Jep, die scholen inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier wel mee eens.
Percentage positief is redelijk; hopen dat dat dalende blijft, maar ik heb meer het idee alsof we op een plateau zitten. We mogen van geluk spreken als de cijfers de komende weken niet weer gaan stijgen door meer scholen die weer open gaan.
Minder maatregelen vs meer immuniteit/gevaccineerd en seizoenseffect.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier wel mee eens.
Percentage positief is redelijk; hopen dat dat dalende blijft, maar ik heb meer het idee alsof we op een plateau zitten. We mogen van geluk spreken als de cijfers de komende weken niet weer gaan stijgen door meer scholen die weer open gaan.
Daarnaast zijn de cijfers van de 2 "sneeuwweken" lastig in te schatten of het reëel is geweest. Belangrijk dat we volgende week weer een mooie daling zien in vergelijking met deze woensdag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:
dinsdag: 3.917
woensdag: 4.726
Besmettingcijfers dinsdag 2 februari tot en met 8 februari:
dinsdag: 3.561
woensdag: 4.013
Besmettingcijfers dinsdag 9 februari tot en met 15 februari:
dinsdag: 1.744
woensdag: 3.183
Besmettingcijfers dinsdag 16 februari tot en met 22 februari:
dinsdag: 2.701
woensdag: 3.361
En voor alle zuurpruimen, er is altijd een grote stijging van dinsdag op woensdag
Seizoenseffect... in de winter/einde griepseizoen kom je niet onder een bepaald plateau/waarden. Terug naar nul kom je dan helemaal niet. Maar vanaf maart zullen we echt een seizoenseffect gaan zien, los van de maatregelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind de lijn van nu wat belangrijker. En die lijn is dat we in februari niet onder de 3k gaan komen (terwijl we in januari van 8k naar 4k gingen) en het er alleen maar op lijkt dat we gewoon weer omhoog gaan.
Het is bovendien nogal krom, de hardste 'prima cijfers' roeperts zijn ook degene die de meeste versoepelingen willen en wel direct. En die ga je nooit krijgen als we in deze range blijven hangen (tot we genoeg vaccinaties hebben gedaan).
ik ben ook geen lid geworden van een sportschool omdat ik zo graag buitensport dus mij zien ze ook pas weer als het binnen kan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:00 schreef josja het volgende:
[..]
Ja deze week was prima.. Met kou kun je nog iets bootcampachtigs/circuit gaan doen, maar ik zie mezelf (en mijn klanten) niet op een matje liggen stretchen.
Mooi, regio omcirkelen, de +1 claimen, inlijsten, en voor altijd aan de muur.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:23 schreef Haags het volgende:
Op welke dag kan ik mijn eigen besmetting terug zien in de cijfertjes?
zal wel meevallen want zonder hen is dat ook moeilijk uitvoerbaarquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:24 schreef maan_man het volgende:
Als het kabinet zijn meerderheid zou verliezen bij de verkiezen, dan krijg je ook een mooie show waarbij het demissionaire kabinet Rutte beleid moet uitvoeren waar ze niet achter staan.
Als het kabinet de meerderheid verliest, bepalen ze nog steeds het beleid totdat het nieuwe kabinet is geïnstalleerd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:24 schreef maan_man het volgende:
Als het kabinet zijn meerderheid zou verliezen bij de verkiezen, dan krijg je ook een mooie show waarbij het demissionaire kabinet Rutte beleid moet uitvoeren waar ze niet achter staan.
Hoe bedoel je? Dan gaat het huidige beleid gewoon verder tot er een nieuwe coalitie is. Wat waarschijnlijk wel een half jaar gaat duren tenzij de huidige coalitie een meerderheid behaald.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:24 schreef maan_man het volgende:
2050: "Kijk jongen, die +1, dat was opa."quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:24 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Mooi, regio omcirkelen, de +1 claimen, inlijsten, en voor altijd aan de muur.
Ik weet iet of je het doorhebt, maar over bijna alles wordt gestemd in de kamer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het kabinet de meerderheid verliest, bepalen ze nog steeds het beleid totdat het nieuwe kabinet is geïnstalleerd.
ik weet niet wat hij nu weer zegt maar wel met je eensquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:25 schreef Scrummie het volgende:
Ohhh Klaver![]()
![]()
Wat een domme gans is het ook.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij nu weer zegt maar wel met je eens
Ik weet niet of je het doorhebt, maar vrijwel de hele oppositie stemt steevast met de regering mee.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik weet iet of je het doorhebt, maar over bijna alles wordt gestemd in de kamer.
Of op je steen laten inbeitelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:24 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Mooi, regio omcirkelen, de +1 claimen, inlijsten, en voor altijd aan de muur.
Tja, alles moet door de kamer. Als ze moties aannemen voor terrassen, sportscholen,... Dan moet je toch die kant op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dan gaat het huidige beleid gewoon verder tot er een nieuwe coalitie is. Wat waarschijnlijk wel een half jaar gaat duren tenzij de huidige coalitie een meerderheid behaald.
Nee. Dan is het -1quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Of op je steen laten inbeitelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik heb meer door dan jij kunt bevroeden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar vrijwel de hele oppositie stemt steevast met de regering mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |