abonnement Unibet Coolblue
pi_198257531
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als er maar voldoende oude vetkleppen zijn gevaccineerd die anders de ziekenhuizen zouden overbevolken. We zouden die coronamaatreglen immers hebben om te voorkomen dat ziekenhuizen worden overbelast. Zodra die risicogroep is beschermd is daar geen sprake meer van en moet alles dus weer open.
Die zijn als het goed is eind juni allemaal gevaccineerd. Nog even volhouden dus.
pi_198257656
Die vuile gore kut klok moet er toch af. 15 maart verkiezingen tot 21.00... Hoe moet dat dan?
pi_198257804
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Die zijn als het goed is eind juni allemaal gevaccineerd. Nog even volhouden dus.
Waarom dan pas? Er worden voor die tijd toch ook al 60 minners gevaccineerd?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198257884
Op de dagen dat je mag stemmen mag je om te stemmen later thuis zijn

Maar misschien kunnen ze straks de kapper weer dicht doen, terrassen open, even wisselen toch
pi_198257899
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom dan pas? Er worden voor die tijd toch ook al 60 minners gevaccineerd?
Niet genoeg pfizer vaccins op dit moment. Mijn ouders zijn beide 68 met onderliggende aandoeningen en zijn pas eind mei aan de beurt.
pi_198257950
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:36 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Niet genoeg pfizer vaccins op dit moment. Mijn ouders zijn beide 68 met onderliggende aandoeningen en zijn pas eind mei aan de beurt.
En die kunnen geen ander vaccin krijgen? Sorry hoor, maar het is geen vrije keuze, je moet alles doen om zo snel mogelijk van die vrijheidsbeperkingen afkomt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198258247
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En die kunnen geen ander vaccin krijgen? Sorry hoor, maar het is geen vrije keuze, je moet alles doen om zo snel mogelijk van die vrijheidsbeperkingen afkomt.
Welke dan? Moderna zijn er nog minder van en AZ is niet bewezen effectief voor die groep.
pi_198258415
We gaan naar het voorjaar einde griepseizoen dus het wordt tijdelijk minder streng, in het najaar begint het feest opnieuw als er nog niet voldoende vaccinatiedekking is.
pi_198258508
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:05 schreef borbit het volgende:
Middelmatige managers worden verplicht iedereen op kantoor te houden. Avondklok begint om 5 uur. Als je niet goed werkt krijg je geen ontheffing voor die avondklok van je manager en moet je op kantoor blijven slapen.
Dat is de natte droom van elke manager hoe weet je dat zo ben je zelf manager?
pi_198259256
-Avond klok verlengt naar 11 uur
-Terassen mogen open met afstandsregels
-Sportscholen mogen open voor jongeren
-Buiten Teamsporten mag weer voor alle leeftijden
-Winkels mogen weer meer mensen ontvangen gebaseerd op vloer oppervlakte
-Hoeren mogen weer pezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198259347
Mijn moeder heeft gisteren die AZ spuit gekregen, ze heeft diabetes en alles, in mei krijgt ze de 2e
pi_198259390
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:27 schreef mthecatlover het volgende:
Die vuile gore kut klok moet er toch af. 15 maart verkiezingen tot 21.00... Hoe moet dat dan?
Ik denk dat Rutte zal aangeven dat je stemkaart als vrijbrief geld en dat je vrij mag begeven tussen het stemlokaal en je huis, dat is voor mij 30 meter o|O
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198260019
Na 15 maart komt de 2e helft van maart ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_198261580
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Welke dan? Moderna zijn er nog minder van en AZ is niet bewezen effectief voor die groep.
De data uit Schotland gemist?
https://www.bmj.com/content/372/bmj.n523
  maandag 1 maart 2021 @ 02:16:19 #40
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_198262067
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Dat is de natte droom van elke manager hoe weet je dat zo ben je zelf manager?
Ja ik heb ze hier allemaal lekker dicht op elkaar op kantoor zitten. Een hoop gezeik want een paar zijn "mantelzorger" in een verpleeghuis. Daarvan is er nu eentje die na weken gezeik thuis werkt en één die uit protest zijn bureau meters bij iedereen vandaan heeft staan. Die jongen die thuis werkt heb ik helemaal bedolven onder het werk. Die jongen die hier op kantoor afgezonderd zit geef ik helemaal niks. Dus die zit hele dagen naar zijn windows achtergrond te staren. Hij wordt ook flink gepest door zijn collega's. Net goed!
  maandag 1 maart 2021 @ 02:39:29 #41
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198262128
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 02:16 schreef borbit het volgende:

[..]

Ja ik heb ze hier allemaal lekker dicht op elkaar op kantoor zitten. Een hoop gezeik want een paar zijn "mantelzorger" in een verpleeghuis. Daarvan is er nu eentje die na weken gezeik thuis werkt en één die uit protest zijn bureau meters bij iedereen vandaan heeft staan. Die jongen die thuis werkt heb ik helemaal bedolven onder het werk. Die jongen die hier op kantoor afgezonderd zit geef ik helemaal niks. Dus die zit hele dagen naar zijn windows achtergrond te staren. Hij wordt ook flink gepest door zijn collega's. Net goed!
Je klinkt als een fijne baas! :)
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 maart 2021 @ 02:55:16 #42
408813 crew  trein2000
pi_198262152
Terrassen zullen wel open gaan, dat lijkt me niet langer tegen te houden. Wellicht iets voor het hoger onderwijs.

En als je dat beide dan doet lijkt het afschaffen van de avondklok (of wellicht krijgen we wel een slap compromis, vanaf middernacht ofzo) me eigenlijk onvermijdelijk. Ik zou niet kunnen uitleggen dat je wel naar het terras mag maar dat de avondklok nog wel moet gelden. Maar op het punt avondklok ben ik al vaker verrast, dus daar durf ik geen harde uitspraken over te doen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 1 maart 2021 @ 07:47:10 #43
338319 ZarB
Piña colada
pi_198262758
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:42 schreef ToT het volgende:
Gaat gewoon door zoals volgens de laatste persco. En later wordt dat weer verlengd, daarna weer verstrengd omdat door het mooie weer de cijfers omlaag gaan, maar dan moeten we bang worden voor de Braziliaanse en Zuid-Afrikaanse versies, en Californië schijnt maarliefst VIJF nieuwe en ernstige versies te hebben, dus daarvoor moeten we hier ook op 1,5m afstand van elkaar in paniek in rondjes gaan rennen.
Dit lijkt het meest realistisch idd.

Kijken naar cijfers? De zorg ontlasten? Haha hoe 2020. Bang moeten we zijn.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 1 maart 2021 @ 07:48:00 #44
338319 ZarB
Piña colada
pi_198262772
Met het voorjaar in aantocht wordt de avondklok wel verlengd en mogelijk vervroegd.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198262888
Ik bid als ongelovige voor een politieke aardbeving waarbij het verloren verstand weer wordt teruggevonden en we heel snel in Europa als eerste laten zien dat het leven met een dood gewoon normaal is.
pi_198262900
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 02:16 schreef borbit het volgende:

[..]

Ja ik heb ze hier allemaal lekker dicht op elkaar op kantoor zitten. Een hoop gezeik want een paar zijn "mantelzorger" in een verpleeghuis. Daarvan is er nu eentje die na weken gezeik thuis werkt en één die uit protest zijn bureau meters bij iedereen vandaan heeft staan. Die jongen die thuis werkt heb ik helemaal bedolven onder het werk. Die jongen die hier op kantoor afgezonderd zit geef ik helemaal niks. Dus die zit hele dagen naar zijn windows achtergrond te staren. Hij wordt ook flink gepest door zijn collega's. Net goed!
Haha complimenten voor de terechte nuchterheid en terechte burgerlijke ongehoorzaamheid maar die ene jongen mag je niet uitsluiten want dan ben je geen haar beter dan de mensen die dat juist met de 'wappies' en ongevaccineerden willen doen.
pi_198262917
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:22 schreef alexmarvel het volgende:
Mijn moeder heeft gisteren die AZ spuit gekregen, ze heeft diabetes en alles, in mei krijgt ze de 2e
Gefeliciteerd, hopelijk voelt je moeder zich nu weer veilig en komen er geen onverwachte negatieve effecten aan het licht....
pi_198262939
quote:
17s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:05 schreef SmaRTeY het volgende:
Ik bid als ongelovige voor een politieke aardbeving waarbij het verloren verstand weer wordt teruggevonden en we heel snel in Europa als eerste laten zien dat het leven met een dood gewoon normaal is.
Kun je lang bidden. De verhouding in de Eerste Kamer maakt dat onmogelijk.
pi_198262943
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef mrevil1337 het volgende:
We gaan naar het voorjaar einde griepseizoen dus het wordt tijdelijk minder streng, in het najaar begint het feest opnieuw als er nog niet voldoende vaccinatiedekking is.
Tjah, of mensen gaan gewoon het leven weer oppakken zoals we dat ook met het oude griepseizoen bleven doen ondanks de jammerlijke mensen die hier niet tegenop gewassen waren en toen ook gewoon stierven.

Ongeacht hetgeen politiek DH meent te moeten doen ben ik van plan om mijn eigen leven te leiden met alle risico's van dien en dat zouden meer moeten doen.
  maandag 1 maart 2021 @ 08:16:24 #50
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198262954
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom dan pas? Er worden voor die tijd toch ook al 60 minners gevaccineerd?
Vorig jaar gingen we zonder vaccinaties ook al open, waarom zouden nu allemaal mensen gevaccineerd moeten zijn om uberhaupt ook maar iets open te doen?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')