chia heeft een andere hobby gevondenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
En wie is @:fcu030
Ik wil chia de hele tijd een lieve dm sturen maar ik weet niet of zij het is.
Fijn voor haarquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
chia heeft een andere hobby gevonden
Oh, is ze weg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
Ja wel een gemis inderdaad. Ik ben niet Chia overigens.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
Zie niks staan in haar laatste berichten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon niet meer omgaan met de toxic masculinity hier
De meltdown in verwijderd door de modsquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie niks staan in haar laatste berichten.
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
En ik heb nog steeds de vraag of Chia eerst Chai was, want alleen die laatste naam zegt mij iets, maar heb ondertussen al meerdere users voorbij zien komen met een iets veranderde naam. Ik ben ze ook beiden niet.
Jammer dat ik het heb gemist.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De meltdown in verwijderd door de mods
Ze werd wel wat dwingender, betuttelender en irritanter maar ze was het wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
En ik heb nog steeds de vraag of Chia eerst Chai was, want alleen die laatste naam zegt mij iets, maar heb ondertussen al meerdere users voorbij zien komen met een iets veranderde naam. Ik ben ze ook beiden niet.
Wat ben je toch ook een onruststokerquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik dm de screenshots welquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jammer dat ik het heb gemist.
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik dm de screenshots wel
Daar hebben ze ook wat op bedachtquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg geen grip op dat gladde spek.
Ik heb 'm ook binnenquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stempas binnen. Gelijk maar vriendin machtigen.
Lekker hoor. Als ze Auba niet haddenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Saka -> Auba
@:fok-it
En ja hij zit!
Daar zal Kees van der Staaij blij mee zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stempas binnen. Gelijk maar vriendin machtigen.
Auba komt pas net weer een beetje in vorm, starboy Saka is de ware redder van dit Arsenal.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Als ze Auba niet hadden
Is ook een Brit toch? Die hebben teampje hoor voor dit EKquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Auba komt pas net weer een beetje in vorm, starboy Saka is de ware redder van dit Arsenal.
Jazeker. Die Foden kan er ook wat van he, pff. Jammer dat ze een slechte bondscoach hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook een Brit toch? Die hebben teampje hoor voor dit EK
Jammer. Maakte juist een grapje dat ze had kunnen waarderenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, streep erdoor. Denk dat voor Noelle hetzelfde geldt.
Wat hebben die twee allemaal uitgevreten johquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, streep erdoor. Denk dat voor Noelle hetzelfde geldt.
Zonde, ze kan een kwetsende grap altijd wel waarderen. Lekker is dat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer. Maakte juist een grapje dat ze had kunnen waarderen
SGP goden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zal Kees van der Staaij blij mee zijn
Pas maar op dadelijk krijg je weer zo'n kneusje met een blauwe kleur die komt melden dat je dit echt niet mag bespreken!!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebben die twee allemaal uitgevreten joh
Dan zal het vast met onze corpulente kameraad te maken hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk krijg je weer zo'n kneusje met een blauwe kleur die komt melden dat je dit echt niet mag bespreken!!!
Verkiezingstijd he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SGP goden.
Zag dat CU goed bezig is. China op hun bullshit callen, Qatar willen boycotten.
Zou bijna op ze stemmen.
Die ongecontroleerde celdeling woekert ook maar door hequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal het vast met onze corpulente kameraad te maken hebben
Thuis gewoon eerste helft al je voorsprong verdubbelenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit heeft niks met choken te maken, dit is gewoon een magistrale vrije trap.
Wie beweert dat danquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:41 schreef Fok-it het volgende:
Zo goed is dat Benfica nou ook weer niet. Staan 40-45 punten achter op koploper in Portugal
Niemand, maar daarom zeg ik dat je daar gewoon 2-0 ofzo voor moet staan bij rust als je klasse beter bentquote:
Dat is de theorie, zo werkt dat zelden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand, maar daarom zeg ik dat je daar gewoon 2-0 ofzo voor moet staan bij rust als je klasse beter bent
Ja lekker zwart graagquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Toe aan een bak koffie, moet jij ook fokit
Heerlijk hoor. Thermoskannetje vol met zwarte filterkoffie en peukenquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mmm lekker sterk en vol van smaak
Peuken in de thermoskan? Wat een raar gedrag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Thermoskannetje vol met zwarte filterkoffie en peuken
Denk het niet. Naar Rusland gaan is klaar. Promes was er bij zijn vorige periode in Rusland ook nooit bij toch? En Vilhena ook niet meer sinds hij bij Feyenoord weg is gegaan, maar dat zal vast andere redenen hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou Promessi er weer bij zitten volgende keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |