Oh zeker, ik kan me ook die "supporters" van Ajax herinneren die aan Ziyech liepen te trekken na een zekere PSV-Ajax.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbaltokkies lopen er bij elke club welSneu volk.
Ihattaren probeert dat nu ook, maar op de verkeerde manier.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn er van oudsher wel goed. Je moet ook een beetje een onsympathieke klootzak zijn om ver te komen in het voetbal volgens mij.
Elke club heeft die gekken er wel rondlopen idd. Denk Feyenoord wel het meeste van alle Nederlandse clubs overigens.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zeker, ik kan me ook die "supporters" van Ajax herinneren die aan Ziyech liepen te trekken na een zekere PSV-Ajax.
Je merkt aan alles dat Ihattaren er alles voor over zou hebben om voor Ajax te spelen. Hij voelt natuurlijk als geen ander dat het spel van Ajax veel beter bij hem past. Dit is natuurlijk wel compleet de verkeerde manier ja. Ronald en Frank de Boer bijvoorbeeld hebben ook op zo'n vervelende manier een transfer afgedwongen.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihattaren probeert dat nu ook, maar op de verkeerde manier.
Nee, sowieso sneu volk natuurlijk. Beetje overbodig om te roepen dat iedere club dat heeft ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:01 schreef GGMM het volgende:
Laten we dit gedrag vooral goedpraten door te stellen dat iedere club dit soort mongolen heeft rondlopen.
Dit soort tuig dient gewoon aangepakt te worden.
Ik zie ook niemand een mondkapje dragen.
Als ik de PSV spelers vandaag zag schreeuwen en rollen heb ik niet het idee dat enkel het spel evenwaardig was.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl PSV daar normaal juist bedreven in was.
Lolquote:Op zondag 28 februari 2021 20:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zie PSV niet meer verliezen in de eredivisie .. je hebt nu ook maar 1 wedstrijd per week
En PSV als club deed helemaal niks? man man manquote:
Ik hoop het ook! Tadic zal nu wel even tot 10 tellen voordat hij zich weer als een TBS patiënt gedraagtquote:Op maandag 1 maart 2021 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En PSV als club deed helemaal niks? man man man
hoop dat dit gevolgen zal hebben.
Dus je bent het er ook mee eens dat Martinez een kaart had moeten krijgen? Alleen tuig trapt zo na inderdaad!quote:Op zondag 28 februari 2021 23:01 schreef GGMM het volgende:
Laten we dit gedrag vooral goedpraten door te stellen dat iedere club dit soort mongolen heeft rondlopen.
Dit soort tuig dient gewoon aangepakt te worden.
Ik zie ook niemand een mondkapje dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2021 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus je bent het er ook mee eens dat Martinez een kaart had moeten krijgen? Alleen tuig trapt zo na inderdaad!Dan zouden de regels eerst veranderd moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag van mij. Ik dacht ook dat dit rood was gisteren.
quote:Op maandag 1 maart 2021 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus je bent het er ook mee eens dat Martinez een kaart had moeten krijgen? Alleen tuig trapt zo na inderdaad!Een gele kaart, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-kaart-voor-martinez♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Het is wel heel vaag gemaakt allemaal. Zo kunnen ze bij rood of geel het altijd goedpraten namelijk. Wat is 'kracht' of 'stampen'? Hoe meet je dit? Wanneer een bal weg is en iemand trap je na, zou je gewoon moeten wieberen. Een aaitje zal het ook niet geweest zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gele kaart, ja.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-kaart-voor-martinez
Goh dit verwacht je nietquote:Raiola hekelt ’slappe’ Schmidt na verbanning Ihattaren: ’Deze trainer is de weg kwijt’
daar kan je over blijven discussiëren maar het is beoordeeld en dan houdt het opquote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is wel heel vaag gemaakt allemaal. Zo kunnen ze bij rood of geel het altijd goedpraten namelijk. Wat is 'kracht' of 'stampen'? Hoe meet je dit? Wanneer een bal weg is en iemand trap je na, zou je gewoon moeten wieberen. Een aaitje zal het ook niet geweest zijn.
Wij proberen ook maar te doen alsof we de regels begrijpen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is wel heel vaag gemaakt allemaal. Zo kunnen ze bij rood of geel het altijd goedpraten namelijk. Wat is 'kracht' of 'stampen'? Hoe meet je dit? Wanneer een bal weg is en iemand trap je na, zou je gewoon moeten wieberen. Een aaitje zal het ook niet geweest zijn.
hoe dan ook een domme actie maar daar waren we het al over eens, daar moet die jongen mee stoppenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij proberen ook maar te doen alsof we de regels begrijpen.
Ik heb me er ook allang bij neergelegd hoor. Maar volgens mij praten we hier altijd over nutteloze zooi waar we niks aan kunnen doen. Dus daar gaan we gewoon lekker mee doorquote:Op maandag 1 maart 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kan je over blijven discussiëren maar het is beoordeeld en dan houdt het op
laten we het dan over Ihattaren hebbenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb me er ook allang bij neergelegd hoor. Maar volgens mij praten we hier altijd over nutteloze zooi waar we niks aan kunnen doen. Dus daar gaan we gewoon lekker mee door [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het dan over Ihattaren hebben
Eens met Willemquote:‘Dat Mo Ihattaren Ajax feliciteert als ze Lille uitschakelen in de Europa League, daar vind iedereen wat van. Laat die jongen lekker. Ik vind dat zo’n gezeur', zo begint Van Hanegem.
‘Of dat mee heeft gespeeld bij PSV om zelfs een persverklaring op te stellen waaruit blijkt dat Ihattaren zich niet professioneel kan gedragen, weet ik niet. Als het dé reden zou zijn, vind ik het zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |