abonnement Unibet Coolblue
pi_198242745
@Lucky_Strike ik word blij van de berichten over Hansje O+
pi_198242756
Welterusten SC :W
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 23:14:11 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198242778
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 23:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb vandaag bijna de volle 450 km op de cruise control gedaan. En op de rechterbaan. Heerlijk autorijden zo :Y
Lekkerste autorijden is als je niet op de snelheid hoeft je letten, vind ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 februari 2021 @ 23:16:35 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198242810
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jij hebt wel slechte dumplingkarma hoor. Behoorlijk kut. En zonde van dat gehakt.
Ja zonde idd, vooral van het gehakt.
Ik vind de gember overheersen en gewoon meh

Deeg ook te deeg-ig/dik enzo

Ik heb ook rijstebloem, het deeg nu van tarwebloem klopt gewoon voor mijn gevoel ook niet. Maar jaaaaaa
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Onee doe je zo je best -O-
Hou vol!
Net time idd, hoop ik. Dan alleen met slagersgehakt ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198242929
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 22:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Mollen, paracetamolletje, mollen, wie is de mol :+
Oh zo hahaha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198244606
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 23:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lekkerste autorijden is als je niet op de snelheid hoeft je letten, vind ik.
Deed ik ook niet. Cruise control doet wonderen in zo’n situatie 8-) Alleen bij Zwolle een beetje gas terug want 80 op de snelweg :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198244654
Ik zet de auto altijd op de snelheidsbegrenzer, hoef ik ook niet op te letten :P Dat stuk bij Zwolle is vervelend inderdaad.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198244700
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 22:14 schreef AnneX het volgende:
Bedoelen jullie niet Maggi?

Vlees iedere dag. Daarop was moeders “trots”. want dat had niet iedereen.
Op zondag sukadelapjes. Zomers met spercieboontjes, ‘s winters met spruitjes. ( als het gevroren had). Op vrijdag vis meestal en wij zijn niet kerkelijk.
In Den Haag had ieder winkelstraat een toko plus vishandel.
En soms als we op zondag terugkwamen van opa en oma in Rotterdam - nadat we 2 jerrycans water hadden gebracht... Dan haalden we wel eens patat en een kroket.
Aromat O+

Mijn moeder haalde gewoon vlees bij de slachter...
daar kan ik me nu nog weinig bij voorstellen.

Saillant detail is dat in hetzelfde gebouw daarna jaren een moskee/buurtcentrum heeft gezeten.
Ik ken het weinig anders dan DE plek om als uk voor 25ct een hele zak zonnepitjes te halen :)

En tegenwoordig staat er nieuwbouw.

Zit even te denken hoe ze dat ook alweer noemde.. van dat vlees dat eigenlijk heel snel verkocht moest worden omdat het dier onder verkeerde omstandigheden dood was gegaan.
Dat kochten ze dan vaak want veel vlees voor weinig geld. En groot gezin dus op komt het dan wel.
pi_198244714
Goedemorgen :W
Nog geen tijd gehad om terug te lezen. Gisteren ruim 12u onderweg geweest. Vandaag weer ongeveer zo'n dag, maar wel nieuwe Fok!kers ontmoeten *O*
pi_198244836
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 07:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Aromat O+

Mijn moeder haalde gewoon vlees bij de slachter...
daar kan ik me nu nog weinig bij voorstellen.

Saillant detail is dat in hetzelfde gebouw daarna jaren een moskee/buurtcentrum heeft gezeten.
Ik ken het weinig anders dan DE plek om als uk voor 25ct een hele zak zonnepitjes te halen :)

En tegenwoordig staat er nieuwbouw.

Zit even te denken hoe ze dat ook alweer noemde.. van dat vlees dat eigenlijk heel snel verkocht moest worden omdat het dier onder verkeerde omstandigheden dood was gegaan.
Dat kochten ze dan vaak want veel vlees voor weinig geld. En groot gezin dus op komt het dan wel.
Noodslachting? Onder verkeerde omstandigheden doodgegaan eet geen verstandig mens op, maar als het verongelukt is maar niet dood, dan kan er een noodslachting gedaan worden. Wat niet speciaal korter houdbaar is, maar meestal gewoon slecht uitkomt (niet op gerekend in voorraadbeheer etc).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2021 @ 08:19:49 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198244848
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 07:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Nog geen tijd gehad om terug te lezen. Gisteren ruim 12u onderweg geweest. Vandaag weer ongeveer zo'n dag, maar wel nieuwe Fok!kers ontmoeten *O*
Tot zo :+.
Hoewel einde vd middag pas.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198244884
Mogge!
Wat een kleine wereld buiten, hopelijk trekt te mist snel op
We have far more in common than that which devides us..
pi_198244905
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 08:19 schreef borisz het volgende:

[..]

Tot zo :+.
Hoewel einde vd middag pas.
*O*

Als je wil kan ik je trouwens via WhatsApp wel op de hoogte houden, dan moet je even je nummer DMen :)
pi_198245416
We hielden gister wat kip over en gaan vandaag buiten werken. Dus een stevig ontbijt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 09:51:44 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198245526
quote:
5s.gif Op zondag 28 februari 2021 08:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Noodslachting? Onder verkeerde omstandigheden doodgegaan eet geen verstandig mens op, maar als het verongelukt is maar niet dood, dan kan er een noodslachting gedaan worden. Wat niet speciaal korter houdbaar is, maar meestal gewoon slecht uitkomt (niet op gerekend in voorraadbeheer etc).
Dat zal ook niet (via reguliere/legale kanalen) verkocht kunnen worden. Ook vlees van een noodslachting wordt gekeurd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198245718
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat zal ook niet (via reguliere/legale kanalen) verkocht kunnen worden. Ook vlees van een noodslachting wordt gekeurd.
Vlees van een noodslachting wordr - indien er geen sprake is van wachttijden door medicatiegiften in de voorbije periode en bepaalde ziekteverwekkers, en wel sprake is van een goede verbloeding - goedgekeurd.

Of bedoelde je hetzelfde? :)


Goedemorgen verder. Tijd om eens te gaan aankleden en aan de slag te gaan 8-)
  zondag 28 februari 2021 @ 10:11:07 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198245772
Pff dacht je dat 1 wappie buurman erg genoeg was. Komen we net terug van een wandeling heeft buurman 2 ook de vlag op zijn kop uit hangen ;(
Hou op hoor. Ik haat mensen.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 10:13:50 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198245799
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vlees van een noodslachting wordr - indien er geen sprake is van wachttijden door medicatiegiften in de voorbije periode en bepaalde ziekteverwekkers, en wel sprake is van een goede verbloeding - goedgekeurd.

Of bedoelde je hetzelfde? :)


Goedemorgen verder. Tijd om eens te gaan aankleden en aan de slag te gaan 8-)
Ik bedoel inderdaad vlees dat "onder verkeerde omstandigheden" dood is gegaan. Als de koe een zieke blijkt te hebben of aan medicijnen zit gaat ie met de Rendac mee. Als de dood een ongeluk was, lichamelijk verder in orde voor die tijd wordt het een noodslachting
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198245849
@Kaatje: koekjes zijn goedgekeurd door G maar mini-G werd afgeschrikt door de rozijnen _O- Nou ja, des te meer voor ons 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198245869
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad vlees dat "onder verkeerde omstandigheden" dood is gegaan. Als de koe een zieke blijkt te hebben of aan medicijnen zit gaat ie met de Rendac mee. Als de dood een ongeluk was, lichamelijk verder in orde voor die tijd wordt het een noodslachting
Ah dan bedoelden we hetzelfde :Y


Vlag ondersteboven, is dat een statement van Viruswappie of de FvD ofzo?
pi_198245885
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:11 schreef gcjoel het volgende:
Pff dacht je dat 1 wappie buurman erg genoeg was. Komen we net terug van een wandeling heeft buurman 2 ook de vlag op zijn kop uit hangen ;(
Hou op hoor. Ik haat mensen.
Waarom op zijn kop dan? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 februari 2021 @ 10:24:02 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198245908
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Waarom op zijn kop dan? :o
Ja ik heb het laatst ook moeten googlen. Maar blijkbaar heeft het iets met tegen de elite zijn te maken enzo.
Ik wist al dat die eerste buurman een wappie was dus het moest wel iets betekenen.

https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_198245926
Och jongens, vanuit je voordeur hardlopen door het bos, de duinen en over een compleet verlaten mistig strand O+ Het leek even een soort post-apocalytische film, van alles en iedereen verlaten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198245997
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja ik heb het laatst ook moeten googlen. Maar blijkbaar heeft het iets met tegen de elite zijn te maken enzo.
Ik wist al dat die eerste buurman een wappie was dus het moest wel iets betekenen.

https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F
Zucht :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198246068
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:24 schreef gcjoel het volgende:

Ja ik heb het laatst ook moeten googlen. Maar blijkbaar heeft het iets met tegen de elite zijn te maken enzo.
Ik wist al dat die eerste buurman een wappie was dus het moest wel iets betekenen.

https://www.parool.nl/ned(...)%2Fwww.google.com%2F
En ik dacht dat het betekende dat je voor de boeren was, want toen werd het veel gedaan, rond al die boerenprotesten. Maar misschien was het ook wel tegen de mensen (de elite) die tegen de boeren waren. Of zo :') Ik heb nooit begrepen wat onze vlag (symbool voor onze nationale identiteit?) daar mee te maken had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')