abonnement Unibet Coolblue
pi_198269961
Dan Spianal Tap ook natuurlijk.

Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_198270517
Spinal Tap _O_
pi_198270631
Fleddy Melculy was ik al helemaal vergeten :o



New Kids x metalcore x hardcore
  maandag 1 maart 2021 @ 17:02:17 #29
33189 RM-rf
1/998001
pi_198270747
Ween past hier imho best tussen; eigenlijk ook vaak goede en soms ook verrassende muziek, maar altijd met een mengeling tussen humor en satire (zie net dat @Lone_Gunman hen al genoemd had )



verder een klasieker, alhoewel misschien eerder humoristen die ook een verdomd catchy popsong maakten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198270762
En dan nog de Oostenrijkers van Kontrust. In het Nederlands sowieso al een heel goede naam, maar dan moet de muziek en de clip nog volgen.
Beeldt u zich de schitterende vergezichten van de groene Oostenrijkse bergen in, een band in dirndls en lokale instrumenten.


Een van het meest hilarische uit de clip is dat het haar op dertig seconden niet lukt om de appel te plukken _O-
  maandag 1 maart 2021 @ 17:20:07 #31
33189 RM-rf
1/998001
pi_198270981
wat betreft duitse humorvolle muziek ben ik ook wel fan van Helge Schneider

Heb vroeger voor een aantal duitse muziekmaatschappijen gewerkt en hij was een van de leukste klanten om voor te werken, schreef achteraf altijd hartstikke leuke persoonlijke mailtjes om te bedanken.
is overigens ook een best goede en virtuose jazz-pianist.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198271469
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:20 schreef RM-rf het volgende:
wat betreft duitse humorvolle muziek ben ik ook wel fan van Helge Schneider

Heb vroeger voor een aantal duitse muziekmaatschappijen gewerkt en hij was een van de leukste klanten om voor te werken, schreef achteraf altijd hartstikke leuke persoonlijke mailtjes om te bedanken.
is overigens ook een best goede en virtuose jazz-pianist.
Katzenklo
Geniaal nummer en nog een aardige hit in Duitsland geweest
pi_198271982
quote:
Ik had op een bandje een aflevering van VARA's Vuurwerk die met deze het uur opende, gevolgd door Angry Neurotic Catholics.
pi_198271993
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')