abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator maandag 1 maart 2021 @ 16:18:03 #226
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198270054
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet eens te zijn, dat is WIDM.
En ik snap dat je gegokt hebt op 1 kandidaat voor het spel, net als velen dat gedaan hebben.

Maar ik denk dat 95% of meer het er niet mee eens is xD.
Als zelfs Rik het mol verhaal al niet leuk en boeiend kan maken dan weet je dat er veel mis is met de mol.
Normaal weet Rik van zelfs de meest niet molse kandidaat nog een mogelijke en boeiende mol te maken.
Maar niets van dat alles dit keer.

2 stappen terug doen om de rest alles te laten doen.
Goed, leuk het zal. Leuk een mol die het hele seizoen niets gedaan heeft, althans niets wat wij in de afleveringen hebben gezien aan mengen met de groep of even leuk doen.
Het valt me idd ook op dat veel mensen het matig vinden, en wellicht ben ik daar iets biased in juist omdat ik het nu wel zelf een keer weer vanaf het begin af aan door had.
Maar either way kan ik heel makkelijk nóg kuttere seizoenen en nóg kuttere mollen noemen, dus zo druk maak ik me er niet om _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 1 maart 2021 @ 16:22:57 #227
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198270142
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:18 schreef Moira het volgende:

[..]

Het valt me idd ook op dat veel mensen het matig vinden, en wellicht ben ik daar iets biased in juist omdat ik het nu wel zelf een keer weer vanaf het begin af aan door had.
Maar either way kan ik heel makkelijk nóg kuttere seizoenen en nóg kuttere mollen noemen, dus zo druk maak ik me er niet om _O-
Zoals met Rob en China. Toen een slechte/irritante Mol en veel matige opdrachten. Dat laatste was dit seizoen een stuk beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 maart 2021 @ 16:23:54 #228
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198270160
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 02:02 schreef Moira het volgende:
Heb ik eindelijk weer eens vanaf het begin af aan goed gegokt, had ik eindelijk weer wat faith in m'n 'moldar', is 't een mol waar iedereen bij voorbaat al een hekel aan heeft ;(
Ik vind Renée ook leuk O+ *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198270459
Renee is leuk. Maar ze is oud en oude vrouwen mogen niet bestaan op tv.
pi_198270489
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:18 schreef Moira het volgende:

Het valt me idd ook op dat veel mensen het matig vinden, en wellicht ben ik daar iets biased in juist omdat ik het nu wel zelf een keer weer vanaf het begin af aan door had.
Maar either way kan ik heel makkelijk nóg kuttere seizoenen en nóg kuttere mollen noemen, dus zo druk maak ik me er niet om _O-
Goed gegokt bedoel je xD.
Ik geloof er echt helemaal niets van dat iemand dacht dat Renee de mol zou zijn totdat die testen ineens opkwamen.
Maar ik geloof er sowieso niet echt in hoor dat iemand echt de mol al door heeft in aflevering 1.

Een slechter seizoen zeker, dit seizoen is grotendeels best prima.
Alleen jammer dat het steeds minder werd omdat de boeiende kandidaten afvielen.
Slechtere mollen kan ik mij zeker niet bedenken (als Renee het is dan).
Rocky tja, zou niet onderaan staan maar zou qua mol gehalte het dit seizoen niet goed maken.
pi_198270544
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:23 schreef AgnesGru het volgende:

Ik vind Renée ook leuk O+ *O*
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:42 schreef emmyemmy2 het volgende:
Renee is leuk. Maar ze is oud en oude vrouwen mogen niet bestaan op tv.
Wie heeft het ooit hier daarover gehad?

Ja sure, ik kijk veel liever naar een Marije, Charlotte of Lakhsmi. Obviously.

Maar ik vind Renee gewoon echt een saai mens. Het lijkt wel een oma die 9 kleinkinderen heeft en die een voetbalwedstrijd ziet spelen. En dan als oma vanaf de tribune zit te kijken en niet door heeft dat ze zelf eigenlijk de 10e speler zou moeten zijn (niet dat voetbal met 10 spelers is maar ok).

Ze is lui, doet nergens aan mee, gooit alles maar op super laffe excuses.
Ik vind haar sowieso niets toevoegen aan het seizoen als kandidaat, maar goed daar zijn er wel meer van.
Maar als mol is het gewoon een complete faal.
pi_198270570
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:22 schreef Redefine het volgende:

Zoals met Rob en China. Toen een slechte/irritante Mol en veel matige opdrachten. Dat laatste was dit seizoen een stuk beter.
Neeeee.
Nou ben ik echt geen fan van Rob ofzo, vooral door zijn manier van praten dan.
En ik ga ook zeker niet zeggen dat dat seizoen top was, qua seizoen is het dit jaar ook zeker niet slecht. Zeker niet zelfs.
Maar Rob een slechtere mol dan Renee? Absoluut niet. Echt verre van. Dan ga je meer persoonlijk kijken naar dat je hem irritant vind, niet zo zeer naar wat hij als mol gedaan heeft.
  PR en moderator maandag 1 maart 2021 @ 16:50:39 #233
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198270607
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zoals met Rob en China. Toen een slechte/irritante Mol en veel matige opdrachten. Dat laatste was dit seizoen een stuk beter.
Ja die molacties waren ook allemaal echt niet om naar huis over te schrijven, dat was een vette anticlimax de laatste aflevering. Ik hoop toch wel op iets meer vermakelijke molacties zaterdag, maar daar vind ik Renée (of Rocky for that matter) sowieso al een beter persoon voor dan Rob :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 1 maart 2021 @ 16:52:11 #234
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198270632
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Neeeee.
Nou ben ik echt geen fan van Rob ofzo, vooral door zijn manier van praten dan.
En ik ga ook zeker niet zeggen dat dat seizoen top was, qua seizoen is het dit jaar ook zeker niet slecht. Zeker niet zelfs.
Maar Rob een slechtere mol dan Renee? Absoluut niet. Echt verre van. Dan ga je meer persoonlijk kijken naar dat je hem irritant vind, niet zo zeer naar wat hij als mol gedaan heeft.
Dat is jouw mening.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 maart 2021 @ 16:53:51 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198270650
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:50 schreef Moira het volgende:

[..]

Ja die molacties waren ook allemaal echt niet om naar huis over te schrijven, dat was een vette anticlimax de laatste aflevering. Ik hoop toch wel op iets meer vermakelijke molacties zaterdag, maar daar vind ik Renée (of Rocky for that matter) sowieso al een beter persoon voor dan Rob :')
Maar dat komt meer omdat Rob nog vervelender was. Ik vind Renee niet leuk, noch vervelend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator maandag 1 maart 2021 @ 16:58:24 #236
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198270699
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Goed gegokt bedoel je xD.
Ik geloof er echt helemaal niets van dat iemand dacht dat Renee de mol zou zijn totdat die testen ineens opkwamen.
Maar ik geloof er sowieso niet echt in hoor dat iemand echt de mol al door heeft in aflevering 1.
Dat jij dat niet gelooft is natuurlijk prima, maar je snapt toch zelf ook wel dat dat niet gelijk betekent dat dat dan ook zo is?
Ik ben er nou wel een beetje klaar mee hoor. Het is ieder seizoen gewoon normaal dat sommige mensen wel shit van de mol zien, hoe subtiel ook, en sommige mensen daar gewoon compleet blind voor zijn. Het is ook heel normaal om van een koude kermis thuis te komen omdat je er finaal naast zat, net zoals ik de kans nog steeds aanwezig acht dat zaterdag ineens blijkt dat Rocky de mol is en ik weer net zoals andere seizoenen vol op de verkeerde zat, en andere mensen dat dus wel al eerder zagen. Het is niet normaal om maar gewoon de hele tijd fel te blijven reageren dat andermans ervaring gewoon niet bestaat en niet kan.
Het een kutseizoen of kutmol vinden kan en mag ook zeker. Maar dat hele getopickaap ben ik een beetje zat van, bedrukt de sfeer en lokt niet uit tot een fijn gesprek. Tandje minder mag ook wel.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 1 maart 2021 @ 17:02:59 #237
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198270759
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:48 schreef bianconeri het volgende:
Dan ga je meer persoonlijk kijken naar dat je hem irritant vind, niet zo zeer naar wat hij als mol gedaan heeft.
Ik wil je deze even teruggeven, vooral aangezien je hier de molacties nog niet eens gezíén heb. Echt please, dim een béétje in ten behoeve van de gezelligheid en de anderen hier oke?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198271351
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:02 schreef Moira het volgende:

Ik wil je deze even teruggeven, vooral aangezien je hier de molacties nog niet eens gezíén heb. Echt please, dim een béétje in ten behoeve van de gezelligheid en de anderen hier oke?
Ik geef duidelijk inhoudelijk iets richting de mogelijk mol Renee.
Qua manier van mollen. Dat heeft niets te maken met de persoon Renee.

En nee ik heb de molacties nog niet gezien, ik heb al vaker gezegd dat we niet alles zien.
Maar een mol is nooit compleet aan de zijlijn. Een speler die je nooit in beeld ziet, die nergens een vinger in wil hebben.
  maandag 1 maart 2021 @ 20:17:21 #239
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198274882
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Wie heeft het ooit hier daarover gehad?

Ja sure, ik kijk veel liever naar een Marije, Charlotte of Lakhsmi. Obviously.

Maar ik vind Renee gewoon echt een saai mens. Het lijkt wel een oma die 9 kleinkinderen heeft en die een voetbalwedstrijd ziet spelen. En dan als oma vanaf de tribune zit te kijken en niet door heeft dat ze zelf eigenlijk de 10e speler zou moeten zijn (niet dat voetbal met 10 spelers is maar ok).

Ze is lui, doet nergens aan mee, gooit alles maar op super laffe excuses.
Ik vind haar sowieso niets toevoegen aan het seizoen als kandidaat, maar goed daar zijn er wel meer van.
Maar als mol is het gewoon een complete faal.
Ja, we weten nu wel dat je Renée niks vind :O
Kan je wel als een klein kind gaan lopen stampvoeten en alles van tafel vegen omdat het niet in je straatje past.
Maar daar gaat het seizoen de mogelijke mol niet door veranderen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 1 maart 2021 @ 20:21:36 #240
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_198274980
Ik kijk vanaf seizoen 1 en ik ben sowieso niet zo van de seizoenen waar de kandidaten flink gaan lopen mollen om zich verdacht te maken. Dat was een sport op zich geworden onder de BNers op een gegeven moment. Die hebben het geld toch minder nodig blijkbaar :{w

Maar dit seizoen is wel echt slecht qua mol. Ik hoop op de Rocky twist omdat alles beter is dan Renee in mijn ogen.
Tevens vind ik de hele montage dan ook slecht. Dat je door verdenkingen dan maar op Renee uit komt. Ik vraag me echt af waarom ze dat nu opeens zo duidelijk in beeld brengen.
Ook zaten er best wel vroeg veel mensen volledig op haar. Ze werd niet uitgeschakeld met die hendels omzetten omdat ze voor iedereen een grote mol verdachte was. Dat is wel vrij ongekend, dat zoveel mensen zo stellig voor 1 mol gaan. Tegelijkertijd vraag ik me af waarom de kandidaten zo stellig zijn want wij zien juist vooral anti mol acties van Renee.
Ik heb je lief mijn hele leven
  PR en moderator maandag 1 maart 2021 @ 20:52:39 #241
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198275587
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 20:21 schreef laziness het volgende:
Ik kijk vanaf seizoen 1 en ik ben sowieso niet zo van de seizoenen waar de kandidaten flink gaan lopen mollen om zich verdacht te maken. Dat was een sport op zich geworden onder de BNers op een gegeven moment. Die hebben het geld toch minder nodig blijkbaar :{w

Maar dit seizoen is wel echt slecht qua mol. Ik hoop op de Rocky twist omdat alles beter is dan Renee in mijn ogen.
Tevens vind ik de hele montage dan ook slecht. Dat je door verdenkingen dan maar op Renee uit komt. Ik vraag me echt af waarom ze dat nu opeens zo duidelijk in beeld brengen.
Ook zaten er best wel vroeg veel mensen volledig op haar. Ze werd niet uitgeschakeld met die hendels omzetten omdat ze voor iedereen een grote mol verdachte was. Dat is wel vrij ongekend, dat zoveel mensen zo stellig voor 1 mol gaan. Tegelijkertijd vraag ik me af waarom de kandidaten zo stellig zijn want wij zien juist vooral anti mol acties van Renee.
Dit is voor mij eigenlijk echt dé reden waarom ik het zeker niet uitgesloten acht dat het Rocky blijkt te zijn. Kan me echt niet voorstellen dat ze vanaf aflevering 7 al zo duidelijk de verdenkingen op de mol laten zien. Als het Renée blijkt te zijn is dat echt een enorme en treurige fout.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 1 maart 2021 @ 20:59:16 #242
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198275701
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 20:52 schreef Moira het volgende:

[..]

Dit is voor mij eigenlijk echt dé reden waarom ik het zeker niet uitgesloten acht dat het Rocky blijkt te zijn. Kan me echt niet voorstellen dat ze vanaf aflevering 7 al zo duidelijk de verdenkingen op de mol laten zien. Als het Renée blijkt te zijn is dat echt een enorme en treurige fout.
Ja dat is zo raar. Qua alle andere punten zou het toch gewoon Renee moeten zijn (Rocky pakte weer meerdere keren geld bij de eerste opdracht van zaterdag). Maar de Mol zo verdacht bij de anderen naar voren laten komen is nog nooit gebeurd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator maandag 1 maart 2021 @ 21:00:49 #243
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198275735
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 20:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat is zo raar. Qua alle andere punten zou het toch gewoon Renee moeten zijn (Rocky pakte weer meerdere keren geld bij de eerste opdracht van zaterdag). Maar de Mol zo verdacht bij de anderen naar voren laten komen is nog nooit gebeurd.
Nee en ik kan me eigenlijk echt niet voorstellen dat ze, na al die jaren secuur de verdenkingen ambigu houden, nu ineens wel die fout zouden maken.
Denk dat iedereen voor niks zit te janken en dat 't gewoon Rocky is

Het kan trouwens ook dat ze 't expres doen, als extra 'hint naar de mol', maar ik denk dat je 't programma dan wel echt af zou kunnen schrijven :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 1 maart 2021 @ 21:13:01 #244
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198276047
quote:
10s.gif Op maandag 1 maart 2021 21:00 schreef Moira het volgende:

[..]

Nee en ik kan me eigenlijk echt niet voorstellen dat ze, na al die jaren secuur de verdenkingen ambigu houden, nu ineens wel die fout zouden maken.
Denk dat iedereen voor niks zit te janken en dat 't gewoon Rocky is

Het kan trouwens ook dat ze 't expres doen, als extra 'hint naar de mol', maar ik denk dat je 't programma dan wel echt af zou kunnen schrijven :')
Rocky zou ik alleen leuk vinden als twist. En omdat ik haar in het spel ook leuker vind (daardoor is het ook juist leuk als ze wint). Maar Rocky heeft toch ook wel keren geld gepakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 maart 2021 @ 21:56:04 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198277016
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 21:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Rocky zou ik alleen leuk vinden als twist. En omdat ik haar in het spel ook leuker vind (daardoor is het ook juist leuk als ze wint). Maar Rocky heeft toch ook wel keren geld gepakt.
Flink ook, 2k bij het abseilen bijvoorbeeld.
KuikenGuppy
  maandag 1 maart 2021 @ 22:01:39 #246
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198277178
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 21:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Flink ook, 2k bij het abseilen bijvoorbeeld.
Ja. Waar Renee ook wel een groot aandeel in had. Hoe dan ook heeft de Mol daar een rare keuze gemaakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 02:13:24 #247
2651 svann
night-hawk
pi_198280041
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 21:56 schreef Burdie het volgende:
Flink ook, 2k bij het abseilen bijvoorbeeld.
Stel dat Renée de mol is, dan had ze kunnen verwachten dat Rocky net als de andere drie kandidaten voor de vrijstelling zou gaan. Dus hoe zwaar dat weegt?
Ze waren allebei afhankelijk van de beslissing van de ander.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 2 maart 2021 @ 22:19:22 #248
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_198294171
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 22:54 schreef Moira het volgende:

[..]

@:ziggyziggyziggy go
:s)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  PR en moderator woensdag 3 maart 2021 @ 00:14:37 #249
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198296124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

:s)
It's alive :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198296695
Nou, ik ben aan het bijkijken, maar momenteel ben ik nog niet van Renee onder de 8ndruk, mocht het haar zijn. Wat zal ze in haar motivatiegesprek hebben gezegd bij de productie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')