SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Driemaal scheepsrecht?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:57 schreef LPFAN het volgende:
Net een zakje chips op. Mijn lunch nog van vandaag
Hoe bedoel je? ;pquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Driemaal scheepsrecht?![]()
L: Kwark met jam, banaan en mandarijn + 2 wraps kaas/houmous
B: Wandeling van 10k stappen
T: Kleine choco milkshake
T: Sinaasappel
D: Aubergine lasagne van de Lidl
B: Half uurtje hometrainer
2 mindere dagen, nu een goede?quote:
En?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:30 schreef Hupje het volgende:
Als het me lukt om vandaag niet te stress-eten ben ik straks trots op mezelf![]()
Oh zo ;p Ja klopt haha.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:58 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
2 mindere dagen, nu een goede?
Lekkere D! Volg je een recept of?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:57 schreef minilot het volgende:
![]()
![]()
B: Niks. Luie rustdag.
T: Zwarte koffie en een paar afsnijdsels van 'slutty brownies'
D: Pasta met spinazie en gorgonzola. Geroosterde broccoli ernaast. Blauwe bessen en een beetje vegan kwark toe.
quote:
Dat issie ook, het is goed dat ie vandaag op is 😂quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:52 schreef Declan-Harp het volgende:
Oeh Pluis, die key lime pie ziet er lekker uit!
O: 2 reepjes kruidkoek
B: 10km gefietst
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 witte bolletjes vega knakworst
T: Smoothie van sinaasappel, kiwi en banaan
B: Nog een rondje wandelen
D: Rösti rondjes, vega steak en haricort verts met curry
Hoe vond jij de kroketburger? Ik heb hem voor vanavond staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:20 schreef LPFAN het volgende:
Pfff paar gekke drukke dagen achter de rug. Dus veel beweging komt er niet van.
Zometeen iig een vega kroketburger met aardappeltjes en en salade er naast eten. Zin in.
Ik vind hem lekker!quote:Op zondag 28 februari 2021 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vond jij de kroketburger? Ik heb hem voor vanavond staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |