SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja. Geen ideequote:Op donderdag 25 februari 2021 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer komt er weer een kook filmpje?
Truste flesquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Geen ideeGa niks beloven
aha, ik ben nu al benieuwd naar de volgende tt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw in dezelfde collectie als het gebreide eikelmutsje
Oh, dat voelt vast top.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Nachtbeugel beetje lang niet in gehad (dag of 10 ofzo).
dat voel je wel
Kwartier niets gepost, dat bracht me aan het twijfelen.quote:
mja eerste 5 minuten eigenlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat voelt vast top.
[..]
Kwartier niets gepost, dat bracht me aan het twijfelen.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, jottem, Joop heeft een springstukje in z'n spel en het moet blijkbaar binnen x minuten.
Hij bakt er geen kloot van.
Ik heb een spalkje, dus geen idee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja eerste 5 minuten eigenlijkvalt me alles mee.
Droeg 'md e eerste 6 maanden elke nacht. Ben sindsdien afgebouwd naar 1 a 2x per week.
ik heb 2 spalkjes en een nachtbeugelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een spalkje, dus geen idee.
Als er een lijmbolletje sneuvelt, voelt dat wel meteen überkut trouwens.
Nee, ik grinnik hoogstens vanaf de bank. Ik vind het niet tof als iemand me uit m'n spelletje trekt, dus dat doe ik andersom ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
voorzie je 'm van live commentaar?
ja true, maar soms is ff plagen wel leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik grinnik hoogstens vanaf de bank. Ik vind het niet tof als iemand me uit m'n spelletje trekt, dus dat doe ik andersom ook niet.
Dat klinkt als overkill.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 2 spalkjes en een nachtbeugeldie laatste doet dus alleen m'n kiezen
Die nachtbeugel is voor de kiezenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als overkill.
Of is de nachtbeugel voor kiezen? Hier ook twee spalkjes, boven en onder.
Ah, vandaar, m'n kiezen staan aardig stil. Ze schuiven niet eens het gat van een jaren geleden getrokken kies in.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die nachtbeugel is voor de kiezen![]()
en als je spalkje zou sneuvelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |