Misschien Sangare eens proberen in de verdediging.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal Sangare straks na zijn schorsing wel weer gewoon spelen en Boscagli in de verdediging staan, Schmidt kennende.
En dan een opstelling met Sangare als stofzuiger voor de defensie, Gakpo op de flank.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is weer zo nuttig aanwezig overal.
Beetje de verbindende speler tussen al die losse zooi.
Verschrikkelijk beest als CVquote:Op zondag 28 februari 2021 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien Sangare eens proberen in de verdediging.
Sangaré als aus putzer?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan een opstelling met Sangare als stofzuiger voor de defensie, Gakpo op de flank.
Hoop dat het volgend jaar nog altijd te realiseren is.
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Ze hoeven niet eens vol in te spannen.. gaat lekker zo
PSV kan niet veel beter, Ajax niet veel slechter.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Wacht nog maar ff 45 minuten aubquote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Was tegen Olympiakos ook een goed idee ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan we gewoon weer niet wisselen of wat?
Precies. Ik zie Thomas dalijk alweer met de tong op de schoenen lopenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was tegen Olympiakos ook een goed idee ja.
Wie wil je brengen?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan we gewoon weer niet wisselen of wat?
Van Ginkel of Guti? Vertessen voor z'n snelheid?quote:
Spoeling is dun...quote:Op zondag 28 februari 2021 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Ginkel of Guti? Vertessen voor z'n snelheid?
Ik zie het gewoon alweer gebeuren dat, net als tegen Olympiakos, er straks iemand is die het niet meer kan belopen zodat Haller hem vrij voor het inkoppen heeft ofzo.
Weet ik, en ik ben het met je eens dat je van veel spelers op de bank niet vrolijk wordt, maar dan zie ik toch een van Ginkel liever dan een bijv. Thomas die dood op is. Of wellicht Vertessen ipv Gotze ofzo.quote:
Te veel blessures beperken je mogelijkheden met wisselen. Dat gaat je vandaag opbreken, ze lopen stuk voor stuk op hun tandvlees.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik, en ik ben het met je eens dat je van veel spelers op de bank niet vrolijk wordt, maar dan zie ik toch een van Ginkel liever dan een bijv. Thomas die dood op is. Of wellicht Vertessen ipv Gotze ofzo.
Maar laten we hopen dat Schmidt weet wat die doet
Vertessenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Ginkel of Guti? Vertessen voor z'n snelheid?
Ik zie het gewoon alweer gebeuren dat, net als tegen Olympiakos, er straks iemand is die het niet meer kan belopen zodat Haller hem vrij voor het inkoppen heeft ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |