Ik heb geen idee wie Syl isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nogal overdreven he, alleen leuk om even Syl te zien.
Zij deed vorig seizoen mee, leuke vrouw. Aan het eind van de opnames is bij haar longkanker geconstateerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Syl isik kijk voor het eerst sinds seizoen 1 geen idee of ze daar ook was.
Ah ok, en ze is nu dus weer opgeknapt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zij deed vorig seizoen mee, leuke vrouw. Aan het eind van de opnames is bij haar longkanker geconstateerd.
Dit ja duurt nog best lang. En die reclame tussendoor helpt ook niet. Als ik het blijf kijken, dan maar via Videoland denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:50 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat er gelijk getrouwd werd in dit nieuwe seizoen, maar je ziet die hele rompslomp nog steeds van voren die zoveel tijd in beslag neemt.
Zover ik weet is het stabiel:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok, en ze is nu dus weer opgeknapt?
Ik ga ook later terugkijken. Staat nu ook een seizoen van mafs uk op videolandquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef Fosive het volgende:
Ik ga hierna ook over op Videoland. Dan kan ik dat bruidsjurkengeneuzel doorspoelen.
Dit!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ja duurt nog best lang. En die reclame tussendoor helpt ook niet. Als ik het blijf kijken, dan maar via Videoland denk ik.
ik denk hetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze is weer veranderd in een stadsgracht?
Vind hem ook een beetje smoezelig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Fosive het volgende:
Carlo begint tegenwoordig ook wel een oude kop te krijgen
Precies, ging ook al even door mijn hoofdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:35 schreef Karina het volgende:
Als je had gezegd dat die man gay is had ik het ook geloofd.
lol je zegt het idd netjes. Wat een verschil met die 2 dochters.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zal correct blijven, maar die Astrid heeft haar eigen lichaam behoorlijk in steek gelaten.
Als je het gezegd dat het hun oma is, zou ik het direct geloven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
lol je zegt het idd netjes. Wat een verschil met die 2 dochters.
Nou wat franklop al zei: ma en oma kunnen wel zusters zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je het gezegd dat het hun oma is, zou ik het direct geloven.
Ja ik zat ook net te denken: het is allemaal wel wat minder luxueus dan bij de Australische versie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Fosive het volgende:
Veel aanwezigen zijn wel dramatisch slecht gekleed zeg
Het zijn ook echte volksche mensen hèquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Fosive het volgende:
Veel aanwezigen zijn wel dramatisch slecht gekleed zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |