We houden de moed er in. Oertopicreeks. Wel zo dood als een pier.quote:
Neem de afslag naar de Waal en je komt in Zaltbommel uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:28 schreef borisz het volgende:
Weer aan de wandel geweest.Deel 6 van het Floris V-pad. Tussen Oudewater en Schoonhoven. Heerlijk wandelweer.
Het is leuk om te wandelen in een gebied wat ik totaal niet ken. Rotterdam en Den Haag ken ik wel, maar wat daarbuiten ligt. Afijn over twee weken de pont nemen en dan langs de Lek naar Nieuw-Lekkerland voor etappe 7.
Zo trots om hier te wandelen na een dag negativisme op FOK! "Mijn" Forum is naar de kloten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Neem de afslag naar de Waal en je komt in Zaltbommel uit.
Het Maarten van Rossumpad komt er langsquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Neem de afslag naar de Waal en je komt in Zaltbommel uit.
Bel aan. Morgen niet thuis.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Het Maarten van Rossumpad komt er langs.
Zeker leuk! ga ook wat meer wandelen, het wordt er nu mooi weer voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:28 schreef borisz het volgende:
Weer aan de wandel geweest.Deel 6 van het Floris V-pad. Tussen Oudewater en Schoonhoven. Heerlijk wandelweer.
Het is leuk om te wandelen in een gebied wat ik totaal niet ken. Rotterdam en Den Haag ken ik wel, maar wat daarbuiten ligt. Afijn over twee weken de pont nemen en dan langs de Lek naar Nieuw-Lekkerland voor etappe 7.
leuk hoor! En als weer kan zie ik.je ook hopelijk weer op een leuke meet!quote:Op zondag 28 februari 2021 15:53 schreef borisz het volgende:
Idd. Het begon vorig jaar bij Lockdown 1 nadat sportscholen dicht gingen. En had een doel (kilo's eraf). Het doel is gelukt, maar het wandelen is gebleven.. En nu ook door Nederland op Ontdekkingstocht. Na NH en Utrecht is nu Zuid-Holland aan de beurt
.
Wil ook wel starten met het Pieterpad, maar dan kies ik er voor om direct een week naar Groningen te gaan om ook daar weer van alles te bezoeken (Het Forum oa).
ok luister radio 1 nuquote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef borisz het volgende:
Vandaag mogen we Lucky Ajax wel weer eens gebruiken.
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:27 schreef borisz het volgende:
Vandaag mogen we Lucky Ajax wel weer eens gebruiken.
Tijd gaat snel. Mooi laatste interview op tv. Weet niet meer welk programma.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef borisz het volgende:
Even wat anders... Bob Fosko al weer een jaar niet meer onder ons
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:49 schreef borisz het volgende:
Even wat anders... Bob Fosko al weer een jaar niet meer onder ons
Eerste prik gehad?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sinds 15.00 uur vanmiddag weet Bill Gates alles van mij...
oh jeequote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sinds 15.00 uur vanmiddag weet Bill Gates alles van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |