SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lol daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van honderdduizenden kabouters door het hele land.
Ben je langer dan een kwartier op minder dan 1,5 meter van hem geweest?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga naar kantoor om iets op te halen en bel met iemand mee in een meeting. Belt zijn vrouw op dat ze in contact geweest is met iemand die COVID heeft
Kan ik dit weekend dus in mijn eentje thuiszitten
Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Voorlopig heb ik nog bier genoeg. Warsteiner is niet deze en ook niet volgende week in de aanbieding bij de Plus. Afwachten maar weer. Maar volle prijs betalen voor bier dat moet je echt niet meer doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
kratje warsteiner gehaald was in de aanbieding voor een tientje
Kelder is (nog) koud genoeg.quote:
Af en toe moet je wel als er niks in de aanbieding isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Voorlopig heb ik nog bier genoeg. Warsteiner is niet deze en ook niet volgende week in de aanbieding bij de Plus. Afwachten maar weer. Maar volle prijs betalen voor bier dat moet je echt niet meer doen
Prima biertje welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
ook nog een grote fles trappist in huis, nam mijn vader vorig weekend voor me mee
Die drink ik morgen op als mijn gappie op;p bezoek komt
[ afbeelding ]
Lekkerste biertje ter wereld maat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
ook nog een grote fles trappist in huis, nam mijn vader vorig weekend voor me mee
[ afbeelding ]
Ik ben nog bezig met Dry February. 1 maart mag ik weer, maar 2 maart in de ochtend heb ik alweer dingen gepland. En 3 maart ook. En 4 maart eigenlijk ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe moet je wel als er niks in de aanbieding is
Oeh! La Trappequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je jezelf niet veel beter zonder drank?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met Dry February. 1 maart mag ik weer, maar 2 maart in de ochtend heb ik alweer dingen gepland. En 3 maart ook. En 4 maart eigenlijk ookDus wie weet duurt het nog wat langer.
Nou veel beter niet. Beter welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Voel je jezelf niet veel beter zonder drank?
ik drink op het moment ook even niet en dronk sowieso niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met Dry February. 1 maart mag ik weer, maar 2 maart in de ochtend heb ik alweer dingen gepland. En 3 maart ook. En 4 maart eigenlijk ookDus wie weet duurt het nog wat langer.
Zal er om spannen; over algemeen afstand gehouden maar wel in zelfde ruimte.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je langer dan een kwartier op minder dan 1,5 meter van hem geweest?
That sucksquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal er om spannen; over algemeen afstand gehouden maar wel in zelfde ruimte.
In het ziekenhuis waar mijn vriendin werkt zijn ze vrij strikt; dus wachten ze dan bij voorkeur op een negatieve test nu.
die staat al 2 weken uitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie je wekker al uitgezet voor het weekend?
2 maanden hier.quote:
Die moet je gewoon een sleutel geven dan jezelf nog even lekker omdraaienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 maanden hier.
Nou ja, behalve als ik denk dat de poetsvrouw komt
Daar ben ik nou net van afgestaptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die moet je gewoon een sleutel geven dan jezelf nog even lekker omdraaien
die staat automatisch uit in het weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wekker heeft een standaard toontje vanuit Samsung. Ik ben meestal al wel wakker als de wekker gaat, dus eigenlijk word ik nergens mee wakker..quote:
doe ik straks ik thuis ben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Neem dezequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
wil eens een leuk deuntje downloaden als wake up tune
lichtquote:
meestal met de gedachte aan haagsquote:
Haat je jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:47 schreef gianni61 het volgende:
oh en de standaard wekker op mijn telefoon is achtbaan van Kraantje pappie en Geraldine
Op de een of andere manier zijn de eerste paar noten van dat nummer goed om mee wakker te wordenquote:
Balen, wanneer gaat hij zich laten testen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal er om spannen; over algemeen afstand gehouden maar wel in zelfde ruimte.
In het ziekenhuis waar mijn vriendin werkt zijn ze vrij strikt; dus wachten ze dan bij voorkeur op een negatieve test nu.
Die van mij is niet zo geavanceerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
n
[..]
die staat automatisch uit in het weekend
Ik moet nog boodschappen doen maar heb geen zin.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe ik straks ik thuis ben.
Wat eten we straks?
Wel een echte sony. luxe hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo geavanceerd.
[ afbeelding ]
thuisbezorgd.nl dan maar?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen maar heb geen zin.
ik heb helaas geen andere keuze dan 3fmquote:
Ik moet ook niet op de rand van het bed gaan zitten want dan gaat ie ook storenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb helaas geen andere keuze dan 3fm
elke andere zender stoort in die hoek van het huis
is alweer een paar weken geleden, dus van mij mag hetquote:
Dinsdag, zodra de incubatietijd voorbij is. Dus dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Balen, wanneer gaat hij zich laten testen?
is gewoon echt raar. Als ik met de auto aan kom rijden dan gaat de radio ook storen zodra ik bij mn huis kom. Rij ik de bocht om en een stukje verder over de parkeerplaats dan hersteld het weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook niet op de rand van het bed gaan zitten want dan gaat ie ook storen
5Gquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is gewoon echt raar. Als ik met de auto aan kom rijden dan gaat de radio ook storen zodra ik bij mn huis kom. Rij ik de bocht om en een stukje verder over de parkeerplaats dan hersteld het weer.
Ik vermoed dat de luchtalarm mast iets uitstraalt, anders snap ik er helemaal niks van.
het is de 5g corona bestraling die alles dwarsboomt!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is gewoon echt raar. Als ik met de auto aan kom rijden dan gaat de radio ook storen zodra ik bij mn huis kom. Rij ik de bocht om en een stukje verder over de parkeerplaats dan hersteld het weer.
Ik vermoed dat de luchtalarm mast iets uitstraalt, anders snap ik er helemaal niks van.
Wie was er onder mijn account aan het posten dat er wel even op GL gestemd zou gaan worden vorige week?quote:De Dierenbescherming en de afdeling van GroenLinks in Den Haag willen dat paddenoverzetters een ontheffing krijgen voor de avondklok. De paddentrek komt elk jaar op gang als het in de lente warmer wordt. Honderden kikkers, padden en salamanders steken dan meestal na zonsondergang de weg over.
De Dierenbescherming en GroenLinks denken dat er veel van de amfibieën worden platgereden als ze niet door vrijwilligers geholpen worden. Op dit moment hebben medewerkers van de Dierenambulance wel een ontheffing voor de avondklok, maar vrijwilligers niet.
De Dierenbescherming heeft in Den Haag de meeste paddenvrijwilligers. Ieder jaar helpen Haagse vrijwilligers meer dan 10.000 padden, kikkers en salamanders over te steken.
Bestond die 25 jaar geleden ook al dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is de 5g corona bestraling die alles dwarsboomt!!!
Is gewoon belangrijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was er onder mijn account aan het posten dat er wel even op GL gestemd zou gaan worden vorige week?![]()
![]()
Dat gaan we even rechtzetten.
Zo heeft iedere partij wel zijn eigenaardigheden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was er onder mijn account aan het posten dat er wel even op GL gestemd zou gaan worden vorige week?![]()
![]()
ik stapte gisteravond tijdens het hardlopen bijna op een pad. Schrok me kapotquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Als er een avondklok is rijden er ook minder auto's om ze plat te rijden he.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ik doe het vaak tijdens het FOK!ken. Of als ik de badkamer aan het schoonmaken ben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde afgelopen week podcasts te luisteren maar dat moet je niet in bed doen. Maar wanneer dan wel.
Maar die krengen duren anderhalf uur per afleveringquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het vaak tijdens het FOK!ken. Of als ik de badkamer aan het schoonmaken ben.
toen waren ze aan het testenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bestond die 25 jaar geleden ook al dan?
Langer FOK!kenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die krengen duren anderhalf uur per aflevering
Altijd hetzelfde met die Amerikanenquote:
plus anderhalf uur piekeren achteraf.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die krengen duren anderhalf uur per aflevering
Volgens mij wel een keer opgezocht jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Langer FOK!ken
The Unexplained with Howard Hughes lijkt me wel wat voor jou. Die heeft vaak podcasts over spoken en serial killers.
Ik luister dat wel eens als ik in de trein zit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde afgelopen week podcasts te luisteren maar dat moet je niet in bed doen. Maar wanneer dan wel.
Tijdens autorittenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Is bangmakerij van Hugo. trap er niet in !quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe virusmutant in New York.
je verwacht het niet bij een pandemiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, dan blijven we in de zomer ook maar gewoon binnen.
en dan kort de r weer in de maand voor de 4de golfquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ninja Turtles?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een tuin.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee dat kan ik echt niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik luister ze ook wel terwijl ik aan het werk ben.
Dat deed ik eerst nog weleens.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister dat wel eens als ik in de trein zit.
wat ga je eten dan?quote:
Ik neem ze ook altijd mee als ik de honden uitlaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Wat deed ie daarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Jeej mijn vader mag straks naar huis na 2 nachtjes ziekenhuis.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Waarom lag hij in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:26 schreef Amarantha het volgende:
doe delenquote:
Hij heeft al tijdje last van zijn maag/darmen zegt hij en woensdag weer en toen heeft de huisarts hem naar de spoedeisende hulp gestuurd en moest hij blijven en gingen ze allemaal onderzoeken doen enz. Wat het precies is weet ik nog niet, hij appte alleen net mag straks naar huis.quote:
Ja sorry. Ik deel alleen eten met mijn vriend of vader.quote:
En wij zijn geen vrienden? En anders moet ik het zelf meenemen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik deel alleen eten met mijn vriend of vader.![]()
Of vrienden maar meestal nemen hun eten mee.![]()
Ja nee wow nu breng je het gemeen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wij zijn geen vrienden? En anders moet ik het zelf meenemen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft al tijdje last van zijn maag/darmen zegt hij en woensdag weer en toen heeft de huisarts hem naar de spoedeisende hulp gestuurd en moest hij blijven en gingen ze allemaal onderzoeken doen enz. Wat het precies is weet ik nog niet, hij appte alleen net mag straks naar huis.
Ik breng het zoals je het bedoeltquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee wow nu breng je het gemeen.
Oh damn dat is niet goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat hij weer naar huis mag.
M'n buurman loopt ook al een hele tijd met darmklachten rond, is ook al tien kilo afgevallen in twee maanden
Darmklachten zijn kut, maar 10 kilo kwijt raken zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat hij weer naar huis mag.
M'n buurman loopt ook al een hele tijd met darmklachten rond, is ook al tien kilo afgevallen in twee maanden
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Darmklachten zijn kut, maar 10 kilo kwijt raken zou niet verkeerd zijn
Zo snel niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje veel flubberhuid dan wel jaquote:
Wel een manier om in een keer veel vrijwilligers hiervoor te krijgen. Iedereen 'helpen' met padden overzetten om maar een ontheffing te krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Als het magisch kan niet nee, maar langzaam is hangveltechnisch wel beter.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou niet erg vinden als ik ineens 10 kg kwijt ben.
krijg je er net zo hard weer bij dan..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou niet erg vinden als ik ineens 10 kg kwijt ben.
Ja, en dan overal platte padden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het magisch kan niet nee, maar langzaam is hangveltechnisch wel beter.
Huid op m'n buik heeft toch wat schade opgelopen, als dat ineens leegloopt, ziet het er helemaal niet uit.
En jij hebt ook gelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg je er net zo hard weer bij dan..
Inderdaad zo voel ik me nuquote:
Het lijkt me toch prettiger als ik er moeite voor heb gedaan, alleen daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me toch prettiger als ik er moeite voor heb gedaan, alleen daar ben ik te lui voor.
Nah, ik had zonder moeite afvallen net zo chill gevonden hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me toch prettiger als ik er moeite voor heb gedaan, alleen daar ben ik te lui voor.
Als iets zonder moeite zou gaan zou ik dat op zich ook wel fijn vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je plaatje scheldt met kankerquote:
Oooohquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
of ik weer naar buiten mag of niet..
Ja zag het.quote:
Ik was daar ook altijd veel te lui voor, had er een auto-ongeluk voor nodig om gemotiveerd genoeg te raken. Kan ik niet aanraden overigens.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iets zonder moeite zou gaan zou ik dat op zich ook wel fijn vinden.
Sporten doe ik dan wel gewoon voor de lol.
tijd om te zondigenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spoiler aub![]()
Ik zit al een week sla te knagen
Gewoon 3,5 uur per dag rondjes lopenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens, PSA, alle beweging is prima.Of het nou wandelen, gewichtheffen, zwemmen, skaten of whatever is, allemaal prima.
PSA?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens, PSA, alle beweging is prima.Of het nou wandelen, gewichtheffen, zwemmen, skaten of whatever is, allemaal prima.
lange dunnere broek?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
PSA?
Jammer dat het nu weer zoveel kouder is. Denk niet dat ik het morgen aandurf om de korte broek weer aan te trekke op de fiets
ja, dat kan wel, maar voor het idee is dat toch andersquote:
Public Service Announcement.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
PSA?
Jammer dat het nu weer zoveel kouder is. Denk niet dat ik het morgen aandurf om de korte broek weer aan te trekke op de fiets
reizen waes en Sergio & Axel van de kaart zijn wel leuk als je die nog niet gezien zou hebbenquote:
Reizen Waes is wel leuk maar of ik dat nou echt moet kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reizen waes en Sergio & Axel van de kaart zijn wel leuk als je die nog niet gezien zou hebben
nat geo, uurtje of 7 ofzo, allemaal dingen over hoe ze snoep makenquote:
enk dat het hier Terminator Genisys wordt als ik niks beters weetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Reizen Waes is wel leuk maar of ik dat nou echt moet kijken.
Ook allemaal voor jezelf zekerquote:
Hij zit al op de Veluwequote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Lol @:LTVDK je bent alweer verplaatst.Ik blijf me afvragen waarom die van jou het zo goed doet,
Nog even en hij zit in het buitenlandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee hoe die daar vanaf Kijkduin terecht is gekomen ook
Ja hoor, hij wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even en hij zit in het buitenland
weggerend voor @bitterbal?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Lol @:LTVDK je bent alweer verplaatst.Ik blijf me afvragen waarom die van jou het zo goed doet,
Heeft hij een paspoort?quote:
Kabouters hebben dat niet nodig.quote:
Dougie is een nette jongen, die doet niet zulk soort dingenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kabouters hebben dat niet nodig.
Zou wel een goede manier zijn om drugs te smokkelen, alleen hem dan vervolgens weer terugvinden is dan wel een dingetje.
Kabouters zijn meer van de paddo’s, Ama.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik mocht helaas niet schrijven dat mijn kabouter een stoner is.
Pff maar ik haat paddo's.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kabouters zijn meer van de paddo’s, Ama.
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent ook geen kabouter.
Heel veel groter is ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent ook geen kabouter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel veel groter is ze nou ook weer niet
Nee hoor, prima. Maar veel te onbelangrijk om een ontheffing van de avondklok voor te krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:39 schreef shiitake het volgende:
En niks mis mee met padden overzetten.
Straks sterven de padden uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, prima. Maar veel te onbelangrijk om een ontheffing van de avondklok voor te krijgen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je nou de boze kabouter uithangen
quote:
oke poepiequote:
Wel een beetje drastisch om dan gelijk zo je punt te makenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, prima. Maar veel te onbelangrijk om een ontheffing van de avondklok voor te krijgen.
Wie weetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt soms wel alsof k in een inrichting werk voor mensen met psychische problemen
Definieer "soms".quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt soms wel alsof k in een inrichting werk voor mensen met psychische problemen
Ja ik snap het ook niet. Maar als je simpele mensen wat vertelt nemen ze dat gewoon aan.quote:
Met een blik Botuline lukt dat wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Later zegt die day de joden je met een bepaalde blik letterlijk kunnen doden
Oh zo te horen moet de dosis worden verhoogd, even doorgeven aan de verpleging.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Misschien ben k wel opgenomen en denk k dat k daar werk
Je vindt 'r leuk he?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo te horen moet de dosis worden verhoogd, even doorgeven aan de verpleging.
met al dat afhakken van hoofden verbaasd mij dat nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Misschien ben k wel opgenomen en denk k dat k daar werk
Ja dat is niet echt een geheim tochquote:
ik schoot practisch uit mijn slof. Hij zegt dat de joden systeemmatisch in de gasovens werden gestopt omdat ze vast wel iets gedaan hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Maar als je simpele mensen wat vertelt nemen ze dat gewoon aan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo te horen moet de dosis worden verhoogd, even doorgeven aan de verpleging.
Goed!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik schoot practisch uit mijn slof.
hij zei dat ik het maar moest googlen allemaal.quote:
Dan heeft UitStraling vreemd opgekeken toen hij die dure kussens wilde bestellen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
en pizza gate...moest ik lachen, vroeg een andere collega van of dat niet allemaal kon ofzo?!
Ah en op amazon kan je kussens voor 30 duizend euro bestellen en dan is dat code voor een kind. Krijg je dan thuis gestuurd zo via amazon pakketdienst
Vind het echt erg. Kan daar zo boos om worden. Dat je dan gewoon zegt dat het hun eigen schuld is dat ze zo de ovens in zijn gepropt en dat hitler stiekem wel een reden had om dat te doenquote:
Tuurlijk had Dolfje een reden, of dat een goede danwel ethische reden was is weer een tweedequote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het echt erg. Kan daar zo boos om worden. Dat je dan gewoon zegt dat het hun eigen schuld is dat ze zo de ovens in zijn gepropt en dat hitler stiekem wel een reden had om dat te doen
Ze kunnen dat ook echt met droge ogen beweren. Is gewoon de waarheid voor hun. Dat vind ik vooral eng.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het echt erg. Kan daar zo boos om worden. Dat je dan gewoon zegt dat het hun eigen schuld is dat ze zo de ovens in zijn gepropt en dat hitler stiekem wel een reden had om dat te doen
ja dat een jood je kan doodkijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze kunnen dat ook echt met droge ogen beweren. Is gewoon de waarheid voor hun. Dat vind ik vooral eng.
Ze hebben gewoon hun eigen feiten.
Trump heeft jaren voor gewerkt om zijn trouwe achterban te indoctrineren.
quote:
Heb je weekend?quote:
Ik heb liever dure kussens dan kinderenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heeft UitStraling vreemd opgekeken toen hij die dure kussens wilde bestellen.
nee waar gaat het over?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Iemand het debat op radio 1 aan het volgen?
Daarom.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb liever dure kussens dan kinderen
quote:
Ja nergens over. Niemand wil echt iets zeggen. Allemaal elkaar de schuld van alles gegeven maar wat ze wel willen? Niemand weet het.quote:
Een beetje, waarom kan Wilders geen Henk zeggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Iemand het debat op radio 1 aan het volgen?
Ja af en toe hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Toekiej![]()
Lekker luiers aan het scheppen maatje?
tussen wie is het debat?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja nergens over. Niemand wil echt iets zeggen. Allemaal elkaar de schuld van alles gegeven maar wat ze wel willen? Niemand weet het.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje, waarom kan Wilders geen Henk zeggen.
Heng
om de 3 minuten krijgen 3 andere het woord. Er zijn 13 van die clownsquote:
Dat is zijn Hongaarse tongvalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje, waarom kan Wilders geen Henk zeggen.
Heng
die kale Egyptenaarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu Kaag, Wilders en dinges over milieugedoetjes.
Die gast van ChristenUnie. Hij heeft jaren in o.a. Egypte gewoond.quote:
oh wist ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die gast van ChristenUnie. Hij heeft jaren in o.a. Egypte gewoond.
Heb ik alquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:14 schreef mootie het volgende:
Iets voor bitterbal, huizen aan het gas
hebben we iig nog een reden daar geen bankzaken te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat een jood je kan doodkijken.
ik wist niet wat ik hoorde
quote:Ga door waar je mee bezig bent, namelijk D66 te halveren
ja erg hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben we iig nog een reden daar geen bankzaken te doen
Wilders kan zeer grappig uit de hoek komenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:15 schreef Toekito het volgende:
Wilders vs Kaag was een klein glimlachje waard
[..]
Zeker maar als ik grappen wil horen ga ik wel naar een cabaretvoorstellingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilders kan zeer grappig uit de hoek komen
joden krijgen overal de schuld van, waarom? dunnoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Is jezus nu vermoord doordat hij door een jood is verraden? Daarom krijgen joden toch al die tijd overal de schuld van?
Pff vreselijkquote:
Hoewel Jezus Joods was, Joods leefde en Joodse discipelen en volgelingen had, is de schuld voor zijn kruisdood millennia lang in de schoenen van ‘de Joden’ geschoven. Een mythe waarvan de sporen tot op de dag van vandaag voelbaar zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
joden krijgen overal de schuld van, waarom? dunno
Gaat hij nog meloenen doorslikken deze verkiezingstijd?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die gast van ChristenUnie. Hij heeft jaren in o.a. Egypte gewoond.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat hij nog meloenen doorslikken deze verkiezingstijd?
God is een Joods sprookje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoewel Jezus Joods was, Joods leefde en Joodse discipelen en volgelingen had, is de schuld voor zijn kruisdood millennia lang in de schoenen van ‘de Joden’ geschoven. Een mythe waarvan de sporen tot op de dag van vandaag voelbaar zijn.
https://niw.nl/antisemiti(...)aars-van-de-heiland/
Mja ik heb een keer gelezen dacht ik dat de joden zogenaamd verantwoordelijk waren voor de dood van jezus. Maar nu lees ik dus in bovenstaande link dat in de tijd van jezus het geloof pure jodendom was.?
Ah joh niet doen. In de onderste regionen van ons bedrijf hoor ik ook weleens wat vmbo zwakstromers oreren over schadelijke straling en conspirancies die niet meer dan een glimlach in mijn brein opwekken. Ga je je toch moet aan ergeren?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
LEEF, ALSOF JE FUCKING SARS HEBTquote:
ja moet ik niet doen maar hij verteld het dan alsof het een feit isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh niet doen. In de onderste regionen van ons bedrijf hoor ik ook weleens wat vmbo zwakstromers oreren over schadelijke straling en conspirancies die niet meer dan een glimlach in mijn brein opwekken. Ga je je toch moet aan ergeren?
Ja nou en, gewoon lachen en doorlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik niet doen maar hij verteld het dan alsof het een feit is
Ja maar je kan toch neit zulke onzin over een hele groep mensen vertellenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou en, gewoon lachen en doorlopen.
NOU ZIT HET DE HELE AVOND IN JE KOP LEKKER PUUUUUUUUUUUHHHHquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
LEEF, ALSOF JE FUCKING SARS HEBT
Graftakkentyfus nummer dat
Dat je airfryer kortsluiting krijgtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU ZIT HET DE HELE AVOND IN JE KOP LEKKER PUUUUUUUUUUUHHHH![]()
En jouw stappentellerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je airfryer kortsluiting krijgt
Dat had die gisteren al, 30.000+ stappen moeten zetten om op mijn gemiddelde te blijvenquote:
Gewoon om je pols doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had die gisteren al, 30.000+ stappen moeten zetten om op mijn gemiddelde te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |