Rare keuze.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar United v la Real ondanks dat het gespeeld is, toedeloe.
Sociedad gaat Van de Beek halen, ook al speelt 'ie niet mee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar United v la Real ondanks dat het gespeeld is, toedeloe.
Of van Feyenoord ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelde hij genieten van Schmidt en zijn reacties.
"PSV grijpt wederom veels te slap in en hij ligt al in het doel. Kan PSV nog terugkomen van deze snelle tegenslag"?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Nu genieten van de PSV Show met de RikGod tweets.
En Ziyech.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sociedad gaat Van de Beek halen, ook al speelt 'ie niet mee.
Ajax - Real, stop de tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:57 schreef Tagliano het volgende:
Ook nog Turpingenot
Ik heb er zin in
PSV > Granada > Napoliquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Granada kickt Napoli eruit. Goede loting voor Ajax.
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Moet ik de knipoog er echt bij zetten?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen.
Altijd weer dat onderschatten van Spaanse ploegen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Wel een domme overtreding van Martinez.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gelukkig stond Timber lekker te verdedigen.
Hopen dat Meneer Nico snel fit is zodat Picasso Blind weer naar de as kanquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een domme overtreding van Martinez.
Viergever wil nog wel eens scoren in de Europa Liek.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef Zorro het volgende:
Waarom speelt Viergever? PSV heeft er vorige week toch al vier gegeven?
Vandaag aan de anderquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef Zorro het volgende:
Waarom speelt Viergever? PSV heeft er vorige week toch al vier gegeven?
Als ik wist dat ik in mijn twintiger jaren ook voetbalcommentator kon worden had ik mijn master geskipt.quote:
Die scheidsrechter van net had een interessant kapsel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Ajax heeft los van de slechte herinneringen ook vrij goede herinneringen aan Turpin
Juve-Ajaxgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |