quote:Een dierenbeul heeft in Landgraaf een aantal padden gemarteld door de beestjes in de prikkeldraad te hangen.
De lugubere vondst werd gedaan langs de Vijfbunderdwarsweg.
Serieuze zaak
Politie en handhaving nemen deze zaak serieus op, zo valt te lezen op Instagram. De boa's van Landgraaf roepen mensen op om een oogje in het zeil te houden en bij een verdachte situatie een melding te maken.
Paddentrek
Eind februari ontwaken padden en andere amfibieën uit hun winterslaap en trekken ze massaal naar het water. Tijdens de zogenaamde paddentrek helpen veel mensen die dieren altijd een handje om te voorkomen dat ze worden platgereden op drukke wegen. 'Er zijn vele vrijwilligers die deze dieren helpen te overleven maar nu kwamen we dit tegen', schrijft de boa op Instagram. 'Iemand vond het nodig om deze arme dieren te martelen door ze aan prikkeldraad te hangen en te verminken.'
https://www.1limburg.nl/d(...)-ze-aan-prikkeldraad
dat, of de grauwe klauwier/klapeksterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:46 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets zieks?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Uhhhh..... nee
Ik duw je gewoon effe in een bepaalde hoek, leg je gewoon effe woorden in je mond.
Gewoon van ze hupsakeetje, ben ik niet te moeilijk in hoor. Als er om onderbouwing gevraagd wordt red ik me daar meestal wel weer uit
Nou ja zeg. Alsof aan het prikkeldraad geprikt worden al niet erg genoeg is voor die beestjes wil jij er ook nog stroom op zettenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gun het de dader. Eerst stroom erop.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:54 schreef zakjapannertje het volgende:
dat, of de grauwe klauwier/klapekster
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |