quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Pdd nos, ofwel autismequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Heeft de date van die dame met dat syndroom nou ook iets? Even gemist. En zou dat moeten eigelijk?
gewoon autisme (geen grap)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Heeft de date van die dame met dat syndroom nou ook iets? Even gemist. En zou dat moeten eigelijk?
Thanks, was al aan het zoekenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dank je. https://www.hetwkz.nl/nl/(...)tie-syndroom-22q11-2
Beide hebben achterstevoren op de ooievaar gezeten zou je kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef NoCigar het volgende:
PDD-NOSquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Hard body? Slank? Wat precies?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:43 schreef NoCigar het volgende:
'Sportief lichaam' wat is dit voor een ranzige opmerking.
Maakt overuren zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
De pianist moet zijn geld weer verdienen.
The best for last denken ze bij BNNVARAquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
Nog geen homo’s vandaag.
Gisteren ook niet.
Ja. Maar toch meer awkwardquote:
Nu?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
Nog geen homo’s vandaag.
Gisteren ook niet.
Hij mag blij zijn dat Irene dat wil!!quote:
volgens mij is dat vrijwillig ja... of er is een hoofdclown ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
dacht dat dat door vrijwilligers werd gedaan, maar is dus een echte baan
Mooie meid zo op het 1e oog hoor, niks mis meequote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:54 schreef Rickocum het volgende:
Ze ziet er ook uit als een persoon die cliniclown wordt.
Gvd, zap net inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef alpeko het volgende:
Dit is de meest idiote aflevering ooit
Of Tinder uitgespeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iris had een neukertje dus al die tijd.
zij heeft een chromosoom afwijking en autismequote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
zij heeft een chromosoom afwijking en autisme
hij ook autisme
Lachwekkend niet. Maar zeker wel andersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:00 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Sorry.
Toch lachwekkOnd.
Zeker.quote:
Alles is relatief jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Beter dan in de provincie wonen met alleen wat heuvels
Als hij had gezegd dat hij graag gaat duiken omdat de Rode Zee fantastisch is had iedereen gejankt over “raizuh”.quote:
Welke? De nieuwste homo?quote:
Wat draag jij naar je werk dan?quote:
Nee inderdaad. Zeker niet terug te lezen aan de reacties.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:00 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Lachwekkend niet. Maar zeker wel anders
Is dat die blonde? Hoog gehalte van een muts.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:04 schreef Nine. het volgende:
20 en al een relatie van 5,5 jaar gehad
Overhemd en pantalon of jeans, soms jasje en geen hoogwaterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat draag jij naar je werk dan?
Neee lamaar weet het alweer![]()
Yup!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die blonde? Hoog gehalte van een muts.
Haha.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.
Zou haar wel doen met d’r clownsoutfit en al.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:05 schreef KennyPowers het volgende:
Iris is leuk
Maar clowns is niet 1 van mijn 100 fetishes
Nee ging om een quote van je haar. Jaren geleden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Overhemd en pantalon of jeans, soms jasje en geen hoogwater
Al stonden de cliniclowns er naastquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou haar wel doen met d’r clownsoutfit en al.
MAAR ONDER DIE LACHquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Zij is helemaal niet lollig of grappig. Slechte clown hoor.
Hij heeft er ook wel wat van weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Door zo een Disney film blijf je lachen om de naam Olaf.
Oh, geen idee meer wat dat wasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ging om een quote van je haar. Jaren geleden.
Maar we dwalen af.
Ik zie homo's sowieso eigenlijk nooit seks hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie deze twee homo's niet samen seks hebben. Dit is geen match.
Ingrediënten van 0,50 Euro, en dan 10 Euro plus aftikken voor die rotzooi, want ja, goed voor milieu en zulks.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:06 schreef BlauweLamp het volgende:
Pompoen hummus en pompoenpitjesZeg maar het spul wat je vind in het konijnenvoer
![]()
Ik wel. In het kader van “alle types afvinken”.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:09 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Ik zie homo's sowieso eigenlijk nooit seks hebben
Of gewoon ff snel de zak legen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Jij hebt er kijk op?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Gatverquote:
Moet je een keer bij parkeerplaats de pomper kijken aan de A2.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:09 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Ik zie homo's sowieso eigenlijk nooit seks hebben
dat ie haar geen zuur wijf gaat noemen..( want ze aten zure dingen)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Wat zei 'ie nou!? Ik verstond 'm amper
Echt he. Hipstergedoe.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
Ingrediënten van 0,50 Euro, en dan 10 Euro plus aftikken voor die rotzooi, want ja, goed voor milieu en zulks.
Of het Labbegatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je een keer bij parkeerplaats de pomper kijken aan de A2.
Nou, in de eerste plaats omdat de kerk meer zieltjes wilquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:12 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Vroeger deden gezinnen niet anders. Geen TV, dan maar neuken
Al zullen veel koorknaapjes die mening niet delenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Hier slaapt den duivel tussen. En natuurlijk zijn katholieken sympathieker, dat weet iedereen..
De dominee of pastoor kwam gewoon ff langs als er geen kinderen kwamenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:12 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Vroeger deden gezinnen niet anders. Geen TV, dan maar neuken
quote:
Die jaquote:
Ik heb met Dennis in de klas gezetenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:42 schreef RipCity het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)t-voor-sam-en-dennis
450 pond, dat is echt fantastischquote:Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef Kanaroe het volgende:
Hoeveel kilo zou hij wegen? Die centimeters in de lengte zijn wel duidelijk nu
140quote:Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef Kanaroe het volgende:
Hoeveel kilo zou hij wegen? Die centimeters in de lengte zijn wel duidelijk nu
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:31 schreef Poefbank het volgende:
Met 36 al strijden om je been langs het andere been te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |