SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lol daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van honderdduizenden kabouters door het hele land.
Ben je langer dan een kwartier op minder dan 1,5 meter van hem geweest?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga naar kantoor om iets op te halen en bel met iemand mee in een meeting. Belt zijn vrouw op dat ze in contact geweest is met iemand die COVID heeft
Kan ik dit weekend dus in mijn eentje thuiszitten
Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Voorlopig heb ik nog bier genoeg. Warsteiner is niet deze en ook niet volgende week in de aanbieding bij de Plus. Afwachten maar weer. Maar volle prijs betalen voor bier dat moet je echt niet meer doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
kratje warsteiner gehaald was in de aanbieding voor een tientje
Kelder is (nog) koud genoeg.quote:
Af en toe moet je wel als er niks in de aanbieding isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Voorlopig heb ik nog bier genoeg. Warsteiner is niet deze en ook niet volgende week in de aanbieding bij de Plus. Afwachten maar weer. Maar volle prijs betalen voor bier dat moet je echt niet meer doen
Prima biertje welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
ook nog een grote fles trappist in huis, nam mijn vader vorig weekend voor me mee
Die drink ik morgen op als mijn gappie op;p bezoek komt
[ afbeelding ]
Lekkerste biertje ter wereld maat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
ook nog een grote fles trappist in huis, nam mijn vader vorig weekend voor me mee
[ afbeelding ]
Ik ben nog bezig met Dry February. 1 maart mag ik weer, maar 2 maart in de ochtend heb ik alweer dingen gepland. En 3 maart ook. En 4 maart eigenlijk ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe moet je wel als er niks in de aanbieding is
Oeh! La Trappequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je jezelf niet veel beter zonder drank?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met Dry February. 1 maart mag ik weer, maar 2 maart in de ochtend heb ik alweer dingen gepland. En 3 maart ook. En 4 maart eigenlijk ookDus wie weet duurt het nog wat langer.
Nou veel beter niet. Beter welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Voel je jezelf niet veel beter zonder drank?
ik drink op het moment ook even niet en dronk sowieso niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met Dry February. 1 maart mag ik weer, maar 2 maart in de ochtend heb ik alweer dingen gepland. En 3 maart ook. En 4 maart eigenlijk ookDus wie weet duurt het nog wat langer.
Zal er om spannen; over algemeen afstand gehouden maar wel in zelfde ruimte.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je langer dan een kwartier op minder dan 1,5 meter van hem geweest?
That sucksquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal er om spannen; over algemeen afstand gehouden maar wel in zelfde ruimte.
In het ziekenhuis waar mijn vriendin werkt zijn ze vrij strikt; dus wachten ze dan bij voorkeur op een negatieve test nu.
die staat al 2 weken uitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie je wekker al uitgezet voor het weekend?
2 maanden hier.quote:
Die moet je gewoon een sleutel geven dan jezelf nog even lekker omdraaienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 maanden hier.
Nou ja, behalve als ik denk dat de poetsvrouw komt
Daar ben ik nou net van afgestaptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die moet je gewoon een sleutel geven dan jezelf nog even lekker omdraaien
die staat automatisch uit in het weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wekker heeft een standaard toontje vanuit Samsung. Ik ben meestal al wel wakker als de wekker gaat, dus eigenlijk word ik nergens mee wakker..quote:
doe ik straks ik thuis ben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Neem dezequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
wil eens een leuk deuntje downloaden als wake up tune
lichtquote:
meestal met de gedachte aan haagsquote:
Haat je jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:47 schreef gianni61 het volgende:
oh en de standaard wekker op mijn telefoon is achtbaan van Kraantje pappie en Geraldine
Op de een of andere manier zijn de eerste paar noten van dat nummer goed om mee wakker te wordenquote:
Balen, wanneer gaat hij zich laten testen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal er om spannen; over algemeen afstand gehouden maar wel in zelfde ruimte.
In het ziekenhuis waar mijn vriendin werkt zijn ze vrij strikt; dus wachten ze dan bij voorkeur op een negatieve test nu.
Die van mij is niet zo geavanceerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
n
[..]
die staat automatisch uit in het weekend
Ik moet nog boodschappen doen maar heb geen zin.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe ik straks ik thuis ben.
Wat eten we straks?
Wel een echte sony. luxe hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo geavanceerd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |