrond, met name op leemgronden. Een hamster wordt gemiddeld anderhalf tot drie jaar oud. In uitzonderlijke gevallen kunnen hamsters leeftijden van vier jaar of ouder bereiken.
Hamsters 🙄quote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn vijf soorten hamsters die als huisdier worden gehouden. Ten eerste is er de wat grotere goudhamster (Mesocricetus auratus). De naam goudhamster stamt uit de tijd dat ze slechts in de oorspronkelijke gouden wildkleur voorkwamen. Tegenwoordig bestaan er meerdere kleurvarianten, waardoor de term Syrische hamster gepaster is. Verder zijn er vier dwerghamstersoorten: de Russische of Siberische dwerghamster (Phodopus sungorus sungorus), Campbells dwerghamster (Phodopus sungorus campbelli), de Roborovskidwerghamster (Phodopus roborovskii) en de Chinese dwerghamster (Cricetulus griseus). Laatstgenoemde behoort als enige tot de familie van de ratachtige hamsters. In dierenwinkels treft men voornamelijk Syrische hamsters en Russische dwerghamsters aan, maar Campbells dwerghamster en Roborovskidwerghamsters winnen aan populariteit.[bron?] Dwerghamsters variëren ook nog eens in verschillende maten, de Roborovskidwerghamsters is hiervan het kleinste. Ze leven vooral op steppen, maar ook op landbouwgrond, met name op leemgronden. Een hamster wordt gemiddeld anderhalf tot drie jaar oud. In uitzonderlijke gevallen kunnen hamsters leeftijden van vier jaar of ouder bereiken.
Ja dus. Nou even afwachten of MIJN Plus die ook heeft, want ja franchisers ditdat moeilijklastigquote:Op zondag 28 februari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sounds gudEven kijken of de Plus die heeft.
Ja zag het gisteren ook idd. Lijkt me konjosmerigquote:Op zondag 28 februari 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben bij de plus wel toblerone cheesecake toetjes fles![]()
neeeeeeeeeeeee die zijn goddelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zag het gisteren ook idd. Lijkt me konjosmerig
Ja?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee die zijn goddelijk
Trap die hele gore kutsite offline, jij machtigste man van internederland.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik probeer ergens een account voor aan te maken maar dat lukt niet op een vage manier
Ik heb de eigenaar al gebeld, ja wij zijn niet open op zondag, ja nou en, je bent toch ondernemer en ik wil wat bestellen en je neemt je telefoon op? So hupshups go fix if ya like.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trap die hele gore kutsite offline, jij machtigste man van internederland.
Haha US bestelt zijn genot bij griffo'squote:Op zondag 28 februari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaar al gebeld, ja wij zijn niet open op zondag, ja nou en, je bent toch ondernemer en ik wil wat bestellen en je neemt je telefoon op? So hupshups go fix if ya like.
Kan je meteen even naar bol.com bellen als je toch bezig bent? Hij zegt dat ik geen telefoonnummer heb ingevoerd en hij liegtquote:Op zondag 28 februari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaar al gebeld, ja wij zijn niet open op zondag, ja nou en, je bent toch ondernemer en ik wil wat bestellen en je neemt je telefoon op? So hupshups go fix if ya like.
De trolleykasten?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je meteen even naar bol.com bellen als je toch bezig bent? Hij zegt dat ik geen telefoonnummer heb ingevoerd en hij liegtEn nu heb ik geen kasten.
Andere mensen aan het werk zetten gaat me redelijk af, jij al iets gevonden trouwens?quote:Op zondag 28 februari 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha US bestelt zijn genot bij griffo's
Heilig water op zondag bestellen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha US bestelt zijn genot bij griffo's
Neequote:Op zondag 28 februari 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten gaat me redelijk af, jij al iets gevonden trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |