abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? donderdag 11 maart 2021 @ 11:18:39 #101
70532 loveli
N
pi_198442610
Hoe is het eigenlijk met je vriendin, heb je die er inmiddels uit geschopt?
R&P / 4 jaar relatie, maar sinds kort aan het chatten met iemand
crap in = crap out
pi_198447158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 11:18 schreef loveli het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je vriendin, heb je die er inmiddels uit geschopt?
R&P / 4 jaar relatie, maar sinds kort aan het chatten met iemand
Ik heb dit tevens beantwoord in dat topic. Ook heb ik FOK gevraagd om dat topic te verwijderen, aangezien dit niet meer relevant is.

Ik heb het uitgemaakt in januari. Verder ga ik er niet op in, want het was al lastig genoeg.
pi_198452069
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 15:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik vind het ludiek. Ik zie geen creep-in-spé die haar drie jaar gaat stalken. Het is gewoon een leuke knul die een poging waagt.
Ja dit inderdaad. Ik zou me ook gevleid voelen, en als ze je niet ziet zitten heb je het in ieder geval geprobeerd. Dat bekrompen gedoe altijd van ‘wat creepy’ of ‘wat stalkerig’ . Net zoals mensen die elkaar in de kroeg helemaal kapot staren maar uiteindelijk allebei naar huis gaan omdat ze te bang zijn om een nummer te vragen :D.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:55:30 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198456100
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 04:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je biedt aan om met haar te praten,waarover? Over hoe prachtig ze was in vergelijking met alle lelijke vrouwen waar je pakketjes bij bezorgde? Over seks? Over pakketbezorging? Want verder hebben jullie nog niet echt gespreksonderwerpen.
IK heb het al vaker geschreven .... als ze je leuk vindt maakt het helemaal niet uit waar je het over hebt. En als ze je niet leuk vindt, kun je een medicijn uitgevonden hebben dat alle ziektes heelt, dan maakt het toch niks uit.

To the point; verliezen kun je niks want er is niks. Je kunt alleen maar winnen.

Ps het hierboven genoemde "leuk" betekent redelijk aantrekkelijk en redelijk sympathiek. En dan is er natuurlijk haar kant. Is ze net getrouwd of al een jaar alleen en mist ze een man in haar leven.
Wie niet waagt blijft maagd !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 12 maart 2021 @ 01:07:22 #105
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198456143
[/quote]
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:45 schreef amaranta het volgende:
Nou. Onze pakketbezorger zag mij ook wel zitten. Begon met briefje in de bus met z’n telnummer.
Later vroeg hij of ik mee een stukje in z’n bus wilde gaan rijden. En ergens koffie drinken.
Dat ik getrouwd was dat maakte hem niet uit. Was hij ook.

Ik vond dit niet zo heel fijn, eerlijk gezegd. Openlijk interesse getoond. Ik hem afgewezen. Hij had m’n adres. En m’n post :+

Ik weet eigenlijk niet meer hoe het verder is gegaan. Op gegeven moment kwam hij niet meer.
Weet eigenlijk ook niet meer of ik daar een melding van hebt gemaakt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

En zoiets ook meegemaakt. Ik werkte bij de kaartverkoop van een locatie. En een zekere jongen kwam wel erg vaak kaartjes kopen...
Een keer in de stad zag hij me lopen en sprak hij me aan.
Uitgeweest. Verkering gekregen. Hij ging vreemd en is tot op de dag van vandaag nog met haar getrouwd. Ik was er echt kapot van toen. Was echt heel erg verliefd op hem.
Ik facebookte hem net. Ik had toen niet door dat zijn voorhoofd 3/4 van zijn gezicht in beslag neemt.
Wat wil je in Godsnaam nou eigenlijk zeggen?

En dan dat ..... dat zijn voorhoofd 3/4 van zijn gezicht in beslag neemt.

Ik geloof jij kijkt wat veel naar de cartoon serie "Bart Simpson", die heeft namelijk zo een voorhoofd. Maar die bestaat niet echt, dat is een cartoon.

[ Bericht 11% gewijzigd door LeesFoknl op 12-03-2021 01:12:46 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')