quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Biertje?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens die plotseling niks meer drinken. Altijd een Ex junkie.
Vieze Lady met een depressiequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:47 schreef Nine. het volgende:
Met hondenhaar was een betere TT geweest.
Ik dacht even wat zegt ze nou?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:47 schreef NoCigar het volgende:
'Hoe gaat het nu met hem.' Pijnlijk dat ik hardop moet lachen.
Ik wacht nog op de allereerste gin tonic.quote:
Vast een lagedruk depressie geweestquote:
Dat moet juist van de regie heb ik begrepen. Er zijn wel eens kandidaten uit de school geklapt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:47 schreef Bluedisplay het volgende:
Kunnen ze dit soort gesprekken er niet eens een keer uitknippen?
Met alle respect
Ze hoort die piano toch!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik dacht even wat zegt ze nou?
Typisch First Dates drankje welquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog op de allereerste gin tonic.
En binnensmondsquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij praat alleen over zichzelf. Of dat lijkt zo.
Hij lijkt sowieso niet heel sympathiek behalve dat hij oud isquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Huub heeft het over Huub, zichzelf, mij en ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:
Oh echt... wat triestquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat moet juist van de regie heb ik begrepen. Er zijn wel eens kandidaten uit de school geklapt.
Niks aan die ouwe knar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
de stevige wenkbrauwen leiden meer afquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef DKUp het volgende:
Worden mensen geil van dat hondenhaar, ik vind het een ontzettend afknapper.
Nu moet je ophoudenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef DKUp het volgende:
Nee, ik hou van glad glanzend haarquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ik wil erin kwarken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef DKUp het volgende:
Wat zou ze met dat fragiele stemmetje krijsen als je op hoog tempo aan het penetreren bent?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik wil erin kwarken.
Geheid dikke klitten dan.
Rond 20 uur kan altijd nog inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nog maar 1 kans voor een leuke jongedame vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |