Waarom kan ik dit soort coins nooit vinden op coin marketcap en co?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
https://www.dextools.io/a(...)c2481771a3b17af21455
Gisteren op .13 gekocht en rond onder de .30 verkocht.
quote:
Heb je al gepanicselled en te hoog teruggekocht?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Als je nu uitzoomt, zie je dat deze dump even groot was als de Tesla pump van 2 weken terug. Nu zitten we weer op de trend van daarvoor.
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Heb je al gepanicselled en te hoog teruggekocht?
ja man gratis geld voor iedereen!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Apekoek het volgende:
Er claimen mensen helemaal binnen te lopen door aan elk project mee te doen via Polkastarter, is dat gelul in de ruimte of is daar echt constant geld weg te slepen?
Snap het niet
ik denk niet dat iemand er wakker van ligtquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?
Kan mij er ook weinig bij voorstellen, maar aan elke pool waar je in gaat, gaat het bij start omhoog? Of kakt het na 1 seconden ook wel eens helemaal in? Heb er geen ervaring mee, al die defi icos.quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja man gratis geld voor iedereen!!
geen verliezers
geen idee, allemaal ruis johquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan mij er ook weinig bij voorstellen, maar aan elke pool waar je in gaat, gaat het bij start omhoog? Of kakt het na 1 seconden ook wel eens helemaal in? Heb er geen ervaring mee, al die defi icos.
Ligt eraan welke coins je hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:32 schreef Reintji het volgende:
Fraai. Bij de huidige koersen ¤60k in crypto. Gebruik je daar ook een speciale wallet voor?
Wat? Ik vroeg alleen waarom je het tijd vond om het schip te verlaten. Dat was letterlijk m'n enige vraag:quote:Op woensdag 24 februari 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Dat je me nog net niet in het gekkenhuis plaatste omdat ik dacht dat het nog wel eens flink kon zakken, en dat dat precies is wat gebeurde?
Verder is er weinig reden om hier wakker van te liggen. Het was toch wel duidelijk dat een verdubbeling in een maand wel een correctie nodig had. Dat maakt het ook alleen maar gezonder.quote:
Fiat deposits / withdrawals doe ik alleen via Bitconic (dus altijd via bitcoin).quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:39 schreef Gehrman het volgende:
Binance heeft m'n fiat deposit is al een dag in processing. Tijd om maar eens een account aan te maken bij FTX. Die hebben tenminste ook geen withdrawal fees.
Deed ik ook meestal maar ik had geen zin in die wallet verificatie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Fiat depositsi / withdrawals doe ik alleen via Bitconic (dus altijd via bitcoin).
Nooit gezeik mee
Apart. Als ik een fiat deposit doe staat het in 30 sec op mijn accountquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:39 schreef Gehrman het volgende:
Binance heeft m'n fiat deposit is al een dag in processing. Tijd om maar eens een account aan te maken bij FTX. Die hebben tenminste ook geen withdrawal fees.
Hier normaliter ook altijd. Maar ze hebben nu problemen volgens mij. Ik lees op twitter dat meer mensen dit hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Apart. Als ik een fiat deposit doe staat het in 30 sec op mijn account
Die is inmiddels al niet meer verplicht toch? Heb sinds de zomer niets meer heen-en-weer gestuurd dus weet het niet zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Deed ik ook meestal maar ik had geen zin in die wallet verificatie.
Ik heb een uurtje geleden nog gedaan. Toen ging alles goed. Hopelijk snel opgelost voor je dan. Super irritant als je wilt kopen maar je geld vast zitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier normaliter ook altijd. Maar ze hebben nu problemen volgens mij. Ik lees op twitter dat meer mensen dit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |