Ja, dat. Doe dan ook gewoon even stealthy ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Welke ellende? Je zoekt het toch zelf op door in een Braddietopic te posten?
Je kan inderdaad wel wat meer moeite steken in het onherkenbaar blijven. Al is het sowieso vreemd dat je steeds terugkomt nadat je in je afscheidstopics telkens de stelling poneert dat Fok! ontzettend kut is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, dat. Doe dan ook gewoon even stealthy ofzo.Post even een tijdje ergens anders dan in die Big Brother shit en Braddietopics van een ander. Je maakt het mensen te makkelijk.
Nee, maar wel hoe je post. Meteen met je nieuwe account de bekende reeksen en topics opzoeken is als die pyromaan die met een valse snor opgeplakt naar de brand blijft staan kijken.quote:Het maakt ook echt niet uit onder welk kloontje ik post
Ik wil ook aandacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:03 schreef Fugue het volgende:
Allemaal weer even aandacht geven aub, komt hij het weekend weer mee door
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:03 schreef Fugue het volgende:
Allemaal weer even aandacht geven aub, komt hij het weekend weer mee door
Ik ben bang met hoe hij zich nu gedraagt hij het niet ver gaat schoppen in youtubeland. Als je bekend wordt kom je onder een vergrootglas te liggen. Hij wil dat niet, maar toch wil hij het wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Flikker toch op met je aandachttrekkerij. Ga een boek schrijven ofzo, je hebt er fantasie genoeg voor.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat je niet je roots bent vergeten
Je kunt de aannames dat je Braddie bent ook negeren hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:32 schreef BlauweLamp het volgende:
Het maakt ook echt niet uit onder welk kloontje ik post, iedereen van KLB of ONZ of waar dan ook moet er meteen weer een soort Braddie obsessie van maken, want stel je voor dat ik inderdáád eens wil posten zonder die ellende.. Dat kan niet he? Nee.
Bedankt FOK! voor het verkankeren van mijn post-zin hier. Door deze ellende gaat het forum dus ten onder. Tijdje geleden al aan de kaart gebracht in een lange post, werd -natuurlijk- vakkundig weggemod.Daag 2007-2021. Wou dat ik mij nooit had aangemeld.
Jij bent degene die er een Braddie-topic van maakt. Stel nou eens, dat je dat niet zou doen. Dan zou je dus gewoon kunnen blijven posten zonder 'Braddie-obsessies'.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:32 schreef BlauweLamp het volgende:
Het maakt ook echt niet uit onder welk kloontje ik post, iedereen van KLB of ONZ of waar dan ook moet er meteen weer een soort Braddie obsessie van maken
My god, what an ideaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent degene die er een Braddie-topic van maakt. Stel nou eens, dat je dat niet zou doen. Dan zou je dus gewoon kunnen blijven posten zonder 'Braddie-obsessies'.
Maar misschien he, heel misschien, vind je die aandacht stiekem wel leuk.
Je bent niet zo dom als je eruit ziet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:43 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je kunt de aannames dat je Braddie bent ook negeren he
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Jij bent degene die er een Braddie-topic van maakt. Stel nou eens, dat je dat niet zou doen. Dan zou je dus gewoon kunnen blijven posten zonder 'Braddie-obsessies'.
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:32 schreef BlauweLamp het volgende:
Daag 2007-2021. Wou dat ik mij nooit had aangemeld.
Was nooit weg, halloquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:02 schreef Fcu030 het volgende:
Overigens was het mij allemaal ontgaan, maar welkom terug Bradge.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oww, die vervelende wannabee aandachtshoerige tyfusmillenial die niet wist wanneer hij moest stoppen?quote:
Soberso die hele act van het afscheid nemen en de volgende dag weer zeggen 'haha grapjeeee'. Zijn drang naar aandacht begint steeds ziekelijker te worden. Er zal vanmiddag of morgen ook wel weer een stream aangaan en dan weer heel leuk zeggen 'dacht je nou echt dat ik zou stoppen met mijn passie en tevens parttime baan?'quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:21 schreef isax het volgende:
Een aandachtstopic maken voordat mensen ook maar wisten dat je Braddie bent is wel een nieuw dieptepunt vriend.
Exact.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oww, die vervelende wannabee aandachtshoerige tyfusmillenial die niet wist wanneer hij moest stoppen?
hij is 30 man dat is een boomerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oww, die vervelende wannabee aandachtshoerige tyfusmillenial die niet wist wanneer hij moest stoppen?
Nee, dat maakt hem een fucking kansloze tyfus millenial.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij is 30 man dat is een boomer
ffs deel ik mijn generatie met fucking braddie terwijl het eigenlijk gewoon een dertigjarige boomer isquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, dat maakt hem een fucking kansloze tyfus millenial.
Babyboomers (1945-1955)
Verloren generatie (1955-1970)
Generatie X (1970-1985), ofwel generatie Nix patatgeneratie
Generatie Y (1986-2000), ofwel millenials
Generatie Z (2001-2015)
Hahahaahahahahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ffs deel ik mijn generatie met fucking braddie terwijl het eigenlijk gewoon een dertigjarige boomer is
Hij ging op zijn 25e al met de VUT. Hij is de opperboomer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ffs deel ik mijn generatie met fucking braddie terwijl het eigenlijk gewoon een dertigjarige boomer is
Eigenlijk zou een mod ze moeten reeksen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:28 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Soberso die hele act van het afscheid nemen en de volgende dag weer zeggen 'haha grapjeeee'. Zijn drang naar aandacht begint steeds ziekelijker te worden. Er zal vanmiddag of morgen ook wel weer een stream aangaan en dan weer heel leuk zeggen 'dacht je nou echt dat ik zou stoppen met mijn passie en tevens parttime baan?'
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:35 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hij ging op zijn 25e al met de VUT. Hij is de opperboomer.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen we niet gewoon een aparte generatie voor Braddie maken?
De generatie complete 0
Voor ruggengraatloze moddervette pathologisch liegende stumperds
of generatie reptiel en dan kan dat andere reptiel er ook bijquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen we niet gewoon een aparte generatie voor Braddie maken?
De generatie complete 0
Voor ruggengraatloze moddervette pathologisch liegende stumperds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |