SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja. Geen ideequote:Op donderdag 25 februari 2021 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer komt er weer een kook filmpje?
Truste flesquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Geen ideeGa niks beloven
aha, ik ben nu al benieuwd naar de volgende tt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw in dezelfde collectie als het gebreide eikelmutsje
Oh, dat voelt vast top.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Nachtbeugel beetje lang niet in gehad (dag of 10 ofzo).
dat voel je wel
Kwartier niets gepost, dat bracht me aan het twijfelen.quote:
mja eerste 5 minuten eigenlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat voelt vast top.
[..]
Kwartier niets gepost, dat bracht me aan het twijfelen.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, jottem, Joop heeft een springstukje in z'n spel en het moet blijkbaar binnen x minuten.
Hij bakt er geen kloot van.
Ik heb een spalkje, dus geen idee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja eerste 5 minuten eigenlijkvalt me alles mee.
Droeg 'md e eerste 6 maanden elke nacht. Ben sindsdien afgebouwd naar 1 a 2x per week.
ik heb 2 spalkjes en een nachtbeugelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een spalkje, dus geen idee.
Als er een lijmbolletje sneuvelt, voelt dat wel meteen überkut trouwens.
Nee, ik grinnik hoogstens vanaf de bank. Ik vind het niet tof als iemand me uit m'n spelletje trekt, dus dat doe ik andersom ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
voorzie je 'm van live commentaar?
ja true, maar soms is ff plagen wel leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik grinnik hoogstens vanaf de bank. Ik vind het niet tof als iemand me uit m'n spelletje trekt, dus dat doe ik andersom ook niet.
Dat klinkt als overkill.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 2 spalkjes en een nachtbeugeldie laatste doet dus alleen m'n kiezen
Die nachtbeugel is voor de kiezenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als overkill.
Of is de nachtbeugel voor kiezen? Hier ook twee spalkjes, boven en onder.
Ah, vandaar, m'n kiezen staan aardig stil. Ze schuiven niet eens het gat van een jaren geleden getrokken kies in.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die nachtbeugel is voor de kiezen![]()
en als je spalkje zou sneuvelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom dat ik die nachtbeugel dus niet zo vaak in hoefquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, vandaar, m'n kiezen staan aardig stil. Ze schuiven niet eens het gat van een jaren geleden getrokken kies in.
En kapot spalkje heb ik meestal met een paar dagen wel gefixt. Kan me voorstellen dat dat op zee anders is.Enorm scheef stond de boel ook niet verder, heb een jaar slotjes gehad en dat was 't.
Oh, flink netter!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom dat ik die nachtbeugel dus niet zo vaak in hoef
Ik heb 9 maanden geinvisaligned. was anders 4 jaar slotjes geweest..
[ afbeelding ]
voor/na
Overigens is die combinatie spalkjes + nachtbeugel standaard hoor bij de ortho waar ik geweest ben
ik ben net iets meer dan een jaar klaarquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, flink netter!
Ja, geen idee wat nu standaard is, ik had dat ding op m'n 13e.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Invisalign impliceerde relatief recent inderdaad.
Zo denk ik over m'n laseren.quote:
ja ik op zich ook, als m'n verstandskiezen niet irritant begonnen doen. Pas nadat die eruit waren ging de boel aan de wandelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij mij hád ik ook wel zonder gekund, maar m'n ouders hadden toch de extra verzekering al lopen voor m'n zus, dus ik kon er ook nog wel bij.
Die heb ik nog.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik op zich ook, als m'n verstandskiezen niet irritant begonnen doen. Pas nadat die eruit waren ging de boel aan de wandel
de mijne lagen horizontaalquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik nog.
Geen idee voor hoe lang, want in één zit dus een enorm gat nu.
Punt 2 vond ik eerlijk gezegd enorm interessant.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Mja laseren doe ik niet.
1. kans op nacht blindheid van 0,1% dan is 't einde carriere voor mij
2. het idee dat je dus zo'n apparaat in je oog ziet roeren. nah.
3. mn voormalig overbuuf is gelaserd en kort heeft daarna een staaroperatie gehad. tijdje na die laatste operatie is de lens losgescheurd in d'r oog omdat het oogmateriaal zo dun was door combinatie laseren & staar operatie.
Heeft een spoedoperatie gehad, maar is nog de vraag of er iets van zicht terug gaat komen aan dat oog
oh er zijn verschillende?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wel bewust voor de duurdere, minder invasieve behandeling gekozen hoor.
Vind dat er best wel wat mooie Franse auto's gemaakt worden weer. Peugeot 208 is ook best mooi.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Die nieuwe DS4 is best wel nice
[ afbeelding ]
Echt hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
wow. heeft een breezersletje die naam van de behandeling bedacht?
307 uit 2000 ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat er best wel wat mooie Franse auto's gemaakt worden weer. Peugeot 208 is ook best mooi.
ok najaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt hoor.![]()
Maar ja dus, die ik had, is ook voor een stuk minder mensen geschikt geloof ik. (Qua sterkte die ze kunnen corrigeren) De rest van de week (woensdags gedaan) vrij genomen, twee weken later alles weer als normaal.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Budaddy en het dubbelgeslagen oogflapje?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, ik had alleen een beetje min. Precies genoeg om echt niet zonder bril of lenzen te kunnen. En lenzen mķesten harde zijn, want zachte krijg ik gewoon niet in. Harde lenzen maakten weer teveel een deuk in m'n oog, dus bril was uiteindelijk het beste. En die was ik spuuuuuuuugzat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ok naja
het lijkt mij nog steeds niks![]()
maa rik heb ook hoofdzakelijk alleen cilindrische afwijkingen
Ja rijdt hier zo'n gele van in het dorp, ziet er ook erg nice uitquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat er best wel wat mooie Franse auto's gemaakt worden weer. Peugeot 208 is ook best mooi.
oh ik heb geen hekel aan m'n bril. kan ook perfect zonder, maar dan heb ik geheid koppijn. ben ook goedgekeurd zonder.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik had alleen een beetje min. Precies genoeg om echt niet zonder bril of lenzen te kunnen. En lenzen mķesten harde zijn, want zachte krijg ik gewoon niet in. Harde lenzen maakten weer teveel een deuk in m'n oog, dus bril was uiteindelijk het beste. En die was ik spuuuuuuuugzat.
alweer of nog steeds?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
Oh jee. Marylin Manson wordt beschuldigd van misbruik.
vind alleen de voorkant niet je van hetquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Denk wel dat het anders is als je wel zonder kán. Ik kon binnenshuis wel m'n weg vinden, maar de straat op was geen doen hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik heb geen hekel aan m'n bril. kan ook perfect zonder, maar dan heb ik geheid koppijn. ben ook goedgekeurd zonder.
lenzen kunnen m'n ogen überhaupt niet verdragen.
Enige nadeel is mondkapje / bril
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat het anders is als je wel zonder kán. Ik kon binnenshuis wel m'n weg vinden, maar de straat op was geen doen hoor.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-marilyn-manson.htmlquote:
Nee sinds ze het hebben losgekoppeld van Citroën zijn die voorkanten niet meer echt je van het bij DSquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind alleen de voorkant niet je van het
Tiguan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je op je verlanglijstje?
wattan?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, ik mag echt geen commentaar leveren vandaag.
Krijg amper een woord terug.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg amper een woord terug.Dan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En afgelopen maand waren ze nog druk reclame aan het maken over dat er nog zoveel over was en dat mensen moesten bestellen![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Nondeju, hoeveel smoesjes kun je in 1 mail stoppen. Van de Energiebespaarshop, daar 'kreeg' je van de gemeente ¤70,- om vrij te besteden in een overpriced webshop. Even in spoler want het is nogal een lap tekst
Daar gaat al mijn gemeentebelasting dus naar toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En afgelopen maand waren ze nog druk reclame aan het maken over dat er nog zoveel over was en dat mensen moesten bestellen![]()
-XOXO-
Eigenlijk alleen maar led-lampen en wat radiatorfolie, in november al besteldquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nu vraag ik me af... Wat was er besteld?
Eau ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar led-lampen en wat radiatorfolie, in november al besteld
Gisteren was het echt zo teringirritant met Peter Rrrrrrrrr. dat ik er niet naar kon kijkenquote:
Peter Rrrrrr is instant wegzappen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was het echt zo teringirritant met Peter Rrrrrrrrr. dat ik er niet naar kon kijken
kloptquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was het echt zo teringirritant met Peter Rrrrrrrrr. dat ik er niet naar kon kijken
Begin januari hadden ze ook al zo'n mail gestuurd, maar iets beknopter:quote:
En toen noemde ze het nog gewoon China ipv het 'Verre Oosten'quote:De afgelopen periode is het gelukt om in samenwerking met jouw gemeente duizenden mensen op weg te helpen met energiezuinig wonen. Vele van onze producten zijn inmiddels in gebruik genomen in huishoudens door heel Nederland.
Vanwege het overweldigende succes van de Energiebespaaractie, kunnen we echter niet alle bestellingen direct uitleveren. Omdat deze actie landelijk is ingevoerd, is de vraag naar energiebesparende producten vanuit alle gemeentes enorm. Hierdoor kunnen onze leveranciers niet altijd de benodigde aantallen leveren. Een tekort aan lege zeecontainers vanuit China, de strenge coronaprotocollen in de distributiecentra en de extra druk op de transportsector zorgen daarbij in de hele keten voor extra vertragingen.
Wij doen er alles aan om de orders zo snel mogelijk uit te leveren, en bijvoorbeeld alternatieve producten te zoeken, maar we zijn helaas afhankelijk van andere partijen. We willen je daarom vragen om nog even geduld te hebben. We hopen op je begrip in deze.
Zover ben ik dus niet gekomen omdat die jankzak bij elk onderwerp zijn 'expertise' er in gooitquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
en die 'zanger' was ook irritant
Ja ze hebben wel iemand voor de teksten ingehuurd van het type 'veel praten en weinig zeggen'quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerende zin, "een tekort aan lege zeecontainers vanuit China".
Een lege zeecontainer die vanaf die kant komt varen, heb je hier niet zoveel aan, lijkt me.
"Heuj, die vrije zondagochtend bevalt me eigenlijk wel!"quote:Bijna 1 op de 5 kerkgaande christenen verwacht dat de coronacrisis een negatief effect op hun kerkgang zal hebben. 15 procent van de christenen verwacht na de coronacrisis minder vaak naar de kerk te gaan. 4 procent verwacht zelfs helemaal geen kerkdienst meer te bezoeken.
Ze hebben de verlichting gevondenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi dit:
[..]
"Heuj, die vrije zondagochtend bevalt me eigenlijk wel!"
Gewoon in je ochtendjas voor de laptop. Koffie erbij, koekje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi dit:
[..]
"Heuj, die vrije zondagochtend bevalt me eigenlijk wel!"
Nee?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog Klazienaveen gezien bij de rijdende rechter gisteren?
Ik kijk eigenlijk geen lineaire tv meerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog Klazienaveen gezien bij de rijdende rechter gisteren?
👀quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen lineaire tv meer
Nee wij hebben gewoon een rechthoekige.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen lineaire tv meer
ik mag niet fokken op een tankstationquote:
Oh dat stukje zag ik op fb.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Was een leuke aflevering.
Door de taal vooral.
Ging over een jongen die doordeweeks weg was en 2 Mechelse herders had.
Nou die camera erbij en hij wou laten zien dat de honden goed luisteren. Slepen ze hem zo de halve straat door.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vooral toe aan weekend.
Ja hij mist er veel geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die verzaakt nogal de laatste tijd
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Gooit extra reepje pakje spek in de pan voor Ballie
dat merk zit al jaren in de verkeerde hoekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer zo’n Boeing 777 met motorproblemem. Gaat lekker met dat merk
zat laatst ongemerkt een oud topic te lezen, viel me op dat ie inderdaad stukken aanweziger was. Maar vooral ook dat ik zelf veel meer aanwezig wasquote:
infuusje zou wel helpenquote:
De testafdeling daar staat niet zo goed aangeschreven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer zo’n Boeing 777 met motorproblemem. Gaat lekker met dat merk
Bankbalquote:
Wat ga je allemaal doen in het weekend? Leuk park in Den Haag opzoeken om feestje te vieren?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaa nu zijn we er echt bijna
ik weet het nog niet. ga smurfenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in het weekend? Leuk park in Den Haag opzoeken om feestje te vieren?
zouden de Hagenezen de Amsterdammers kunnen matchen met hun parkfeestje?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in het weekend? Leuk park in Den Haag opzoeken om feestje te vieren?
gelukkig is de winkel nog dicht.quote:
we laten mensen binnen hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is de winkel nog dicht.
heb jij als newbie dan al een sleutel en alarmcode enz?
huh mag dat al?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we laten mensen binnen he
we verkopen gewoon.
verkopers hebben sleutel
Oh, dus je bent niet alleen in de winkel?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we laten mensen binnen he
we verkopen gewoon.
verkopers hebben sleutel
moppiequote:
Ik moet hierbij altijd meteen aan lange Frans denkenquote:
ondanks dat Orban ietwat twijfelachtig is moet ik ze toch nageven dat ze ballen hebben de machtige EU te tarten en passerenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije zijn gisteren de eerste Chinese prikken gezet.
In plaats van volgzaam af te wachten wat de EU ons toebedeelt, zoals Hugoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ondanks dat Orban ietwat twijfelachtig is moet ik ze toch nageven dat ze ballen hebben de machtige EU te tarten en passeren
Dikkie dikquote:
daarom, respectquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van volgzaam af te wachten wat de EU ons toebedeelt, zoals Hugo
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die is nooit echte concurrentie geweest.
Nee, er is geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is er een SC waar jij niet in zit?
ik zat voorheen nog geregeld in het Radio49 topic, daar heb ik hem nooit gezienquote:
we doen het al 2 wekenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dus je bent niet alleen in de winkel?
en: DAS IST VERBOTEN!!!
Criminelen! Bijdrage aan de verspreiding van het virus!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Criminelen! Bijdrage aan de verspreiding van het virus!
Dat is wel wat jaren geleden dat ik daar nog kwam. wist niet dat dat nog bestondquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat voorheen nog geregeld in het Radio49 topic, daar heb ik hem nooit gezien
Dat maakt het natuurlijk niet minder illegaal.quote:
nee ik zeg hoe lang e het al doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is wel wat jaren geleden dat ik daar nog kwam. wist niet dat dat nog bestond
[..]
Dat maakt het natuurlijk niet minder illegaal.
weet je, ik zou niet eens raar opkijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
Zou ik via AliExpress een Chinees vaccin kunnen bestellen 🤔
Zeker, was er vorige maand nog een avondjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is wel wat jaren geleden dat ik daar nog kwam. wist niet dat dat nog bestond
maar dan krijg ik vast geen vaccinatie bewijsquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je, ik zou niet eens raar opkijken
Dat sturen ze gewoon mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan krijg ik vast geen vaccinatie bewijs
zit een linkje bij om een gehackte evrsie te krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan krijg ik vast geen vaccinatie bewijs
Gewoon zelf tekenen toch?quote:
Ik wil je ook wel vol spuiten hoor lieverdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
geen vaccins op aliexpress te vinden.
Wel injectieapparaten voor dieren.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel vol spuiten hoor lieverd
helaas geen vaccins te vinden onlinequote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit een linkje bij om een gehackte evrsie te krijgen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:31 schreef Haags het volgende:
[..]
alles is al ingevuld. Je hoeft niet eens in te spuitenquote:
Ordinair...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:31 schreef Haags het volgende:
[..]
als je met wat geld gaat zwaaien is er op de interwebz geheid wel wat te vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas geen vaccins te vinden online
Als je bang bent bel ff de huisarts die drukt er vast wel een overgebleven vaccin van een oudje in binnenkort.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
sputnik V ook nergens online te bestellen
En dat spul dat ze in Nederland maken? daar kon je toch zeker wel een doosje bij de achterdeur krijgen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
sputnik V ook nergens online te bestellen
waarschijnlijk als je het darkweb op gaat is er wel wat te vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je met wat geld gaat zwaaien is er op de interwebz geheid wel wat te vinden
Alles is te koopquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je met wat geld gaat zwaaien is er op de interwebz geheid wel wat te vinden
Dan wordt het toch nog snel bammetjes smerenquote:
je zou toch zeggen dat er wel wat flesjes van de kar afvallen op transport naar de USAquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dat spul dat ze in Nederland maken? daar kon je toch zeker wel een doosje bij de achterdeur krijgen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt het toch nog snel bammetjes smeren
dat spul van jansen en jansen wat een beschermingspercentage van minder dan 60% heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dat spul dat ze in Nederland maken? daar kon je toch zeker wel een doosje bij de achterdeur krijgen?
Money can buy you anything, but money can't buy you lovequote:
gewooon alles nieuwquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:45 schreef Koen66 het volgende:
ik moet een nieuwe headset
of laptop
geen idee welke van de 2 het gekraak verorozaakt
Bezorgen ze daar niet gewoon?quote:
Astrazenicazooi wordt hier toch ook gemaakt?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat spul van jansen en jansen wat een beschermingspercentage van minder dan 60% heeft.
Gewoon een portie extra bestellen zodat het net lijkt alsof je voor het hele bedrijf besteldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien maar dat zou denk ik wat overdreven zijn :p
daarvan is het percentage ook niet zo hoog. Maar dat ligt er ook aan hoe het toegediend wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Astrazenicazooi wordt hier toch ook gemaakt?
klopt, maar dat is wel de zooi die wij gewone burger allemaal krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarvan is het percentage ook niet zo hoog. Maar dat ligt er ook aan hoe het toegediend wordt.
Ik moet gelijk schijten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
astra zenica heeft enorm veel bijwerkingen.... zijn er weinig van die er niet goed ziek van zijn geworden. is een drama
Inderdaad! Of met vodka om het russische tintje er in te houdenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat is wel de zooi die wij gewone burger allemaal krijgen.
Ik wil een spoetnik! met curry!
De mensen die ik ken en het al gehad hebben, zijn niet gekker dan normaal..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
astra zenica heeft enorm veel bijwerkingen.... zijn er weinig van die er niet goed ziek van zijn geworden. is een drama
welke heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Russen krijgen dit ook niet ingespoten, die nemen dat gewoon als shotje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad! Of met vodka om het russische tintje er in te houden
is dat in Belarus nog steeds het devies? Wodka en ijshockey als vaccin?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Russen krijgen dit ook niet ingespoten, die nemen dat gewoon als shotje.
pfizer gelukkigquote:
Kunnen die Russen ook gewoon hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Russen krijgen dit ook niet ingespoten, die nemen dat gewoon als shotje.
Heb je wel beter 5G bereik als je bij ze in de buurt bent?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De mensen die ik ken en het al gehad hebben, zijn niet gekker dan normaal..
Nee, mn wifi valt wel weg...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel beter 5G bereik als je bij ze in de buurt bent?
dat is wel heel onhandig. Dan neem ik het misschien maar nietquote:
Nou bij ons op werk en best veel.medewerkers. op paar uitzonderingen na allemaal goed ziek en dochter hier ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De mensen die ik ken en het al gehad hebben, zijn niet gekker dan normaal..
Even een portie jizzerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:01 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r en ik geven elkaar weleens een portie pfifer
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:01 schreef Haags het volgende:
[..]
ik zie iemand steeds elders posten en heb staan dudor is sexyquote:
heb je z'n pic al als background?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zie iemand steeds elders posten en heb staan dudor is sexy
ho ho ik heb dat niet staanquote:
Portie Pfizer heb je meer aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:01 schreef Haags het volgende:
[..]
@Mickytjuhquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zie iemand steeds elders posten en heb staan dudor is sexy
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:mickytjuh
En daar heeft ze 100% gelijk in.
SOA's.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zin had heeft het mij corona opgeleverd
Totaal niet hier ook, plus ik kreeg net kramp in een kuit door een niet te ontwijken odol en toen mijn oog kriebelde stak ik er bijna mijn koffieroermes in, zo'n ochtendquote:
snel terug naar bed danquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal niet hier ook, plus ik kreeg net kramp in een kuit door een niet te ontwijken odol en toen mijn oog kriebelde stak ik er bijna mijn koffieroermes in, zo'n ochtend
Zou willen maar ook weer niet, muziekje op dadelijk en vlammen maar, even kijken of ik mijn brein net zo hard aan het werk krijg dan zijn kleine neefje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snel terug naar bed dan
Kramp in je kuit door een odol?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal niet hier ook, plus ik kreeg net kramp in een kuit door een niet te ontwijken odol en toen mijn oog kriebelde stak ik er bijna mijn koffieroermes in, zo'n ochtend
Ai, vast even de tankstations onderweg in kaart brengen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Fijn, al paar gerries vandaag en nog kramp :’) en straks 2.5u in de auto..
Weekje geduld nogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kramp in je kuit door een odol?
Ga je weer grensoverschrijdende dingen doen dit weekend?
Wazequote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ai, vast even de tankstations onderweg in kaart brengen.
Ik denk altijd dat ik de enige ben met zulke dingenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Fijn, al paar gerries vandaag en nog kramp :’) en straks 2.5u in de auto..
Lokpostquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan maar gewoon meer tijd op FOK! doorbrengen. Geeft bijna net zoveel voldoening.
Tijdje geleden ook.. moest voor een keuring in de Botlek wezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik de enige ben met zulke dingen
Ik heb een keer acute diarree gehad in de auto, lichtelijk traumatischquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tijdje geleden ook.. moest voor een keuring in de Botlek wezen
vertel ons alles!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer acute diarree gehad in de auto, lichtelijk traumatisch
Zie Edit :’)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer acute diarree gehad in de auto, lichtelijk traumatisch
Ja of nietquote:
Bemoei je er niet tegenquote:
Geen auto met bruine bekleding?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo spannend verder, alleen dat er blijkbaar niet geflitst wordt op dat stuk.
Zonder de dorpspsycholoog zit iedereen dadelijk te giechelen om gerries en binnen de kortste keren is Foqueville veranderd in een naar oude vanille ruikend VMBO schoolpleintje, okie ik snap het, ik zal een oogje in het zeil houden af en toe.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Foqueville-familie een beetje bij elkaar houden
Nee, maar prettig was het niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen auto met bruine bekleding?
Dan lees je er overheenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zulke dingen wil ik dus niet weten he
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zulke dingen wil ik dus niet weten he
Ja kan moeilijk veel pijn doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar prettig was het niet.
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet wat aan m'n oversharing doen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder de dorpspsycholoog zit iedereen dadelijk te giechelen om gerries en binnen de kortste keren is Foqueville veranderd in een naar oude vanille ruikend VMBO schoolpleintje, okie ik snap het, ik zal een oogje in het zeil houden af en toe.
Ja tichel er nog maar een zak Maltesers in of zo ouwe vetklep!quote:
Nah.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet wat aan m'n oversharing doen.
Doe maar wel even ja, is hard nodigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder de dorpspsycholoog zit iedereen dadelijk te giechelen om gerries en binnen de kortste keren is Foqueville veranderd in een naar oude vanille ruikend VMBO schoolpleintje, okie ik snap het, ik zal een oogje in het zeil houden af en toe.
Brrquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens fwp, m'n te smeren brood had een vachtje, dus lunchloos.
Het is maar goed dat je op een boot werkt en niet in een tandartsenpraktijk denk ik soms.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haags ligt al nakend op te wachten met een appel in z’n mond en een wortel in z’n kont
Meer verhalen over ambassadeursnichtjesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar wel even ja, is hard nodig
Je moet ook niet teveel denken. Is niet goed voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je op een boot werkt en niet in een tandartsenpraktijk denk ik soms.
Wel gespot vķķr ik er chocopasta overheen smeerde, dus win?quote:
nu heb je alleen chocopasta en een lepel?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel gespot vķķr ik er chocopasta overheen smeerde, dus win?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ow bah ja :/quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel gespot vķķr ik er chocopasta overheen smeerde, dus win?
Dat is de lunch. Beetje vroeg nogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haags ligt al nakend op je te wachten met een appel in z’n mond en een wortel in z’n kont
bah malteserquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tichel er nog maar een zak Maltesers in of zo ouwe vetklep!
Een lading fruit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu heb je alleen chocopasta en een lepel?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ow bah ja :/
Aan boord ook eens een kok gehad die een blauwe boterham gesmeerd en wel naar de brug durfde te brengen.
Die heb ik bijna in het trappenhuis achter m aan gesmeten.
Haha mensen die niet om pranks kunnen lachenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ow bah ja :/
Aan boord ook eens een kok gehad die een blauwe boterham gesmeerd en wel naar de brug durfde te brengen.
Die heb ik bijna in het trappenhuis achter m aan gesmeten.
Ja joh en dan soms van die kapiteins die tegen die koks zeggen van snij er maar om heen ofzo :’)quote:
Haha mensen die de plank misslaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha mensen die niet om pranks kunnen lachen
Ewewewewwwquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja joh en dan soms van die kapiteins die tegen die koks zeggen van snij er maar om heen ofzo :’)
Alsof ze t uit eigen zak moeten betalen.
kan je twee switches kopenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm 900 euro bonus netto dit jaar. Beter dan verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |