Allemaal BCO!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Er hebben nog nooit op één avond zoveel mensen op mij gekwijld
Oh oh, zo blijken we morgen op kantoor met elkaar een brandhaard te vormenquote:
Ja op zich wel, maar moet nog wel wennen aan het ochtendritmequote:Op woensdag 24 februari 2021 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedemorgen Jobi![]()
Lekker geslapen ?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar moet nog wel wennen aan het ochtendritme
Wel standaard iets vroeger ja, maar ik ben dan ook gewoon moe na een dag werkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles went , ooit
Ga je nu ook vroeger slapen? Dat is en blijft voor mij lastig, door de week moet ik het veelal met 6 uur slaap doen
ah dus je moet er wel heen? Het is niet zo dat je thuis kan blijven totdat je nodig bent?quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel standaard iets vroeger ja, maar ik ben dan ook gewoon moe na een dag werken![]()
Vandaag reservedienst. Ik kan waarschijnlijk wel ingedeeld worden, maar dat hoor ik daar ter plekke pas.
Nope... Maar ik kan waarschijnlijk wel ingedeeld worden hoor. Hooguit moet ik eerder wegquote:Op woensdag 24 februari 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dus je moet er wel heen? Het is niet zo dat je thuis kan blijven totdat je nodig bent?
Ben je er al wel helemaal klaar voor?quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope... Maar ik kan waarschijnlijk wel ingedeeld worden hoor. Hooguit moet ik eerder weg
is Max z'n wagen dit seizoen op tijd klaar?quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog een maand dan begint het F1 seizoen 2021
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Max z'n wagen dit seizoen op tijd klaar?
Na 1 race hoef ik de rest van het seizoen niet meer te kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog een maand dan begint het F1 seizoen 2021
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |