abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198262955
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Kun je lang bidden. De verhouding in de Eerste Kamer maakt dat onmogelijk.
Niets is onmogelijk.....
pi_198262990
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:16 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Niets is onmogelijk.....
Zeker wel. Zelfs als de flank dik wint hebben ze bij lange na geen meerderheid in de eerste kamer. Dan hebben ze tot aan de volgende provinciale verkiezingen over twee jaar een coalitie die vrijwel niets voor elkaar kan krijgen. Met geen garantie dat het na die verkiezingen dat wel hebben .
pi_198263048
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zeker wel. Zelfs als de flank dik wint hebben ze bij lange na geen meerderheid in de eerste kamer. Dan hebben ze tot aan de volgende provinciale verkiezingen over twee jaar een coalitie die vrijwel niets voor elkaar kan krijgen. Met geen garantie dat het na die verkiezingen dat wel hebben .
Dan maar omwille van een noodtoestand een spoedwetje erin gooien die dat toch mogelijk maakt.... er is al aangetoond dat NIETS juridisch onmogelijk is.
pi_198263056
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:16 schreef popje het volgende:

[..]

Vorig jaar gingen we zonder vaccinaties ook al open, waarom zouden nu allemaal mensen gevaccineerd moeten zijn om uberhaupt ook maar iets open te doen?
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:16 schreef popje het volgende:

[..]

Vorig jaar gingen we zonder vaccinaties ook al open, waarom zouden nu allemaal mensen gevaccineerd moeten zijn om uberhaupt ook maar iets open te doen?
Als mensen een wereld voor ogen hebben waar griep en verkoudheid levensbedreigende virussen zijn waar je continue voor moet worden ingespoten met troep waar eindigt die idioterie dan? Willen we een wereld waarin het leven niet mag worden geleefd zonder injectie verplichtingen en selectieve toegang tot publieke zaken?

Dat er aan de grens wordt gecontroleerd op vaccins omdat er anders echt levensbedreigende ziektes je land kunnen worden binnengebracht lijkt me prima en dat boekje bestaat al lang. Maar binnen de eigen samenleving op een dergelijke wijze met de mensen omgaan zou nooit mogen. Je creëert dan een oud-amerikaanse samenleving met zwart/wit tegenstellingen.... geen nikkers in de bus, bankjes in het park alleen voor blanken.... maar dan niet om huidskleur maar om wel of niet gevaccineerd zijn. Achterlijk, bekrompen en een gebrek aan menselijke vooruitgang als je op dat soort historisch gemaakte fouten terugvalt binnen de politiek.
  maandag 1 maart 2021 @ 08:30:51 #55
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_198263078
We zitten zo alweer op 5k+ per dag, als dat over 2 weken 3k is = versoepelen, is dat 8k, dan gaat alles weer op slot incl. de scholen, het afhalen, contactberoepen etc...
Dum de dum
  maandag 1 maart 2021 @ 08:56:24 #56
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_198263365
totale anergie hoop ik en dat de bevolking de macht terug grijpt
  maandag 1 maart 2021 @ 10:07:55 #57
338319 ZarB
Piña colada
pi_198264334
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:30 schreef Fe2O3 het volgende:
We zitten zo alweer op 5k+ per dag, als dat over 2 weken 3k is = versoepelen, is dat 8k, dan gaat alles weer op slot incl. de scholen, het afhalen, contactberoepen etc...
Percentage besmettingen en ziekenhuisopnamen doen er niet toe. Al liggen er 3 op de ic. Bij toename besmettingen gewoon weer een lockdown.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 1 maart 2021 @ 10:09:20 #58
338319 ZarB
Piña colada
pi_198264354
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:29 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

[..]

Als mensen een wereld voor ogen hebben waar griep en verkoudheid levensbedreigende virussen zijn waar je continue voor moet worden ingespoten met troep waar eindigt die idioterie dan? Willen we een wereld waarin het leven niet mag worden geleefd zonder injectie verplichtingen en selectieve toegang tot publieke zaken?

Dat er aan de grens wordt gecontroleerd op vaccins omdat er anders echt levensbedreigende ziektes je land kunnen worden binnengebracht lijkt me prima en dat boekje bestaat al lang. Maar binnen de eigen samenleving op een dergelijke wijze met de mensen omgaan zou nooit mogen. Je creëert dan een oud-amerikaanse samenleving met zwart/wit tegenstellingen.... geen nikkers in de bus, bankjes in het park alleen voor blanken.... maar dan niet om huidskleur maar om wel of niet gevaccineerd zijn. Achterlijk, bekrompen en een gebrek aan menselijke vooruitgang als je op dat soort historisch gemaakte fouten terugvalt binnen de politiek.
Je schetst hier de natte droom van hugo, mark en het omt. #zerocovid w/
pi_198268045
Tot eind 2022/23 zal er niks veranderen.

Mondkapjes definitief
Avondklok komende 2 jaar zo
Horeca verdwijnt
Feesten en concerten verdwijnen.

Een nieuw tijdperk is begonnen.
Interessant he ?
  Miss 200.000.000! maandag 1 maart 2021 @ 14:14:19 #60
367000 roos94
pi_198268228
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:01 schreef Zwolsboy het volgende:

Mondkapjes definitief
Horeca verdwijnt

Lange Frans heeft een account aangemaakt.
  maandag 1 maart 2021 @ 14:19:33 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198268302
De cijfers stijgen dus we gaan een strenger lockdown krijgen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198268907
quote:

Mondkapjes definitief
Horeca verdwijnt

Dat valt gelukkig mee, dan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 1 maart 2021 @ 17:58:30 #63
338319 ZarB
Piña colada
pi_198271532
In Rotterdam worden terrassen neergezet voor mensen die zelf drank meenemen _O- Hopelijk hier ook *O* w/ *O*
pi_198272336
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 02:16 schreef borbit het volgende:

[..]

Ja ik heb ze hier allemaal lekker dicht op elkaar op kantoor zitten. Een hoop gezeik want een paar zijn "mantelzorger" in een verpleeghuis. Daarvan is er nu eentje die na weken gezeik thuis werkt en één die uit protest zijn bureau meters bij iedereen vandaan heeft staan. Die jongen die thuis werkt heb ik helemaal bedolven onder het werk. Die jongen die hier op kantoor afgezonderd zit geef ik helemaal niks. Dus die zit hele dagen naar zijn windows achtergrond te staren. Hij wordt ook flink gepest door zijn collega's. Net goed!
Wat is eigenlijk het probleem als personeel een paar dagen in de week thuis werkt, een echte leidinggevende weet zijn personeel juist aan te sturen.

Als je personeel gaat treiteren worden ze gedemotiveerd en dan krijg je opgefokt bedrijfscultuur waardoor je bedrijf naar de knoppen gaat, ook mensen wat niet "getreiterd" worden gaan daarmee beïnvloed worden, je bent immers een team en doet het samen.

Ik ken dat soort bedrijven ook en ze presteren onder de maat ook lopen daar steeds meer klanten weg, en ieder keer zit daar nieuw personeel.

Goed gemotiveerd personeel is zeer belangrijk voor een bedrijf, zelf geef ik ook leiding en pas absoluut geen "ladder effect" toe en personeel komt met de meest creatieve zaken wat ten goede komt voor je bedrijf.

Bij ons mogen ze wel regelmatig thuiswerken en de productiviteit is juist gestegen ook is er meer ruimte gemaakt op kantoor waardoor je niet op elkaar zit(is de werkgever overigens ook verplicht en kunnen ze fikse boetes voor krijgen als het niet voldoet).

Klinkt leuk je personeel treiteren maar aan het einde heb jezelf ermee, op gegeven moment lopen ze je weg of ze gaan slecht presteren door fouten maken waardoor het je geld kost of ze gaan het juridische pad bewandelen waardoor je ook aan het kortste eind trekt.

Overigens als ik merk dat iemand een collega zit te treiteren kan hij meteen op kantoor komen voor een "evaluatiegesprek".
pi_198274651
Na 15 maart weer zwaardere maatregelen vanwege de Braziliaanse variant want die is zo gevaarlijk... brr.
En zo blijven er varianten komen waardoor de maatregelen in enige vorm gehandhaafd blijven.

Tot we zeggen dat het klaar is.
Dat kan ook 2 maart.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_198276219
zo te zien krijgen we na 15 maart, dus echt de beruchte "Multipass".

pi_198278683
quote:

Mondkapjes definitief
Horeca verdwijnt

Zou mij niets verbazen!
pi_198278707
quote:

Mondkapjes definitief
Horeca verdwijnt
Galantis verhuist naar Mars.

I'll give you something to do
  maandag 1 maart 2021 @ 23:34:11 #69
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198279051
na 15 Maart wordt er verlengd.
pi_198279094
quote:
89s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:17 schreef roos94 het volgende:
[poll=1849]

Gaan we na 15 maart meer vrijheid krijgen en in welke vorm? (Sport)scholen open? Avondklok weg? Wat denken jullie
Al voor 15 maart.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 10:04:59 #71
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198281788
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:34 schreef THEFXR het volgende:
na 15 Maart wordt er verlengd.
ik zie daar totaal geen reden toe eerlijk gezegd en heel eerlijk gezegd, ik ben een "brave burger" maar met het lengen van de dagen, het mooier wordende weer en het feit dat ik al een half jaar nergens naartoe kan ben ik met di avondklok wel helemaal klaar! En ik niet alleen, ook mensen om mij heen. Ik wil gewoon weer met vrienden kunnen afspreken, biertje drinken.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 10:07:37 #72
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198281823
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 10:04 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

ik zie daar totaal geen reden toe eerlijk gezegd en heel eerlijk gezegd, ik ben een "brave burger" maar met het lengen van de dagen, het mooier wordende weer en het feit dat ik al een half jaar nergens naartoe kan ben ik met di avondklok wel helemaal klaar! En ik niet alleen, ook mensen om mij heen. Ik wil gewoon weer met vrienden kunnen afspreken, biertje drinken.
Dat heb ik ook, alleen gaf ik weer wat het kabinet gaat doen, die avondklok blijft, anders was hij er wel voor de verkiezingen permanent afgegaan en niet tijdelijk.
pi_198292006
Dan wordt het 16 maart...
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:19:35 #74
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_198292742
Na 15 maart verwacht ik in de nacht nog lichte vorst, middagtemperatuur zo rond de 12 graden. In de kustprovincies kans op een bui.

De wind wordt matig vanuit het noordwesten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_198294703
Het eerste proef ballonnetje is alweer de lucht in. https://www.telegraaf.nl/(...)-verlenging-lockdown

Het wordt tijd voor totale anarchie want dit kan zo niet langer. We moeten als volk desnoods de regering gaan omwerpen want dit kan niet langer meer zo duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')