Slovenië is niet terug te kijkenquote:
Ik denk dat ze een zakje op haar werkplek heeft gehangenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ruik je dan ook de hele tijd aan die lavendelhoning?
Ja, vooral als ik aan het nadenken ben over mooie zinnen waar linkse mensen boos van wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ruik je dan ook de hele tijd aan die lavendelhoning?
Onze Luc heeft ergens aandelen in volgens mij...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil daarmee beginnen zodra ik Bridgerton uitgekeken heb, nog twee afleveringen
Ook geïnfluenced door @:Luctor.et.Emergo
Plus die donkere dagen nu, en niet echt een vooruitzicht van verbeteringen...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik snap het helemaal hoor. En herken het ook wel. Nu hakt het er pas echt in hoe vanzelfsprekend de sociale contacten eigenlijk altijd waren![]()
En nu het zo lang duurt, raken denk ik veel mensen een beetje in een dipje ervan.
Dat is lekker maar lavendel op geitenkaas of met chocolade vind ik het echt niet te hachelequote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lavendelhoning vind ik lekkerMaar ook dat is vooral honing met net een beetje lavendel, net genoeg
Ohh leuk! Ik ben ook helemaal moestuin meisjequote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Daan is aan de tuin werken wel even heel leuk!
Ik heb van de week zo’n makkelijke moestuin van een vierkante meter aangeschaft
Vooral op chocolade lijkt me niet echt lekker neequote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is lekker maar lavendel op geitenkaas of met chocolade vind ik het echt niet te hachele
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo voelt het voor mij wel. Heb sinds maart 2020 geen real life contact meer gehad met vriendinnen. Ik draai er niet om door maar een sociaal leven heb ik nu echt niet meer. Ik was iemand die er veelop uitging sinds 2 jaar en merk dat ik nu heel moeilijk kan wennen aan het nieuwe normaal
Ik vond de Moestuintjes van AH zo leuk, echt jammer dat ze dat niet meer doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Daan is aan de tuin werken wel even heel leuk!
Ik heb van de week zo’n makkelijke moestuin van een vierkante meter aangeschaft
Die gingen bij mij allemaal dood aan schimmel enzquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond de Moestuintjes van AH zo leuk, echt jammer dat ze dat niet meer doen
Wij hadden een stukje moestuin in de tuin, ook ongeveer een vierkante meter maar daar hebben we nu een perkje met twee dwergpalmpjes van gemaakt.
Sommige wel inderdaad, maar we hebben er toch ook wel veel soorten wel van kunnen etenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die gingen bij mij allemaal dood aan schimmel enz
Die moestuintjes waren inderdaad leukquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden een stukje moestuin in de tuin, ook ongeveer een vierkante meter maar daar hebben we nu een perkje met twee dwergpalmpjes van gemaakt.
Omg ja dit dusquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die gingen bij mij allemaal dood aan schimmel enz
quote:
Maar groeiden die dingen van de AH wel goed? Ik dacht dat he meer afdankertjes waren van de reguliere marktquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:41 schreef Meke het volgende:
Dankzij ons aller influencer @:Luctor.et.Emergo zit in nu ook Once upon a time te kijken![]()
Ik was die hele Henry alweer vergeten![]()
Ik ben blij dat ik zo'n positieve bijdrage kan leveren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil daarmee beginnen zodra ik Bridgerton uitgekeken heb, nog twee afleveringen
Ook geïnfluenced door @:Luctor.et.Emergo
Hij zit er ook 7 seizoenen erinquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:41 schreef Meke het volgende:
Dankzij ons aller influencer @:Luctor.et.Emergo zit in nu ook Once upon a time te kijken![]()
Ik was die hele Henry alweer vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |