abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2021 @ 16:55:24 #201
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198252866
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar waarom greep de VAR niet in bij Martinez?
Hier heb je toch een Var voor, lijkt me.
Dit, dus.
  zondag 28 februari 2021 @ 16:56:48 #202
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198252885
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:49 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Beetje een schwalbe.
Je moet het niet té dik er bovenop leggen. Beetje sneaky zuigerig zijn, dan ben je op je best maat.
Dit, dus.
pi_198252889
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hier heb je toch een Var voor, lijkt me.
Dat lijkt mij ook ja. En uiteindelijk kan zo'n moment wel de rest van de wedstrijd beïnvloeden.

Maar eigenlijk vind ik dat niet eens het belangrijkste, dit soort kortsluiting bij spelers moet gewoon bestraft worden.
  FOK!fotograaf zondag 28 februari 2021 @ 16:59:00 #204
842 Zorro
Z
pi_198252914
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook ja. En uiteindelijk kan zo'n moment wel de rest van de wedstrijd beïnvloeden.

Maar eigenlijk vind ik dat niet eens het belangrijkste, dit soort kortsluiting bij spelers moet gewoon bestraft worden.
Het is toch schandalig dat het niet eens door de VAR werd bekeken? IEDEREEN die je erover hoort op radio of TV vindt het 100% rood.

VAR: niks aan de hand :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 28 februari 2021 @ 16:59:25 #205
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_198252919
PSV heeft Ajax op de best mogelijke manier bestreden. Ajax kwam er daardoor niet in, PSV kon verder niet beter. Zuur dat Vertessen die bal niet in één keer binnen schiet. Zuur dat Martinez geen rood krijgt. Zuur dat we weer net voor tijd ten onder gaan. En had PSV daar niet een penalty moeten hebben bij Dumfries? Zou daar de beelden wel van willen zien nog. Hij floot in ieder geval na dat voorval.
  zondag 28 februari 2021 @ 17:00:30 #206
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198252930
Die overtreding van Malen op Tadic aan de zijlijn. Dat is toch wel een nominatie voor domste overtreding van het jaar. Daar komt die pingel uit.
Dit, dus.
  FOK!fotograaf zondag 28 februari 2021 @ 17:00:49 #207
842 Zorro
Z
pi_198252935
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:59 schreef Lemming22 het volgende:
PSV heeft Ajax op de best mogelijke manier bestreden. Ajax kwam er daardoor niet in, PSV kon verder niet beter. Zuur dat Vertessen die bal niet in één keer binnen schiet. Zuur dat Martinez geen rood krijgt. Zuur dat we weer net voor tijd ten onder gaan. En had PSV daar niet een penalty moeten hebben bij Dumfries? Zou daar de beelden wel van willen zien nog. Hij floot in ieder geval na dat voorval.
Hij gaf voordeel. Toen werd Dumfries neergehaald en gaf ie ineens alsnog de vrije trap ipv voordeel door te laten gaan en dan de volgende situatie, de strafschop, te beoordelen.
pi_198252938
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:59 schreef Lemming22 het volgende:
Hij floot voor de overtreding op Zahavi daarvoor, maar het had de schijn dat hij die in eerste instantie liet doorspelen omdat er voordeel was. Dan is het wel raar om dan na een overtreding in de 16 alsnog te fluiten voor de eerste overtreding. Volgens mij is dat niet correct.

Aan de andere kant, die overtreding op Dumfries was ook niet een 100% pingel wat mij betreft.
pi_198252969
Meh, zonder dat PSV vandaag echt beter was dan Ajax had het wel gewoon moeten winnen. Makkelie maakt er ook weer een groot spektakel van hoor. Hoe kan je ook Tadic als een soort TBS-er aan de drugs los laten gaan na dat doelpunt en vervolgens geen kaart geven? Maar wel heel pedant al 3 minuten met een gele kaart in je handen staan bij aangeschoten hands van 50 centimeter afstand :')
pi_198252972
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je moet het niet té dik er bovenop leggen. Beetje sneaky zuigerig zijn, dan ben je op je best maat.
Wie ben jij nou weer engerd?
pi_198252978
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef WaikikiWim het volgende:
Meh, zonder dat PSV vandaag echt beter was dan Ajax had het wel gewoon moeten winnen. Makkelie maakt er ook weer een groot spektakel van hoor. Hoe kan je ook Tadic als een soort TBS-er aan de drugs los laten gaan na dat doelpunt en vervolgens geen kaart geven? Maar wel heel pedant al 3 minuten met een gele kaart in je handen staan bij aangeschoten hands van 50 centimeter afstand :')
Objectieve boy
  zondag 28 februari 2021 @ 17:04:08 #212
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198252982
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Hij floot voor de overtreding op Zahavi daarvoor, maar het had de schijn dat hij die in eerste instantie liet doorspelen omdat er voordeel was. Dan is het wel raar om dan na een overtreding in de 16 alsnog te fluiten voor de eerste overtreding. Volgens mij is dat niet correct.

Aan de andere kant, die overtreding op Dumfries was ook niet een 100% pingel wat mij betreft.
Neuh, volgens mij ook niet. Die duikt overigens ook constant.
Dit, dus.
pi_198252987
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Objectieve boy
Neemt het advies van mijn goede maat @Buitendam ten harte :) Dit is net iets té.
  zondag 28 februari 2021 @ 17:04:49 #214
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198252992
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:03 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer engerd?
Oh. Dit komt onverwacht hard binnen.
Dit, dus.
  zondag 28 februari 2021 @ 17:04:52 #215
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198252996
quote:
Dat was schandalig inderdaad. Volgens mij wordt voor dit soort doorgesnoven 'hou me tegen, hou me tegen' theatrale stukjes altijd op z'n minst een gele kaart gegeven, en Dumfries had er ook best een tweede gele kaart voor kunnen krijgen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_198253001
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:04 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Neemt het advies van mijn goede maat @:Buitendam ten hart :) Dit is niet iets té.
Ten hart, ja oke. Jouw objectieve huil-betoog was beter

Edit: niet iets té, neem er nog een voor je gaat analyseren.
pi_198253011
Enfin, weer een verloren seizoen in Eindhoven.
pi_198253019
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:05 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Ten hart, ja oke. Jouw objectieve huil-betoog was beter
Wie zegt dat ik objectief ben dan? Volgens mij beweer ik dat nergens :)
pi_198253020
quote:
Geel voor Tadic was wel terecht geweest, maar per saldo heeft Makkelie prima gefloten. Dumfries sloeg duidelijk naar de bal om zich zo breed mogelijk te makenen gaf achteraf ook aan dat hij 'er alles aan deed om de goal te voorkomen'. Hij ontkende ook niet dat er opzet in het spel was en dat lijkt me ook duidelijk.

Terechte kaart en terechte pingel.
pi_198253031
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik objectief ben dan? Volgens mij beweer ik dat nergens :)
Trek ik nergens in twijfel, stip het slechts aan ;(

Het is allemaal zo moeilijk he.
pi_198253038
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Geel voor Tadic was wel terecht geweest, maar per saldo heeft Makkelie prima gefloten. Dumfries sloeg duidelijk naar de bal om zich zo breed mogelijk te makenen gaf achteraf ook aan dat hij 'er alles aan deed om de goal te voorkomen'. Hij ontkende ook niet dat er opzet in het spel was en dat lijkt me ook duidelijk.

Terechte kaart en terechte pingel.
Tuurlijk, maar die rant van Tadic had bestraft moeten worden, die had het echt zwart voor de ogen.

Sowieso een aantal aanslagen op Götze waar niks aan werd gedaan om vervolgens wel als een haantje de voorste een gele kaart te geven voor licht trekken aan een shirt. Vreemde vogel die Makkelie.
pi_198253069
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:06 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Trek ik nergens in twijfel, stip het slechts aan ;(

Het is allemaal zo moeilijk he.
Ja oké. Is dit trouwens het account van Bronson en Boussaadia?
pi_198253110
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:07 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar die rant van Tadic had bestraft moeten worden, die had het echt zwart voor de ogen.
Dumfries reageerde er net zo debiel op en die had dan van het veld gemoeten met zijn tweede geel. Dat was buitenproportioneel geweest voor wat begrijpelijke emotie in de strijd. Dus prima opgelost van Makkelie zo.

quote:
Sowieso een aantal aanslagen op Götze waar niks aan werd gedaan om vervolgens wel als een haantje de voorste een gele kaart te geven voor licht trekken aan een shirt. Vreemde vogel die Makkelie.
Locatie op het veld doet ook veel hè. Ik heb trouwens geen echte aanslagen op Götze gezien. Één keer een overtreding in het begin waar geel voor gegeven had kunnen worden, maar jij bent wel heel erg niet-objectief.
pi_198253172
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dumfries reageerde er net zo debiel op en die had dan van het veld gemoeten met zijn tweede geel. Dat was buitenproportioneel geweest voor wat begrijpelijke emotie in de strijd. Dus prima opgelost van Makkelie zo.
[..]

Locatie op het veld doet ook veel hè. Ik heb trouwens geen echte aanslagen op Götze gezien. Één keer een overtreding in het begin waar geel voor gegeven had kunnen worden, maar jij bent wel heel erg niet-objectief.
Nu is de boodschap: dit gedrag tolereer ik; ik doe hier niks aan. Prima gedaan inderdaad :') Houd op hoor, een beetje trollen is prima maar die Tadic had het schuim echt aan de lippen. Als je dan 1 ding roept ofzo dan is het tot daar aan toe, maar dit duurde echt een seconde ofzo 30 volgens mij. Blind (of all people) moest hem notabene naar eigen helt toe trekken :')

En over dat niet-objectieve las ik ook al iets van Bronson inderdaad, vervelend :{
  FOK!fotograaf zondag 28 februari 2021 @ 17:29:57 #225
842 Zorro
Z
pi_198253421
Ihattaren wordt in de persconferentie even helemaal met de grond gelijk gemaakt zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')