SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh, lekker dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutdag.. eerste meeting vanmorgen, gaat de junior die nog geen 2 weken bij ons werkt haar scherm delen met wat cijfers die van geen kant kloppen omdat ze dacht dat ze zou helpenHet liet precies het tegenovergestelde zien van wat ik net uitgelegd had. Dus klant helemaal over de rooie, en nu vertrouwen ze er niet meer op dat ik weet wat ik doe
Wat moet ik zeggen? Ja sorry heb een domme junior bij me maar ik weet wél wat ik doe?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit is er met korting:Maar dat zijn kleine zakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja idd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
"Junior wordt nog ingewerkt en had het verkeerd geīnterpreteerd" ofzo?
Die op die foto's zijn kleinquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
750 gram M&M's voor 1 euro is goedkoop?
Ja en je hebt er dan 5 voor 1 euro dus 750 gram voor 1 euro.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die op die foto's zijn klein150 gr staat er op dat zakje.
Oh ik vond het al zo goedkoop, 5 grote versiesquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en je hebt er dan 5 voor 1 euro dus 750 gram voor 1 euro.
Oh, dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja idd.
Mevrouw is een 'dr.' (in psychologie o.i.d., niet in wat wij doen) en vindt zichzelf heel goed, maar is één van de slechtste juniors die ik langs heb zien komen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit is er met korting:wat is dat zwarte flesje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee maar het is nog steeds heel erg goedkoop.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik vond het al zo goedkoop, 5 grote versies
Pepper? Dat is toch een datingsite?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat bellen ook kan. Zag het op Pepper voorbij komen.Dus had ze berichtje gestuurd en toen zeiden ze dat het daar ook zo is (schijnt dus gewoon landelijk te zijn mits er voorraad is).
Ja die heb ik ook liever, misschien omdat ik zelf ook zo ben, maar egotrippers kan ik echt heel slecht mee omgaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de ergste.
Liever zelfonderschatters dan. Die zijn op andere vlakken reteirritant, maar die staan toch meer open voor sturing.
https://nl.pepper.com/quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pepper? Dat is toch een datingsite?
Ik wil ook meedoen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef Dven het volgende:
@:haags noem me een getal onder de 1000.
996quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef Dven het volgende:
Blijkbaar is het juiste getal 997quote:
I SEE WHAT YOU DID THERE!!!!1!!quote:
oh ja ik blader altijd meteen door naar /brides/ukrainianquote:
Ik heb hetzelfde, waarschijnlijk matcht het daarom ook beter, want ik "snap" het beter.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook liever, misschien omdat ik zelf ook zo ben, maar egotrippers kan ik echt heel slecht mee omgaan.
10/10 zou snakes & ladders mee spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
999
En nu heb ik zin in een uitgebreid bordspel.
Nou sorry hoor wist niet dat je meteen persoonlijk ging wordenquote:
69quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:48 schreef Dven het volgende:
lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal advertenties voor pindarotsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |