Hij speelt ook alsof hij contributie zou moeten betalen. Dus dat klopt dan wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Als dit zo zou zijn zou hij iedere wedstrijd vrijwilliger zijn
Dat weet alleen Dick.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een achterlijk schot van Diemers was dat
Waarom valt ie nou in godsnaam in
Het overwicht is inmiddels wel weg ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Lekker verneukte slotfase ook dit.
Gooi er dan een extra spits in ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:31 schreef Haringkop het volgende:
Mwah, Kokcu zat er ook wel doorheen..
Lijkt me een heel slecht plan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gooi er dan een extra spits in ofzo
Een hoop pech voor Sini maar verder miste de overtuiging ook wel. Wat speelde Fer weer slecht trouwensquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef fetX het volgende:
Vermoeiend seizoen. Ook echt geen greintje geluk. 17x paal/lat of zo.
Dank voor deze opsteker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig was het maar een inhaalwedstrijd, dus in feite loopt niemand op je in vandaag.
Nee Diemers is een goed planquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt me een heel slecht plan.
Dan moet je hopen dat Ajax de beker wint anders gaan we gewoon de play-offs spelen eind dit jaarquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Hopen op een wonder zondag, anders haak je wel af
Is geen kwestie van geluk. Gewoon te weinig scorend vermogenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef fetX het volgende:
Vermoeiend seizoen. Ook echt geen greintje geluk. 17x paal/lat of zo.
Dat laatste is het vooral uiteraard (dat zeg ik al het hele seizoen), maar als je 17x (of zoiets) in een seizoen de paal/lat raakt zit daar ook wel wat pech bij natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van geluk. Gewoon te weinig scorend vermogen
Misschien een keer een spits opstellen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van geluk. Gewoon te weinig scorend vermogen
Dick kiest in dit soort situaties altijd voor het puntje en zal nooit het risico nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef H.FR het volgende:
Deze neem ik Dick eigenlijk wel kwalijk. Had het laatste kwartier tactisch wel meer kunnen doen.
Eigenlijk best nog wat kansen gehad vandaag. Fer moet die kopbal voor rust ook gewoon maken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een keer een spits opstellen.
Die bal die Linssen over lobte maakt een echte spits gewoon.
Een aanvaller die makkelijk scoort zou ik wel weer eens bij Feyenoord willen zien. Die hebben we helaas niet. Allemaal gasten die af en toe hun momenten hebben, om vervolgens weer 5x op rij ontzichtbaar te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een keer een spits opstellen.
Die bal die Linssen over lobte maakt een echte spits gewoon.
Zeker wanneer je Diemers brengt ipv een spits.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Je kan kwartier voor tijd ook Bozenik en Jorgensen brengen. Jorgensen vlak achter Bozenik. Het is allemaal zo voorzichtig, maar met één punt schiet je echt geen reet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |