Ik was alcohol aan het drinken en spelletjes aan het spelen, moet ook gebeurenquote:
Mijn favoriet van Bee Geesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:15 schreef Strani het volgende:
New York Mining Disaster 1941 nu. Ook prachtig hoor.
Erg Beatle-esque ook trouwens, maar dat geldt voor veel liedjes op dit album.
Goedemorgen Sjors!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:22 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Goed geslapen?
Hopelijk ben je niet al te moe nuquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Iets minder goed geslapen. Ging slapen werd 3 uur wakker en daarna weer slapen en werd 3,5 later wakker.
Ze lag vanochtend vanouds bij mij op bedquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet al te moe nu![]()
Is Silke de nacht een beetje goed doorgekomen?
Ugh de kans is zeker groot dat 'hot Dutch guy' nog een rol krijgt ook in meiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze lag vanochtend vanouds bij mij op bed
Artikeltje op de AD site over ESF:
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~a603a1cd/
Fijn, ze heeft je vergevenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze lag vanochtend vanouds bij mij op bed
Artikeltje op de AD site over ESF:
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~a603a1cd/
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ugh de kans is zeker groot dat 'hot Dutch guy' nog een rol krijgt ook in mei
Ik zie chantal daarvoor aan om een grap over te makenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ugh de kans is zeker groot dat 'hot Dutch guy' nog een rol krijgt ook in mei
Kan je in ieder geval niet op haar pootje gaan staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke loopt steeds over eettafel, terwijl ik dat niet wil
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval niet op haar pootje gaan staan.
Dat heeft ze slim bedacht die Silkequote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval niet op haar pootje gaan staan.
Herkenbaar die apekooi buiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heeft ze slim bedacht die Silke![]()
Een van mijn katten heeft ook wel eens zo'n "apenkooi"-bui, dan springt ze de kamer door zonder de grond proberen te raken
Fred heeft net z’n dagelijkse the floor is lava excercise gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heeft ze slim bedacht die Silke![]()
Een van mijn katten heeft ook wel eens zo'n "apenkooi"-bui, dan springt ze de kamer door zonder de grond proberen te raken
Een jaar al in deze puinhopen, wat vliegt de tijd als je in een pandemische tijd zitquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Een hartelijk Briefje van Bruins-dag iedereen!
De eerste verjaardagquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:39 schreef Cee het volgende:
Een hartelijk Briefje van Bruins-dag iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |