Het begint een klein beetje vermoeiend te worden eerlijk gezegd. Ihattaren is volgens mij geen moment topfit geweest dit seizoen, maar om de een of andere reden is het allemaal de schuld van Schmidt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:26 schreef RipCity het volgende:
Ihattaren is beetje niveau Mokhtar dit seizoen.
Inderdaad. Een trainer is een passant. Dus ‘we gaan het even allemaal totaal anders doen’ werkt zelden, of je moet een trainer aan willen stellen voor 5-10 jaar en veel geduld hebben. Dat kan ik mij voorstellen bij Feyenoord, niet bij PSV.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, ik vind het sowieso vreemd van PSV dat ze een trainer aanstellen die het helemaal anders doet met een systeem wat enorm verschilt met dat van je jeugdopleiding en hij er na 6 maanden nog steeds niet in heeft geslepen, mede omdat hij er de spelers niet voor heeft.
Ik zou bij een Ihattaren eens kijken hoe je hem wel kan laten renderen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:14 schreef tja77 het volgende:
Verantwoordelijk ja.
Zelfde als met een leraar.
Maar als een leerling er met de pet naar gooit, zich niet opstelt op een manier die bij z’n opleiding/leeftijd past. Zich te pas en te onpas volvreet met friet en zich keer op keer ziek meldt, dan is dat natuurlijk de schuld van de leraar?
Jammer inderdaad. Hopen dat hij nog even goed naar Götze kijkt hoe het moet, zowel het voetballende als alles er omheen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
19 jaar en blijkbaar oncoachbaar. Ben benieuwd waar die gaat eindigen, zal niet de top worden helaas.
Nu al indekkenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:01 schreef WaikikiWim het volgende:
Dit wordt 1-5 o.i.d. No way dat dit PSV het Ajax moeilijk gaat maken.
Bij Ajax als topscorer, daarna door voor 60 miljoen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
19 jaar en blijkbaar oncoachbaar. Ben benieuwd waar die gaat eindigen, zal niet de top worden helaas.
Zelf bij elkaar geharkt, kan je wat van leren.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Houdt alsjeblieft op met je selectie van 300 miljoen.
Blabla. Gewoon doordat je de grootste club van NL bent. Dat flinke gedrag van Ajacieden begint wel sneu te worden.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zelf bij elkaar geharkt, kan je wat van leren.
nee door goed opleiden van jeugd en Europa serieus te nemen. En niet elke speler voor een habbekrats te verkopen 'als dank voor al die jaren en omdat we het hem gunnen', zoals we na elke transfer van John de Jong/Brandts hoorde.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:53 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Blabla. Gewoon doordat je de grootste club van NL bent. Dat flinke gedrag van Ajacieden begint wel sneu te worden.
BiJ AjAx.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bij Ajax als topscorer, daarna door voor 60 miljoen.
Deels waar en deels ligt het ook wat genuanceerder. Voor wat betreft de prestaties in Europa League en opleiden heb je helemaal gelijk. En ook als het gaat om een duidelijke koers varen als club kan PSV van Ajax leren.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee door goed opleiden van jeugd en Europa serieus te nemen. En niet elke speler voor een habbekrats te verkopen 'als dank voor al die jaren en omdat we het hem gunnen', zoals we na elke transfer van John de Jong/Brandts hoorde.
Echt weer te triest voor woorden dit. Die kan dus in het rijtje met Labyad en Bakkali.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajax KAN nee verkopen wanneer een ploeg voor een speler 30 miljoen biedt. PSV moet ja zeggen tegen dat soort bedragen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee door goed opleiden van jeugd en Europa serieus te nemen. En niet elke speler voor een habbekrats te verkopen 'als dank voor al die jaren en omdat we het hem gunnen', zoals we na elke transfer van John de Jong/Brandts hoorde.
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zelf bij elkaar geharkt, kan je wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |