Dat duurt niet lang meer, laat je vaccineren en RNA modificeren en dan is het een questie van wachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Zou de sabeltandtijger ook nog terugkeren naar Nederland?
lolquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
Friesland is bang voor de wolf en willen en hek
Oh, uit mijn komt geen sabeltandtijger, dat wordt een T-rex.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer, laat je vaccineren en RNA modificeren en dan is het een questie van wachten.
Gelderland omarmt de wolf en wil ook een hekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
Friesland is bang voor de wolf en willen en hek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Hi Mowgliquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben opgegroeid met een roedel duitse herders
Ik in een huis vol patienten ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben opgegroeid met een roedel duitse herders
Nou... dat zijn er nu dus 11quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van zal eff kijken of ik die kan plaatsen
Ik in een huis vol planeten en sterrenquote:
van die glow in the darksquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik in een huis vol planeten en sterren
Hahaha you win!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef shiitake het volgende:
Ik in een kribbe met een os en een ezel.
Jezusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef shiitake het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef shiitake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |