quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Lekker man. Beetje dat ordinaire.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:42 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Neeeee mang. Kamper rimpelkip.
Lief wel maar tamelijk kampernelliequote:
Ik vind het wel vermakelijk, ben benieuwd hoe hij nuchter is. Geen standaard sukkeltje uit het Oosten iig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:45 schreef Solid-Snake het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar hij is niet saai en weet haar aandacht te behouden. Ik denk dat die twee wel wat worden.
Mwah misschien, maar ze komt niet kamper aso over.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lief wel maar tamelijk kampernellie
Hij springt er in ieder geval wel uit. En je ziet dat het werkt bij haar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, ben benieuwd hoe hij nuchter is. Geen standaard sukkeltje uit het Oosten iig.
Dat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:46 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft wel gewoon twee ouders, maakt er ook weer een drama van over alles....
Double dong.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:48 schreef tja77 het volgende:
Ze heeft een stang thuis.
Das een dildo jongedame.
Waarschijnlijk mensen die niet weten wat die term precies betekent. "Volslank" is er ook zo een.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:53 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe kun je denken dat je een open botbreuk hebt en vervolgens niks hebben?
Hulde voor deze vergelijkingquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mensen die niet weten wat die term precies betekent. "Volslank" is er ook zo een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |