Laat mensen genieten van het weerquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Kansloos, volstrekt kansloos!
Ik word er kotsmisselijk van.
Bizar he..quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet gewoon onder essentieel/scholing vallen. Tering beleid.
Ja en die wachtlijsten lopen ook alleen maar op ondertussen, sommige plekken al meer dan een jaar. Kan gewoon echt niet.quote:
Die laatste groepen nam ik al niet serieus. Nu al helemaal niet meer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat mensen genieten van het weer
In de buitenlucht
Het is openbaar
Triest weer die politie en handhaving.
Wat jij wil, niks aan de hand.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nope doen we niet
[ afbeelding ]
Nee de moties zijn aangenomen.. zelfs Klaver stemde voor in de motie over de terrassenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Laat me raden, iedereen stemt tegen behalve die 3 splinterpartijen.
Meerderheid voor terrasjes?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:53 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee de moties zijn aangenomen.. zelfs Klaver stemde voor in de motie over de terrassen
Zijn ze verdronken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Elan het volgende:
Gisteren was er wel een ludiek protest van een paar van die zwemleraren in de Hof vijver
Men is er over het algemeen gewoon he-le-maal klaar mee. Dan ga je dit nog veel vaker zien.quote:
Nee niet eens ze gingen in zwemkleding in een zwemband protestliedjes zingen bij Rutte onder het raamquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn ze verdronken?
Heb er verder niks over gehoord..
We weten toch dat je buiten veel minder risico loopt, laat ze dan lekker chillen die gasten. Toon wat compassie, mensen zitten al zowat een half jaar opgesloten als fucking beesten in een kooi. Je mag alleen een uurtje er uit om te luchten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:57 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Men is er over het algemeen gewoon he-le-maal klaar mee. Dan ga je dit nog veel vaker zien.
Het geluk (of pech) is dat het nu weer wat koeler gaat worden.
Ze hebben Piet Paulusma benaderd of het de komende week weer kan gaan vriezen, denk ik.quote:
Nadat Halsema die megademonstratie, inclusief oproepen tot een hoop strafbare feiten, toeliet en daarna ook nog eens bleek dat besmettingen zeer beperkt tot nihil waren, heb je vrij weinig mensen die dit meer als corona-gevaar zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet, maar dit gaat de tendens worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |