SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh, lekker dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutdag.. eerste meeting vanmorgen, gaat de junior die nog geen 2 weken bij ons werkt haar scherm delen met wat cijfers die van geen kant kloppen omdat ze dacht dat ze zou helpenHet liet precies het tegenovergestelde zien van wat ik net uitgelegd had. Dus klant helemaal over de rooie, en nu vertrouwen ze er niet meer op dat ik weet wat ik doe
Wat moet ik zeggen? Ja sorry heb een domme junior bij me maar ik weet wél wat ik doe?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit is er met korting:Maar dat zijn kleine zakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja idd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
"Junior wordt nog ingewerkt en had het verkeerd geīnterpreteerd" ofzo?
Die op die foto's zijn kleinquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
750 gram M&M's voor 1 euro is goedkoop?
Ja en je hebt er dan 5 voor 1 euro dus 750 gram voor 1 euro.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die op die foto's zijn klein150 gr staat er op dat zakje.
Oh ik vond het al zo goedkoop, 5 grote versiesquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en je hebt er dan 5 voor 1 euro dus 750 gram voor 1 euro.
Oh, dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja idd.
Mevrouw is een 'dr.' (in psychologie o.i.d., niet in wat wij doen) en vindt zichzelf heel goed, maar is één van de slechtste juniors die ik langs heb zien komen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit is er met korting:wat is dat zwarte flesje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee maar het is nog steeds heel erg goedkoop.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik vond het al zo goedkoop, 5 grote versies
Pepper? Dat is toch een datingsite?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat bellen ook kan. Zag het op Pepper voorbij komen.Dus had ze berichtje gestuurd en toen zeiden ze dat het daar ook zo is (schijnt dus gewoon landelijk te zijn mits er voorraad is).
Ja die heb ik ook liever, misschien omdat ik zelf ook zo ben, maar egotrippers kan ik echt heel slecht mee omgaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergste.
Liever zelfonderschatters dan. Die zijn op andere vlakken reteirritant, maar die staan toch meer open voor sturing.
https://nl.pepper.com/quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pepper? Dat is toch een datingsite?
Ik wil ook meedoen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef Dven het volgende:
@:haags noem me een getal onder de 1000.
996quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef Dven het volgende:
Blijkbaar is het juiste getal 997quote:
I SEE WHAT YOU DID THERE!!!!1!!quote:
oh ja ik blader altijd meteen door naar /brides/ukrainianquote:
Ik heb hetzelfde, waarschijnlijk matcht het daarom ook beter, want ik "snap" het beter.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook liever, misschien omdat ik zelf ook zo ben, maar egotrippers kan ik echt heel slecht mee omgaan.
10/10 zou snakes & ladders mee spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
999
En nu heb ik zin in een uitgebreid bordspel.
Nou sorry hoor wist niet dat je meteen persoonlijk ging wordenquote:
69quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef Dven het volgende:
lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal advertenties voor pindarotsjes.
als lunchgenot (quote:
leg dat de baas maar eens uit, hele dag op je kont gezeten!quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
Godver, was weer iets aan het storen op het industrieterrein ofzo, stappenteller heeft nog geen 7000 stappen terwijl ik een kleine 2,5 uur heb gelopen wat er zo'n 15.000 zouden moeten zijn
quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als lunchgenot () begint wacht ik nog minimaal een uur, dus ik heb net gegeten
en chocolade paaseitjes.
paaseitjes everywhere
Ik heb me voorgenomen dat ik vanavond geen paaseitjes koop tijdens mijn boodschappenrondje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als lunchgenot () begint wacht ik nog minimaal een uur, dus ik heb net gegeten
en chocolade paaseitjes.
paaseitjes everywhere
quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
leg dat de baas maar eens uit, hele dag op je kont gezeten!
Pindarotsjes dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dat ik vanavond geen paaseitjes koop tijdens mijn boodschappenrondje.
Hoop dat het lukt
Gewoon zo nog maar wat extra rondjes lopen danquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
leg dat de baas maar eens uit, hele dag op je kont gezeten!
Is muf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind pinda's en chocolade geen geslaagde combi
Ik maak het uit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind pinda's en chocolade geen geslaagde combi
quote:
Je hebt het eerder uitgemaakt met een pindaweigeraar?quote:
Hoe dúrven ze er allergisch voor te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt het eerder uitgemaakt met een pindaweigeraar?
Ja hier ook. Ik was net op de fiets even naar kantoor, moest m'n jas weer dichtritsen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, steeds meer wolken hier. De zomer is weer voorbij vrees ik
Gewoon standaard middelvinger maar opsteken dan als je niet weet wie het is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:04 schreef gianni61 het volgende:
ik mijn pauze wandelde ik even buiten. opeens riep iemand hoi vanuit een busje. Dus ik zwaai, want mensen roepen wel vaker hoi en dan zie ik vaak niet snel genoeg wie het is, dus ik groet gewoon altijd terug.
Maar daarna riep hij homo.
En ik vraag mij werkelijk oprecht af wat deze mensen willen bereiken in het leven.
goed verhaal, lekker kort, ik weet het.
het was een wit busje met een lichtgetinte jongeman.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon standaard middelvinger maar opsteken dan als je niet weet wie het is.
Was het niet gewoon een vraag en was die op zoek naar een verzetje?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was een wit busje met een lichtgetinte jongeman.
reed ook gewoon direct door, dus ja, heb je niks aan
Dan had hij misschien even moeten afremmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het niet gewoon een vraag en was die op zoek naar een verzetje?
Misschien was die wel verlegen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan had hij misschien even moeten afremmen
ik denk het.quote:
Dat wordt weer zagen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
Auw mijn voet sliep dus hij klapte dubbel met lopen.
je kan altijd bezwaar aantekenenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeeeej mijn huis is in een jaar tijd 25.000 euro meer waard geworden![]()
Nog meer OZB en afvalstoffenheffing betalen Jeej
wel een paar keer geprobeerd, nooit ook maar enige vorm van reactie op gehadquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan altijd bezwaar aantekenen
Proberen kan altijd natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan altijd bezwaar aantekenen
Oh?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een paar keer geprobeerd, nooit ook maar enige vorm van reactie op gehad
nou ja, 3 ton verschil is ook wel heel veelquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:26 schreef Fogel het volgende:
Gaat hier ook zo. Bezwaar ingediend en ook goedgekeurd gekregen3 ton verschil tussen hun berekening en de echte waarde volgens de makelaar :’)
die van Frantic?quote:
wowquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:26 schreef Fogel het volgende:
Gaat hier ook zo. Bezwaar ingediend en ook goedgekeurd gekregen3 ton verschil tussen hun berekening en de echte waarde volgens de makelaar :’)
niet zo ouderwets in genders denken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is een herenfiets. wat moet Ama daar nu mee
sorren Kariani69quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo ouderwets in genders denken.
Ook ama kan dr been daar overheen gooien
Tijd om de bloemetjes buiten te zettenquote:
Lastig, ze zijn hier maandag een paar uurtjes geweest, gistermiddag en dan vandaag de hele dag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe lang zijn ze bezig geweest in totaal?
Zelfs in Noorse kronen al, (30k euro grofweg), maar in kronen dus 3 mil. Echt idioot. Ze hadden mijn huis mogen kopen voor drie ton extra hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 3 ton verschil is ook wel heel veel
De kit moet nog een paar dagen drogen, zondag mogen de bloemetjes eropquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijd om de bloemetjes buiten te zetten
Ja nou ja, bezwaar op grond waarvan dan? Het klopt wel allemaal gewoonquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh?
Ik heb altijd reactie gekregen.
Op m'n vorig adres ieder jaar bezwaar aangetekend en nu ook weer.
Heb zelfs al reactie gehad op die van dit jaar, en hij is ook al gehonoreerd.
En de fotograaf?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kit moet nog een paar dagen drogen, zondag mogen de bloemetjes erop
als jij je WOZ waarde te hoog ingeschat vindt kan je ook bezwaar aantekenenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, bezwaar op grond waarvan dan? Het klopt wel allemaal gewoon
Kin je straks als het geregend heeft lekker op uitglijden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kit moet nog een paar dagen drogen, zondag mogen de bloemetjes erop
Ik wil heus wel een beetje m'n best doen om uit oude, vastgeroeste denkpatronen te komen, maar dit is ridicuul.quote:
CULSC is hier wel goed voor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil heus wel een beetje m'n best doen om uit oude, vastgeroeste denkpatronen te komen, maar dit is ridicuul.
Eh, selectief lezen/reageren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
CULSC is hier wel goed voor.
Ben je ook vrij snel weer genezen.
Mweh damesfiets is beter met rokje of jurkje aan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo ouderwets in genders denken.
Ook ama kan dr been daar overheen gooien
ik mag in ieder geval 20 euro meer per maand gaan betalenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En hangt afvalstoffen daar samen met huis? Hier kijken ze alleen naar 1 of meerdere personen dacht ik.
Oh, gestegen is 'ie vast.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag in ieder geval 20 euro meer per maand gaan betalen
vorige gemeente was het 1 persoons gezin, of 3 persoons gezin. Meer smaken niet mogelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En hangt afvalstoffen daar samen met huis? Hier kijken ze alleen naar 1 of meerdere personen dacht ik.
dat is sowieso het devies voor heel fok..quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, selectief lezen/reageren.
ik ben verhuisd, dus ik wist sowieso dat ik meer moest gaan betalen.quote:
Valt mee hoor. Blijft toch gewoon op die stang hangen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh damesfiets is beter met rokje of jurkje aan.
Ik minderquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben verhuisd, dus ik wist sowieso dat ik meer moest gaan betalen.
Ja, hier dus 1 of meer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vorige gemeente was het 1 persoons gezin, of 3 persoons gezin. Meer smaken niet mogelijk.
ja, gedaan. Heb even de laatste paar taxatierapporten erbij gepakt:quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij je WOZ waarde te hoog ingeschat vindt kan je ook bezwaar aantekenen
https://www.consumentenbond.nl/hypotheek/bezwaar-woz
hebben m'n ouders al een paar keer gedaan.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, gedaan. Heb even de laatste paar taxatierapporten erbij gepakt:
2018: 154k
2019: 154k
2020: 147k
en nu ineens 182k![]()
Maar eens zien of daar wat van af te halen is.
Ik heb ook nog chocola. Weer een afwijzing binnen ook. Dus even chocola eten nu.quote:
Alleen Auping zegt me iets uit dat rijtje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik slaap niet in een Aupingbed nee. Ik eet ook weinig Bussink koek trouwens. En ik kijk ook niet naar Go Ahead Eagles.
MAAR IK MOET WEL GODHOERESVEEL BELASTING BETALEN VOOR DIE KUTSTAD
rijke tata hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
mijn appartementje is volgens de woz 427k waard ,moet 652 euro belasting betalen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
mijn appartementje is volgens de woz 427k waard ,moet 652 euro belasting betalen
Ik moet 685 betalenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
In totaal zit ik op de 553quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet 685 betalen![]()
Okee inclusief afalstoffen en rioolheffing trouwens.
Lekker voor starters. Als ik niet snel een nieuwe baan vind wordt hier blijven wonen sowieso een uitdagingquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:53 schreef Karzai het volgende:
ja zolang er woningnood is, huisje van jou zit in een goede prijsklasse voor starters
Dat hoef ik op dit moment niet te betalen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee inclusief afalstoffen en rioolheffing trouwens.
carbonaraquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:08 schreef Karzai het volgende:
ik kan kiezen tussen
aglio e olio met mozzarella en tomaat ernaast
of carbonara met zoetzure komkommer ernaast
Die valt net op mijn digitale deurmat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo hebben jullie allemaal die aanslag al binnen?
Ik heb al 4 dagen op rij de hoogste score van het jaar verbeterd. Vind het wel weer even mooi zo. Ik blijf wel werken aan het inlopen van de achterstand op het schema van een nieuw record daggemiddelde, dat dan weer wel. Maar de 4e 8000+er op rij gaat er niet komen vandaag. Knie gaat gelukkig wel steeds beterquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:20 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een hazelnoot machiatto en een pecanbroodje en dan zo maar de ontbrekende stappen erbij maken.
Ik zou vandaag mijn daggemiddelde van de afgelopen 12 maanden op 20.000 krijgen, en dan opeens gaat die lopen kuttenquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen op rij de hoogste score van het jaar verbeterd. Vind het wel weer even mooi zo. Ik blijf wel werken aan het inlopen van de achterstand op het schema van een nieuw record daggemiddelde, dat dan weer wel. Maar de 4e 8000+er op rij gaat er niet komen vandaag. Knie gaat gelukkig wel steeds beterAls over een maandje de lente wel echt gaat beginnen ben ik er helemaal klaar voor
Bwoohquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou vandaag mijn daggemiddelde van de afgelopen 12 maanden op 20.000 krijgen, en dan opeens gaat die lopen kutten
Amateur.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
396 euro. Ook geen kattenpis meer, die gemeentelijke lasten.
Ik had hem dinsdag al.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik sla ook wel een beetje door misschien hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh![]()
Ik zal ooit op 5531, maar het was de laatste maanden weggezakt naar onder de 5100. Gelukkig afgelopen dagen weer flink wel op kunnen krikken.
Dan zal ik wel niet belangrijk genoeg zijn, zie op mijnoverheid ook nog niks staan in ieder geval.quote:
Inloggen op de site van je eigen gemeente, daar staat hetquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal ik wel niet belangrijk genoeg zijn, zie op mijnoverheid ook nog niks staan in ieder geval.
Ik herinner me een rekening van meer dan 400 euro een aantal jaren geleden, dat was ook leuk als studentquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
396 euro. Ook geen kattenpis meer, die gemeentelijke lasten.
Dan woonde je wel groot als studentquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik herinner me een rekening van meer dan 400 euro een aantal jaren geleden, dat was ook leuk als student
had 'm zondag avond laat of zaterdagavond laat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
O ja, dat is wel naar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huurwoning. Dus dit is exclusief OZB
de aanslag die ik kreeg was 793 euroquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huurwoning. Dus dit is exclusief OZB
Ah ik zie het, staat als datering op de 26e, 11.000 omhoogquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inloggen op de site van je eigen gemeente, daar staat het
K kom er aanquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:08 schreef Karzai het volgende:
ik kan kiezen tussen
aglio e olio met mozzarella en tomaat ernaast
of carbonara met zoetzure komkommer ernaast
Waterschap komt nog.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de aanslag die ik kreeg was 793 eurovoor m'n vorig huis. ex OZB
gemeente + waterschap
s hier in de provincie 1 toko die dat regelt. Ideaal. Heb je ook slechts 1 aanspreekpunt als er iets niet klopt.quote:
incl OZB?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:42 schreef Puala het volgende:
Hier is gemeente en waterschap apart. Samen goed voor een 1100 euro.
Waterschap komt er nog bij ja bij mij. Samen ruim 1300 geloof ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:42 schreef Puala het volgende:
Hier is gemeente en waterschap apart. Samen goed voor een 1100 euro.
zat ik ook aan met de OZB er bij ja..quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
2 bedragen bij elkaar opgeteld ja
lolwhut, duurquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waterschap komt er nog bij ja bij mij. Samen ruim 1300 geloof ik.
Oh is het gebaseerd op grootte van het huis? Had wel 3 slaapkamers ja. Woonde daar eerst met studiegenoten maar het laatste jaar maar alleen blijven wonen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan woonde je wel groot als student
Wat een bedragen jongensquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das wel veelquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jup. Aan het begin van het jaar moet je even bloeden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ieder jaar hetzelfde gezeik ook. Ben je in januari eindelijk van de dure december af, komt in februari de gemeente schooien. En in maart het waterschap. Misschien dat je eind april eens wat geld voor JEZELF over mag houden
Daarom doe ik het gewoon in termijn (in 10 doen ze het geloof ik), dan is het niet in 1 keer zo'n stapel met geld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ieder jaar hetzelfde gezeik ook. Ben je in januari eindelijk van de dure december af, komt in februari de gemeente schooien. En in maart het waterschap. Misschien dat je eind april eens wat geld voor JEZELF over mag houden
dit jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom doe ik het gewoon in termijn (in 10 doen ze het geloof ik), dan is het niet in 1 keer zo'n stapel met geld.
Oh nee Waterschap is 226, vorig jaar tenminste. Samen 911. Nog zatquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lolwhut, duurzeker met je WOZ waarde
Dat vind ik ook verhoerd want dan heb je er HELEMAAL het hele jaar door last van.quote:
ja maar stuk minder dan 1300quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee Waterschap is 226, vorig jaar tenminste. Samen 911. Nog zat
911. Als er een Boeing je huis binnen vliegt: je was gewaarschuwd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee Waterschap is 226, vorig jaar tenminste. Samen 911. Nog zat
mwa ik heb 't liever wat verdeeld..quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verhoerd want dan heb je er HELEMAAL het hele jaar door last van.
ja uit principe, wat denken ze wel dat je dat zomaar even allemaal in een keer kan betalenquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verhoerd want dan heb je er HELEMAAL het hele jaar door last van.
Voor gemeentelijke lasten krijg ik niet eens de keuze. "U betaalt in 10 termijnen." En daar moet je het maar mee doen. Waterschap kun je meestal in twee termijnen doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tien termijnen kan bij ons wel, als je er speciaal om vraagt. Default is in drie gelijke termijnen. Maar als ik alles in 1 keer wil betalen dan moet ik weer extra moeilijk doen. Neukende neukhoofden met stront en poep en kak en faeces en gerrie en AAAAAAARGGHHHquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor gemeentelijke lasten krijg ik niet eens de keuze. "U betaalt in 10 termijnen." En daar moet je het maar mee doen. Waterschap kun je meestal in twee termijnen doen.
precies de reden dat ik de vaste lasten dus liefst wat gespreid hebquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:55 schreef Karzai het volgende:
kan zijn dat ik aan iets anders die maand ook hoge kosten heb, nieuwe cv ketel of auto reparatie
Ja ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet elke maand een paar tientjes opzij op een aparte rekening
ja of je 't zo doet of je betaalt in termijnen.. effect is 't zelfde danquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet elke maand een paar tientjes opzij op een aparte rekening
Eén keer per jaar doorspoelen zou een uitdaging wordenquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Aan de andere kant. je maakt er toch ook 12 maanden per jaar gebruik van
ik had altijd een grote Bacardi fles waar ik m'n fooien in deed toen ik nog in 't nachtleven werkte.quote:
hrrr..quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer per jaar doorspoelen zou een uitdaging worden
Goeie fooien als male stripperquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had altijd een grote Bacardi fles waar ik m'n fooien in deed toen ik nog in 't nachtleven werkte.
Als die vol zat, zat daar altijd wel plm 1300 euro in.
Heb je grote tieten?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had altijd een grote Bacardi fles waar ik m'n fooien in deed toen ik nog in 't nachtleven werkte.
Als die vol zat, zat daar altijd wel plm 1300 euro in.
Oinkquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet weer eens een leuk varkentje kopen
ja die Budadonis betaalde wel goed iddquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie fooien als male stripper
Een FranticStripper, lijkt me wat teveel van het goedequote:Op donderdag 25 februari 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie fooien als male stripper
ja bekt niet iddquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een FranticStripper, lijkt me wat teveel van het goede
Frannie is wel een goede naam voor een (vrouwelijke) stripperquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een FranticStripper, lijkt me wat teveel van het goede
met een Fran Drescher lachquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frannie is wel een goede naam voor een (vrouwelijke) stripper
SexyFranniequote:Op donderdag 25 februari 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frannie is wel een goede naam voor een (vrouwelijke) stripper
Minderquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wat kost je? Meer of minder dan Frantic?
Ik doe niks meer met contant geldquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer een spaarvarken/fysieke spaarpot (heb die Bacardi fles nog bij m'n ouders staan)
Maar heb eigenlijk nooit meer contant geld in huis..
Ik heb het in de auto liggen als parkeergeld..quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer een spaarvarken/fysieke spaarpot (heb die Bacardi fles nog bij m'n ouders staan)
Wat? Picsquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die neus klopt wel aardig
Ik juist wel, sommige dingen mogen wel verborgen blijven voor de belasting.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
ja ik heb denk ik.. 10 euro in de auto idd en ergens 10 euro in huis. voor de 'oh shit' momentenquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het in de auto liggen als parkeergeld..
rijke tata gespotquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik juist wel, sommige dingen mogen wel verborgen blijven voor de belasting.
Zo zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik juist wel, sommige dingen mogen wel verborgen blijven voor de belasting.
Barbaren!quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niks meer met contant geld
Trek in pannenkoeken nu.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:09 schreef Karzai het volgende:
En zoveel coke kan ik ook niet snuiven
quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks kun je alleen nog screenshotjes van Mijn ING sparen
ik duim voor je!quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo m'n interview, en nu heb ik m'n uur aan voorbereidingstijd verspild aan FOK!ken
Of Duitslandquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Altijd weer wennen als je in een land bent waar bijna alles nog met muntjes en briefjes gebeurt, zoals vorig jaar in Roemenië.
Gewoon lekker improviseren. Dat kun je bestquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo m'n interview, en nu heb ik m'n uur aan voorbereidingstijd verspild aan FOK!ken
Oh dat zeker wel natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want?
ik heb een veiliger gevoel bij giraal geld ipv 'carrying a wad of money'
Eens kijken wat ik uit de kast kan trekken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon lekker improviseren. Dat kun je best
wordt het alleen maar meer waardquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zeker wel natuurlijkmaar zo sterft het cash geld wel een beetje uit en dat vind ik natuurlijk wel jammer
Oh ja even een gepaneerd camembertje bakkenquote:
huehuehuequote:Op donderdag 25 februari 2021 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens kijken wat ik uit de kast kan trekken.
Net als postzegels zekerquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wordt het alleen maar meer waard
Zag hier laatst in het nationaalmuseum alle munten en briefjes die er ooit aan CHF zijn geweest, dat was best coolquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zeker wel natuurlijkmaar zo sterft het cash geld wel een beetje uit en dat vind ik natuurlijk wel jammer
Aaah.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Verder kan ik weinig zeggen uiteraard.
ik heb geld nooit boeiend gevondenquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds de euro vind ik ons eigen geld in elk geval niet boeiend meer
Kan ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Etto zal wel weer een kaas beledigd hebben.
Het valt je niet op dat hij vaak agressief gedrag vertoond?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Huh, krijgt Etto zo vaak een ban of waar hebben we het over? Is me nooit opgevallen.
Ja in CH is het ook allemaal heel erg overzichtelijk gedaan volgens mij. Daar zijn gewoon series die bij elkaar horen. In Nederland is dat alleen de laatste paar decennia zo gegaan. Verder werd er eigenlijk maar wat aangeklooid. Er hebben in Nederland tot na WO2 nog biljetten van zowel 20 als 25 gulden naast elkaar gecirculeerd. Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag hier laatst in het nationaalmuseum alle munten en briefjes die er ooit aan CHF zijn geweest, dat was best cool
quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat hij vaak agressief gedrag vertoond?
Ik lees daar overheen..quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensenkennis, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En waar maak je je met deze uitspraak zelf precies schuldig aan? Heb je daar ook een woord voor?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso zijn mensen die in termen van links rechts denken en ademen zowat aan de linkerkant ontevreden psychopaten en potentiele massamoordenaars.
Mensenkennis en een scherpe blik op de geschiedenisquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar maak je je met deze uitspraak zelf precies schuldig aan? Heb je daar ook een woord voor?
Mafkeesjequote:Op donderdag 25 februari 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis en een scherpe blik op de geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |