schijt op haar wc en trek niet door!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf zie net dat een uur geleden een collega mij had gebeld op telefoon
echt fakking irritant wijf stuur gewoon mailtje ofzo of bel via teams
ik ga niet terugbellen hoor bekijk het maar
nog even oefenen aan je strategie dan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:16 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat tweede zit wel snor, het gaat altijd mis bij het eerste. Daarmee ook met het laatste.
Wel netjes in de pot?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:16 schreef isax het volgende:
[..]
schijt op haar wc en trek niet door!!!
Precies. Vallen en opstaan. Ik heb de tijd dus dat scheelt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:17 schreef isax het volgende:
[..]
nog even oefenen aan je strategie dan.
maar geen geld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:24 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precies. Vallen en opstaan. Ik heb de tijd dus dat scheelt.
About whatquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Fugue het volgende:
Hillary is een nieuw boek aan het schrijven 🥰
ik waardeer het gewoon niet zo als ik prive benaderd wordquote:
heb je een keer die docu op hulu gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Fugue het volgende:
Just let her know that you dont want it this wayquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik waardeer het gewoon niet zo als ik prive benaderd word
dit is niet de eerste keer
bovendien heb ik niet altijd mijn telefoon bij de hand
en heb verder niks meer van haar gehoord dus dan is het ook geen urgente zaak
De moord op Epsteinquote:
Kunnen ze ook niks komen halen.quote:
Wederom sciencefiction?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Fugue het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:35 schreef isax het volgende:
[..]
heb je een keer die docu op hulu gezien?
Of over Haitiquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Fantasy-horror, gevolgen van haar fijne optreden in Libië
'Op vrije voeten - het verhaal van een kindermoordenaar' was ook al zo'n klassieker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Fantasy-horror, gevolgen van haar fijne optreden in Libië
Zou het niet makkelijker zijn om te accepteren dat hij een pathetic liar is?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:28 schreef KersenKiller het volgende:
Braddie is alweer live geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |