SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ik zat te vreten, anders had ik zo weer twintig nieuwe notes gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende: Zagen hullie dat, vergeten mijn naam weg te halen uit die quote net.
![]()
Budaddy genotquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
Wel veel budaddy TT's de laatste tijd hier
Nog beter als een sugar daddyquote:
Deze gebruik ik meestal. Compact, maar groter heb ik niet echt nodig omdat ik liever een stuk vlees goed klaarmaak.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel een type voor een goede BBQ. Welke heb je?
Eeewquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of Bluda als ie uit de rode zee gedronken heeft
Hè bahquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of Bluda als ie uit de rode zee gedronken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je aan 20 notes.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat ik zat te vreten, anders had ik zo weer twintig nieuwe notes gehad.
Dat is wel heel matig, meeste van mijn notes zijn positievequote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of Budadolf toen hij nog blauw was
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]deze moet op de lijst @:kwiwi
Nog wel meer hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutpersoon zijnIk heb er wel 50 of zo
ik krijg ze überhaupt nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt ook positieve notes krijgen, heb ik ook
Das al weer snel terug, dacht dat je een paar dagen weg zou blijven, gaat het al weer wat beter?quote:
Heb ik er ook een paar honderd vanquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt ook positieve notes krijgen, heb ik ook
Wil je er eentje?quote:
Ja. heb toch even afleiding nodig. Het gaat niet echt beter, maar ik kom er wel over heen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das al weer snel terug, dacht dat je een paar dagen weg zou blijven, gaat het al weer wat beter?
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dikke knuffelquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. heb toch even afleiding nodig. Het gaat niet echt beter, maar ik kom er wel over heen hoor
ditquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dikke knuffel
bied gelijk de opzetstukjes aan danquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:55 schreef Makrelis het volgende:
Zo even m'n nicht bellen. Ik hoorde dat ze bij me in de buurt komt wonen en ze wil al een boormachine van me lenen hoor ik via m'n zus. Even checken wat er aan de hand is.
Kan er ook eentje zetten met een mooi rijmpje?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een 'psst.. hey meisje'
maar nee, mis niks denk ik
Hebben jullie een lijstje van eretitels voor Buda?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]deze moet op de lijst @:kwiwi
Ruige rebel die je er bentquote:
Dat is euh..ja erg klein.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze gebruik ik meestal. Compact, maar groter heb ik niet echt nodig omdat ik liever een stuk vlees goed klaarmaak.
[ afbeelding ]
WeVibe?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cadeautje voor mijn vriendin besteld, ook een voor mezelf
Blijf van haar af he, of gebruik minstens een kapotje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:55 schreef Makrelis het volgende:
Zo even m'n nicht bellen. Ik hoorde dat ze bij me in de buurt komt wonen en ze wil al een boormachine van me lenen hoor ik via m'n zus. Even checken wat er aan de hand is.
Ja, we hebben jou benoemd tot Chinese Secretarisquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben jullie een lijstje van eretitels voor Buda?
Ik ga geen 10 speklapjes en 4 bevroren frikandellen op de BBQ leggenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is euh..ja erg klein.![]()
Waren gisteren met zijn drieën bij een BBQ dealert in de buurt, en doordat we alle 3 een BBQ kopen kregen we een scherpe korting.
Maar nou twijfel ik tussen ovaal of rond?
De Lush 3 en Max 2?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cadeautje voor mijn vriendin besteld, ook een voor mezelf
De Kamado Joe classic 3 en de Primo 300. 🤔quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga geen 10 speklapjes en 4 bevroren frikandellen op de BBQ leggen
Maar waar twijfel je tussen; en heb je het idee dat je op een bepaald moment wat accessoires wil kopen.
@bitterbal begrijpt deze zin niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga geen 10 speklapjes en 4 bevroren frikandellen op de BBQ leggen
Whateverquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, we hebben jou benoemd tot Chinese Secretaris
Heb niet zoveel verstand van kamado's, iets boven mijn budget vaakquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Kamado Joe classic 3 en de Primo 300. 🤔
Ben jij raar of zo?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijf van haar af he, of gebruik minstens een kapotje.
Nee ik bedoelde dat je nog moet leren dat Lospedro raar isquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
LOL.Kort telefoongesprek. Natuurlijk help ik 'r.
ja rustig aanquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aardig, beetje moe alleen. Daar?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Testament door aan het lezen, taaie kost wel
Ik begreep echt helemaal niks van deze zinquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als Los z'n echte naam op Fok slingert en de kutnijdclub lekker gaat klieren.
Dan tikt het wel aan inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als Los z'n echte naam op Fok slingert en de kutnijdclub lekker gaat klieren.
Ik heb die van m'n moeder ook 2x moeten lezen voor ik begreep wat er nou eigenlijk werd bedoeld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Testament door aan het lezen, taaie kost wel
Oh zo. Nou. Setje voor 'r klaargezet. Boormachine met nieuwe boren, veiligheidsbril en muurpluggen. Zoek het uit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je nog moet leren dat Lospedro raar is
De kutnijd is een geheim genootschap uit de relaties SC.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begreeo echt helemaal niks van deze zin![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kutnijd is een geheim genootschap uit de relaties SC.
Ik begrijp de verdeling in ieder gevalquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kreeg er een jip en Janneke vertaling bij
Goede oude tijd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kutnijd is een geheim genootschap uit de relaties SC.
Gelukkig is het redelijk overzichtelijk en de datum van overlijden staat ook al vast, dat is ook eerste keer voor mij dat ik het mag regelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb die van m'n moeder ook 2x moeten lezen voor ik begreep wat er nou eigenlijk werd bedoeld.
oh is niet je eigen testament?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp de verdeling in ieder geval
Best wel wat mensen die in aanmerking komen een deel van het nalatenschap.
Hoe is het daar eigenlijk mee? Ben je nog vriendinnen met de masseuse?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is hey eigenlijk. Een paar cynische roddelaarsters. Kliekje.
Tante van mij.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh is niet je eigen testament?
Ik heb eh... 8 jaar geleden een normaal en een levenstestament op laten stellen. De notaris heeft hier een leesbare variant bijgeleverd waar al die juridische uitgefilterd is.
Ja, heerlijk is dat. Zelfs in de lockdown nog regelmatig onder handen genomen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk mee? Ben je nog vriendinnen met de masseuse?
aha! succes. kan een beste klus wezen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yes. Ik ben de back-up, maar de eerste executeur is er helaas niet meer.
Dat is toch aardig RIP tegenwoordigquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is hey eigenlijk. Een paar cynische roddelaarsters. Kliekje.
Ik hoop dat het meevalt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha! succes. kan een beste klus wezen.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch aardig RIP tegenwoordig
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt.
De situatie is vrij overzichtelijk. De verdeling is iets minder overzichtelijk. Die kan vast nog tot wat scheve gezichten gaan zorgen binnen de familie, maar daar heb ik niet echt een boodschap aan. Staat in het testament zoals het er staat en dat is de verdeling.
Als ik er af en toe nog langsfiets is het aardig stilligjesquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik er af en toe nog langsfiets is het aardig stilligjes
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zo klaar met dat geborrel in mijn maag
Weer terug naar de dokter?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zo klaar met dat geborrel in mijn maag
Ravioli met een cabonara saus en spekjesquote:
ja die pillen zijn ook over 4 dagen op. Ze zei dat het dan na het stoppen met die pillen kort terug kan komenquote:
Hmm, dat zou kunnen. Misschien een beetje lactose-intolerant?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ravioli met een cabonara saus en spekjes![]()
Maar heb het al de hele dag, gisteren ook. En beide dagen kwark gegeten dus geloof dt dat niet helemaal lekker valt
ja geen ideequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen. Misschien een beetje lactose-intolerant?
Oké, paar dagen geen kwark en kijken hoe het dan gaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen ideemaar die kwark was wel wat verdacht
En jij hebt meteen de eerste 4 weekenden dienst?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
vanaf volgende zijn we ook weekend open bij stumpert en stumperts
nee voorlopig de zondagquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij hebt meteen de eerste 4 weekenden dienst?
Ah gelukkig word je niet helemaal uitgebuit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voorlopig de zondag
maar sowieso 1 dag in het weekend. dat gaat als alles weer normaal open is de zaterdag worden
nee wel een beetje maar niet helemaalquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gelukkig word je niet helemaal uitgebuit.
Achja, je komt uit de horeca, dan moet je wel iets gewend zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wel een beetje maar niet helemaal
Jawelquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, je komt uit de horeca, dan moet je wel iets gewend zijn.
rip bitterbalquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
vanaf volgende zijn we ook weekend open bij stumpert en stumperts
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
rip bitterbal
over balie heen getrokken en door bushokje worden getyft
Nee. Nu te laat voor ook, denk ik. Trouwens, ik heb toch geen geldquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook allemaal bitcoins trouwens? Bij mij op werk zitten ze r allemaal in
Ja ze kopen ook andere munten. Cordano ofzo? Ze vinden mij raar dat ik er wat skeptisch over benquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nu te laat voor ook, denk ik. Trouwens, ik heb toch geen geld
Al heel langquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook allemaal bitcoins trouwens? Bij mij op werk zitten ze r allemaal in
Heb in 2018 veel uitgecashed.quote:
is dat ook een munt?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
Ey etherium gaat ook lekker, heb ik ook nog wel het een en ander van liggen
Het lijkt me niet dat mensen die er echt verstand van hebben, bij schuin & schunnig werken, wel?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
Ja ze kopen ook andere munten. Cordano ofzo? Ze vinden mij raar dat ik er wat skeptisch over ben
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat mensen die er echt verstand van hebben, bij schuin & schunnig werken, wel?Lekker laten doen
maar die munten zijn toch gewoon lucht?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De 2e achter Bitcoin zeg maar.
Nee maar dan moet je het cashen toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
440% stijging over het laatste jaar, dat doet mijn spaargeld niet.
Als je met zijn allen afspreekt dat een briefje een bepaalde waarde heeft dan kan een digitaal muntje ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die munten zijn toch gewoon lucht?
Tsja, papiergeld is ook maar papier.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die munten zijn toch gewoon lucht?
Daar vertrouw je dan maar op....quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja bij de bank raak je het niet kwijt
Vasthouden totdat dat nog meer waard is natuurlijk. Of totdat het niets waard is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar dan moet je het cashen toch?
bij mij op werk vergelijken ze het met een bank. Maar ja bij de bank raak je het niet kwijt
Nou ja die 20 euro hebben wij toch officieel geaccepteerd? Onder normale omstandigheden blijft die 20 euro 20 euro.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, papiergeld is ook maar papier.
Een biljet van 20 euro is alleen maar 20 Euro "waard" omdat degene die ik ermee betaal, dat ook vindt. Fiduciair geld: gebaseerd op vertrouwen.
Zo kun je ook best vertrouwen in Bitcoin hebben, hoe ontastbaar het op zich ook is.
bankgarantie tot een tonquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar vertrouw je dan maar op....
ja nou dat dusquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vasthouden totdat dat nog meer waard is natuurlijk. Of totdat het niets waard is.
Maar jah dat is een euro of dollar ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De 2e achter Bitcoin zeg maar.
welke heb jij?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar jah dat is een euro of dollar ook
ja maar das toch bepaald door de centrale bank?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar jah dat is een euro of dollar ook
Oh sorry de quote die ik bedoelde was:
Maar die munten is toch gewoon lucht?
Ja maar dat is natuurlijk peanuts voor jouw salpicon-gobbling multi-mansion imperium.quote:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das toch bepaald door de centrale bank?
Prins Bernhard Jr. en Prinses Bitterbal als huisjesmelkers.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk peanuts voor jouw salpicon-gobbling multi-mansion imperium.
Bovendien, dat staat buiten het mechanisme. Als Markie Mark morgen afkondigt dat alle kroegen open mogen "en oh ja we garanderen de eerste 100.000 Bitcoins per Nederlander" dan heb je dat ook.
dat is het hele probleem.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
zie dat die cardano ofzo wel flink stijgt...
neuh ben ook pussy en heb er geen vermogens inzitten hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke. nou ja hoop dat je een leuke winst kan maken
nou ja die kleine munten zijn dus financieel haalbaar en je ziet dat die stijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
dat is het hele probleem.
Je bent geneigd allerlei kleinere munten te kopen die votiel bewegen maar je koopt op de beweging vaak niet goed. Das meer gokken.
Zoals bitcoin heeft zijn waarde wel bewezen door de jaren (tot die implodeert)
Ja maar je kunt ook voor ¤10, 20 of ¤100 bitcoin kopen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die kleine munten zijn dus financieel haalbaar en je ziet dat die stijgt.
Als een early adapter is het vrijwel alleen gokken en hopen dat je een goede munt te pakken krijgt toch?
Dat kan. Collega zei tegen mij dat die die bitcoin wel 100 duizend waard ziet wordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ook voor ¤10, 20 of ¤100 bitcoin kopen.
Dan koop je gewoon een 0,01 bitcoin ofzo.
Vind alle fees er omheen wel behoorlijk hoog. Ook leuk dat er ook “banken” ontstaan die mee gaan verdienen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dromers Ballie dromen omquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan. Collega zei tegen mij dat die die bitcoin wel 100 duizend waard ziet worden
Droom ik elke dag vanquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dromers Ballie dromen om
S&S te ontvluchten.
Pff voor jou straks geen probleem.quote:
bitterbelastingquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prins Bernhard Jr. en Prinses Bitterbal als huisjesmelkers.
Ik had ze in het begin kunnen kopen toen ze nog geen euro per stuk waren. Maar dan had ik ze waarschijnlijk ook nooit vastgehouden tot de prijs die ze nu zijn, dan had ik waarschijnlijk al gecashed bij ¤100,- omdat dat dan percentueel al een gigantische winst zou zijn geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je in december ¤100 bitcoin had gekocht dan had je nu ¤300
DS3quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff voor jou straks geen probleem.
Jammer dat LTVDK geen miljonair is maar hij heeft een snelle C3.
jij bent part time gijzelnemer?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar bitcoins zijn altijd handig voor als er nogeens een stuk familie van je ontvoerd wordt. Losgeld moet je vaak in Bitcoin betalen dan
Ben je aan het bingen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
The Rains of Castamere
En gebaseerd op het waargebeurde Black Dinner in Edinburgh
Waar denk je anders dat die al die biljetjes van koopt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent part time gijzelnemer?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we samen in de bitcoin gaan. Investeren we allebei een euro.
nope, had ik 10 jaar terug mijn zakelijk vermogen in kunnen steken.. niet gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat die al die biljetjes van koopt.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dan hebben we denk ik volgende maand al 4 euro
Snelste weg naar geld jongequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een klein stationnetje in Zwitserland of zoquote:
Joop, ben jij het?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wil ook! Maar die stomme Ziggo-app werkt niet met een LG-tv en mijn gratis maand is bijna op.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop, ben jij het?![]()
Geen grap, hij maakt altijd dezelfde grap.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt als een klein stationnetje in Zwitserland of zo
Blingblingquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsland dan. Geen zin om te soepen voor die ene L ook. Doen jullie maar.
[ afbeelding ]
Tijdmachine bouwen en stilletjes Bitcoin kopen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ze in het begin kunnen kopen toen ze nog geen euro per stuk waren. Maar dan had ik ze waarschijnlijk ook nooit vastgehouden tot de prijs die ze nu zijn, dan had ik waarschijnlijk al gecashed bij ¤100,- omdat dat dan percentueel al een gigantische winst zou zijn geweest.
Die app is redelijk bedroevendquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil ook! Maar die stomme Ziggo-app werkt niet met een LG-tv en mijn gratis maand is bijna op.
ook bijna als een steenkolen mijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt als een klein stationnetje in Zwitserland of zo
Marbal of bittermot?quote:
binance?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
Bijna dunne poep... Ik kon niet meer in mijn binance komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is gelukt... grote blij nu
Velen crypto?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsland dan. Geen zin om te soepen voor die ene L ook. Doen jullie maar.
[ afbeelding ]
oh dacht echte gerriequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
te verleidelijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom ben je niet bij een bedden zaak gaan werken....
Nice.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja best leuk... laten we zeggen dat ik ongeveer 2 jaar gehold heb
Snap ik. Vlakbij mijn werk zit een beddenzaak. Het is maar goed dat 'ie niet echt open is nu.quote:
Die baan bestaat niet tochquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
verleidelijk waarom? gewoon als tester s' nachts
Ik heb het een tijd terug vrij bewust compleet links laten liggen (zelfs afgelopen december toen het begon te jeuken). Achteraf had ik toen meer moeten kopen, maar dat is achterafquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice.
Ik moet mijn geld ook eens wat anders laten doen geloof ik. In mijn weekje vrij eens rustig in verdiepen.
Ik zag wel iets langskomen op feesboek over 70 dagen betaald in bed liggen.quote:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
oh voor Nasa toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag wel iets langskomen op feesboek over 70 dagen betaald in bed liggen.
Het deel dat ik in 2017 niet verkocht had was ik ok even “kwijt”. Vorig jaar toch maar weer opgeduikeld. Maar net zoals Los zijn het echt kleine bedragen. Met beleggen durf ik ook niet flink geld er tegenaan te smijten en hiermee ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
s
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
laap
Ja 24/7 in bed liggen ja. Met een plastic kap op je kop. Ideetje van de NASA geloof ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag wel iets langskomen op feesboek over 70 dagen betaald in bed liggen.
ge wit wa da t isquote:
Denk dat juist niet kijken uiteindelijk het beste is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd terug vrij bewust compleet links laten liggen (zelfs afgelopen december toen het begon te jeuken). Achteraf had ik toen meer moeten kopen, maar dat is achteraf
Ja, zou sowieso voor langere termijn worden dan, maar nu staat het letterlijk alleen maar op de bank, dus eh.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd terug vrij bewust compleet links laten liggen (zelfs afgelopen december toen het begon te jeuken). Achteraf had ik toen meer moeten kopen, maar dat is achteraf
Nahh paar jaar geleden wel aardig lopen traden, de FOMO was real in die tijdquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe je niet aan splash and dash. Of pump and dump. Of FOMO en FUD?
Ziede mij int stad rijden op mijnen velo roept dan halve neuroquote:
Achteraf is mooi wonen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
was het bij u ook een klotedag?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
ja na 70 dagen in bed ben je niks meer waard
Kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
ja na 70 dagen in bed ben je niks meer waard
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
o
[..]
oh voor Nasa toch?
Mja na die 70 kan je niets meer
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 24/7 in bed liggen ja. Met een plastic kap op je kop. Ideetje van de NASA geloof ik.
mja kon beter jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was het bij u ook een klotedag?
aaahaa!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziede mij int stad rijden op mijnen velo roept dan halve neuro
Collega wilde niet slapen. Zijn spaargeld kon dan zo 15% meer of minder waard zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nahh paar jaar geleden wel aardig lopen traden, de FOMO was real in die tijd
Ik doe het ook alleen met fuck you money en ga er echt geen geld in steken wat ik niet kwijt wil of waar ik andere plannen voor heb. Maar goed, nu heb ik iets meer fuck you money...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het deel dat ik in 2017 niet verkocht had was ik ok even “kwijt”. Vorig jaar toch maar weer opgeduikeld. Maar net zoals Los zijn het echt kleine bedragen. Met beleggen durf ik ook niet flink geld er tegenaan te smijten en hiermee ook niet.
Die kutopmerking maak ik ook altijdquote:
Daar pas ik dus voorquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega wilde niet slapen. Zijn spaargeld kon dan zo 15% meer of minder waard zijn.
die kutopmerking moet ik onthoudenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kutopmerking maak ik ook altijd
Ik nu ook wel een beetje. En fuck you money bij elkaar opgeteld is toch een mooi bedrag geworden inmiddels.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen met fuck you money en ga er echt geen geld in steken wat ik niet kwijt wil of waar ik andere plannen voor heb. Maar goed, nu heb ik iets meer fuck you money...
maar dat is toch met alle privé investeringen dat je het eigenlijk met fuck you money moet doen welke je niet per se voor iets anders nodig hebt?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen met fuck you money en ga er echt geen geld in steken wat ik niet kwijt wil of waar ik andere plannen voor heb. Maar goed, nu heb ik iets meer fuck you money...
Ik kan daar ook heel slecht tegen. Maar tegenwoordig kun je alles real-time bijhouden.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar je bent een dief van je eigen portomonnee als je niet de rest van je geld erin gooit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat is toch met alle privé investeringen dat je het eigenlijk met fuck you money moet doen welke je niet per se voor iets anders nodig hebt?
2 maanden ziekenhuis en ik was al blij als ik een blokje rond kon lopenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boh. Na 8 weken gips was mijn conditie al tornen nulpunt gedaald.
Ik heb je topic al tijden niet meer gelezen, maar heb je ook nog restklachten op dit moment?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 maanden ziekenhuis en ik was al blij als ik een blokje rond kon lopen
Achteraf kun je een koe in het gat kiekn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kutopmerking maak ik ook altijd
Moah, weet ik niet, ik zou sneller een x duizend in bijvoorbeeld een relatief korte deposito zetten dan in coins pompen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat is toch met alle privé investeringen dat je het eigenlijk met fuck you money moet doen welke je niet per se voor iets anders nodig hebt?
Restklachten nog meer dan genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb je topic al tijden niet meer gelezen, maar heb je ook nog restklachten op dit moment?
Meestal alleen om Achterhoekers belachelijk te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achteraf kun je een koe in het gat kiekn.
Gebruiken jullie die ook?
De eindejaarsbonus van veel mensen ging ook in Bitcoin in 2017. Na de kerstvakantie was het huilen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moah, weet ik niet, ik zou sneller een x duizend in bijvoorbeeld een relatief korte deposito zetten dan in coins pompen.
Waarschijnlijk haal ik bij die laatste er meer geld uit, maar vind dat toch nog wel redelijk risicovol.
'Achteraf? Achteraf kijk je een koe in de kont' heet dat bij ons gewoon. Maar ja in de achterhoek is dat andersquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Achteraf kun je een koe in het gat kiekn.
Gebruiken jullie die ook?
Daar is alles anders.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Achteraf? Achteraf kijk je een koe in de kont' heet dat bij ons gewoon. Maar ja in de achterhoek is dat anders![]()
precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moah, weet ik niet, ik zou sneller een x duizend in bijvoorbeeld een relatief korte deposito zetten dan in coins pompen.
Waarschijnlijk haal ik bij die laatste er meer geld uit, maar vind dat toch nog wel redelijk risicovol.
net goed, helmondhaterquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een puddingbroodje maar heb ik helaas niet.
Ja puddingbroodjes zijn lekker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
roombroodjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:34 schreef Amarantha het volgende:
ik heb liever wat andersquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja puddingbroodjes zijn lekker.Wel lang geleden trouwens dat ik er eentje gegeten heb,
https://www.omroepzeeland(...)ese-paptaart-vandaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
paptaarten?![]()
Alleen het idee al... ril....
Nee.... gewoon nee....quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)ese-paptaart-vandaan
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)er-zijn-br~a34efdd5/
niet de meest charmante naam nee
aromat op de paddenstoelen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
naja met aromat smaakt alles wel
Je woont toch nu in zo'n bejaardenflat, genoeg paptaarten dan hoor huehuequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
die laatste kennen ze hier ook niet
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Etto gooit overal aromat op... ik denk zelfs nog op zijn vriendin....
Met hangende zure kwark tassenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont toch nu in zo'n bejaardenflat, genoeg paptaarten dan hoor huehue
ordinaiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Etto gooit overal aromat op... ik denk zelfs nog op zijn vriendin....
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont toch nu in zo'n bejaardenflat, genoeg paptaarten dan hoor huehue
ordinairquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinaiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrr
(en hoeft ook niet want ze is al een lekker ding![]()
![]()
)
Maar Etto... denk hoeveel lekkerder met aromat!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinaiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrr
(en hoeft ook niet want ze is al een lekker ding![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar Etto... denk hoeveel lekkerder met aromat!!!!
Onmogelijk... dat zou de balans van het universum verstoren qua teveel heerlijkheid.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar Etto... denk hoeveel lekkerder met aromat!!!!
Er kan nooit zoiets zijn als te veel heerlijkheidquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onmogelijk... dat zou de balans van het universum verstoren qua teveel heerlijkheid.
hihi dat komt wel goedquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er kan nooit zoiets zijn als te veel heerlijkheid![]()
Goed goed... jouw minder lekker feestje dan...
Misschien kan je het vannacht bedromen
Bed romen, huehuequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er kan nooit zoiets zijn als te veel heerlijkheid![]()
Goed goed... jouw minder lekker feestje dan...
Misschien kan je het vannacht bedromen
manmanman...quote:
klinkt ook echt zeeuws... zeelands... grefo... balkenbrijquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja toch
deegpaptaart/groese paptaart met bruine suiker erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |