Die droom komt wel uit, vaccinatie geïntegreerd met 5G netwerk. Allemaal naar Mars met een hoedje van aluminiumquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Volgende leven? Ik hoop een verkenningssterrenschip. Zal ook niet makkelijk wezen. Spanning, sensatie en correctheid.
Gekkigheid, toch vind ik dat.
Komt voor elkaar makker.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tvp
Graag een mention bij het antwoord
Kusjes
Probeer mij maar eens te raken als ik wegrenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteindelijk beslist mijn vuist wie gelijk heeft
Jouw focus ligt zo op een vloggende chipszak dat je Makrelis' hobbies niet kent.quote:
Volgens mij heeft de eerste hulp het druk zat zonder mij op rolschaatsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jouw focus ligt zo op een vloggende chipszak dat je Makrelis' hobbies niet kent.
Gooi de meubels eens buiten en ga eens rolschaatsen
Wie?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
Bedoel je soms BlauweLamp?
Zo is het Remqo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jouw focus ligt zo op een vloggende chipszak dat je Makrelis' hobbies niet kent.
Gooi de meubels eens buiten en ga eens rolschaatsen
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de eerste hulp het druk zat zonder mij op rolschaatsen.
Lezen vooral, geen romans, technische informatie met name. Rakettechnologie en alles wat er omheenhangt. Lastige zooi, maar voor mij leuk om over na te denken. Ik ben gek op techniek. Dat is ook beroepsmatig zo.quote:
Wat heb je ineens tegen Guus?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:50 schreef Makrelis het volgende:
Zat wel te denken he. Dat doe ik af en toe. Waar dan toch die Guus zijn achterlijke menszijn, als ik zo zelfs mag noemen, vandaan haalt. Is ' ie echt pas 15? Toch maar even z'n leraar aanspreken dan.
Waarom heb jij niets tegen Guus?quote:Op zondag 28 februari 2021 09:17 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat heb je ineens tegen Guus?
Elitair gedrag en geen kleur bekennen.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:17 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat heb je ineens tegen Guus?
Heb ik ook zo'n hekel aanquote:Op zondag 28 februari 2021 09:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elitair gedrag en geen kleur bekennen.
Ja dat vind ik ook kutgedrag inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elitair gedrag en geen kleur bekennen.
Haha weet je wat dan leuk is, dan ben je zo'n vrouw, en dan is het direct bedreigend voor al die lapzwansen en dan 'doe je weer teveel'.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
Vind het ook stoer van een vrouw eigen zaken geregeld te hebben. Dat zijn de meiden die interessant zijn. Krijg je niet zomaar. Geen lulverhaal.
@Domme_Gans pik je dit zomaarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:36 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom zou je een gans aan zn cloaca likken?
Wel in contreien waar mbo het maximaal haalbare is ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Haha weet je wat dan leuk is, dan ben je zo'n vrouw, en dan is het direct bedreigend voor al die lapzwansen en dan 'doe je weer teveel'.
Het is godverredomme nooit goed.
Hoe kun je als vrouw die niet aan de man is je eigen zaken niet op orde hebben dan? Als je niemand hebt om afhankelijk van te zijn is het nogal logisch dat je onafhankelijk bent lijkt me.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Haha weet je wat dan leuk is, dan ben je zo'n vrouw, en dan is het direct bedreigend voor al die lapzwansen en dan 'doe je weer teveel'.
Het is godverredomme nooit goed.
Oke Thierryquote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel in contreien waar mbo het maximaal haalbare is ja.
Veel alleenstaande vrouwen hangen aan de tiet van overheid. Dus dat onafhankelijke is niet vanzelfsprekend als je geen man hebt.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hoe kun je als vrouw die niet aan de man is je eigen zaken niet op orde hebben dan? Als je niemand hebt om afhankelijk van te zijn is het nogal logisch dat je onafhankelijk bent lijkt me.
Op FOK! doet ie stoer, achter gesloten deuren smeekt hij erom om z'n bek volgescheten te hebben. Gewoon lekker laten lullen dusquote:Op zondag 28 februari 2021 10:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:Domme_Gans pik je dit zomaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |