abonnement Unibet Coolblue
pi_198165778
M'n vriendin haar oudste is 10 en krijgt straks op z'n verjaardag een telefoon... nu zit ze te twijfelen wat voor abonnement (sim only) ze moet nemen..

Nu zou ze het liefst een abon met beperkingen willen waarbij ALTIJD naar pa, ma, opa & oma gebeld kan worden ongeacht de bundel op gebruikt is... zelf denk ik niet dat dit bestaat maar je weet maar nooit.

Maar goed, stel het bestaat niet dan is een onbeperkt bellen/smsen + beetje data meer dan genoeg..

Maar nu de vraag; bestaat er een aanbieder die een bundel heeft waarbij niet alles onbeperkt is (dat hij kan leren dat er een limiet aan zit) maar waarbij er wel een x aantal nummers altijd gebeld kunnen worden?
Just say hi!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:19:27 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198165833
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198165908
quote:
Goh, die had ik ook al gevonden, gaat meer om of m'n eerste optie bestaat (zou volgens m'n vriendin de uitvinding van de eeuw zijn :+ )

Daarnaast is idd een sim only met onbeperkt bellen/smsen + beetje data in mijn optiek ook genoeg, maar goed ze wilde weten of het andere ook bestond (en volgens mij niet)
Just say hi!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:26:51 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198165996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef Chandler het volgende:

[..]

Goh, die had ik ook al gevonden, gaat meer om of m'n eerste optie bestaat (zou volgens m'n vriendin de uitvinding van de eeuw zijn :+ )

Daarnaast is idd een sim only met onbeperkt bellen/smsen + beetje data in mijn optiek ook genoeg, maar goed ze wilde weten of het andere ook bestond (en volgens mij niet)
Onbeperkt bellen naar specifieke nummers is er niet meer. Tele2, T-Mobile en zover ik weet, Vodafone, hadden dat vroeger, maar was niet veel draagvlak voor.

Gezien unlimited steeds goedkoper wordt, lijkt het me sterk dat dit nu nog van de grond af komt.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 februari 2021 @ 18:29:26 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198166064
Bij Simpel kan je een plafond instellen maar ook 3 nummers die altijd gebeld kunnen worden. Als je bundel op is betaal je dan wel buitenbundeltarief.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:15:35 #6
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_198171086
Simpel inderdaad.

quote:
Op Mijn Simpel / plafond kun je 3 telefoonnummers invullen. Deze nummers kun je altijd bellen, ook als je het Plafond hebt bereikt. Handig voor ouders met kinderen! Wanneer het Plafond is bereikt en je hebt ook je belbundel volledig opgebruikt, wordt het bellen naar deze 3 nummers tegen het buitenbundeltarief afgerekend. Daardoor wordt je factuur hoger dan het Plafond dat je hebt ingesteld. Kijk voor de tarieven op de tarievenpagina.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 23 februari 2021 @ 22:06:55 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_198172393
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij Simpel kan je een plafond instellen maar ook 3 nummers die altijd gebeld kunnen worden. Als je bundel op is betaal je dan wel buitenbundeltarief.
wel grappig, plafond is in te stellen vanaf 10 euro per maand en kost je ook nog eens 0,50 voor die 10 euro heb je echter bij simpel ook een onbeperkt bellen abonnement 8GB en 500 smsjes

of je zet voor 1,50 het onbeperkt bellen aan bij het goedkoopste (2,50) abonnement en betaald dan maar 4 euro maar dan heb je een heel klein beetje data 250MB en zal er alleen op wifi geïnternet kunnen worden

[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 23-02-2021 22:13:32 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_198176143
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:06 schreef Nizno het volgende:
het onbeperkt bellen aan bij het goedkoopste (2,50) abonnement en betaald dan maar 4 euro maar dan heb je een heel klein beetje data 250MB en zal er alleen op wifi geïnternet kunnen worden
Dan is het idee van m'n vriendin stukken prijziger dan een alternatief met onbeperkt bellen/smsen! :)
Just say hi!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 februari 2021 @ 07:23:10 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198176166
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:06 schreef Nizno het volgende:

[..]

wel grappig, plafond is in te stellen vanaf 10 euro per maand en kost je ook nog eens 0,50 voor die 10 euro heb je echter bij simpel ook een onbeperkt bellen abonnement 8GB en 500 smsjes

of je zet voor 1,50 het onbeperkt bellen aan bij het goedkoopste (2,50) abonnement en betaald dan maar 4 euro maar dan heb je een heel klein beetje data 250MB en zal er alleen op wifi geïnternet kunnen worden
Dat zou inderdaad best kunnen. Ik maak geen gebruik van dat plafond dus heb er ook geen prijsvergelijkingen mee gemaakt, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198196096
Ikzelf heb ooit het goedkoopste van Telfort genomen omdat ik de schurft heb aan telefoneren en zonder internet data, er is toch bijna overal wifi. Dat is ¤8 p/m voor 250 bel minuten die ik niet op maak en elke maand over de 200 minuten meeneem naar de volgende. Ik dacht met een max van 500 minuten totaal.

SMS weet ik eigenlijk niet, wie doet dit nog tegenwoordig met whatsflap?...

Telfort is inmiddels KPN geworden, geen idee eigenlijk of KPN dit pakket ook nog steeds aanbied. Maar voor mij is er niets veranderd en is overgenomen als is.

Afijn voor een kind van 10 jaar en waar het telefoon voor bedoeld is, waar zou ze 4 uur per maand over moeten bellen en met wie? En alle internet providers bieden tegenwoordig Wifi hotspots aan en daarmee heb je ook zonder G4 een internet verbinding. Volgens mij heeft het wel de voorwaarde dat je telefoon en internet thuis van dezelfde provider moet hebben.
https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots.htm

Jongeren bellen sowieso bijna niet meer alles gaat tegenwoordig over WA... Althans de jongeren die ik ken die bellen niet en vinden bellen zelfs raar. Als ik hun zelf eens bel met een vraag krijg ik de vraag terug "Bel je daar voor op?" Ze snappen niet dat hetzelfde schrijven via WA voor mij 6 x zo lang duurt. :')

Er bestaat ook een ICE nummer of zelfs nummers.. In Case of Emergency nummers. Die kun je in de telefoon activeren en zijn dan zonder de telefoon te ontgrendelen via noodoproepen te bellen. Bedoeld voor hulpverleners, maar toegankelijk voor iedereen.
https://nkbv.nl/kenniscen(...)j-noodgevallen.html#

Wat ik nu even niet weet, maar lijkt me wel voor de hand liggen en wel zo handig dat deze nummers dan ook te bellen zijn wanneer beltegoed op is.
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:23:58 #11
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198202835
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:17 schreef Chandler het volgende:
Nu zou ze het liefst een abon met beperkingen willen waarbij ALTIJD naar pa, ma, opa & oma gebeld kan worden ongeacht de bundel op gebruikt is... zelf denk ik niet dat dit bestaat maar je weet maar nooit.
De jeugd van tegenwoordig appt toch alleen maar?
So we just called him Fred
pi_198236239
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:23 schreef Fred het volgende:
De jeugd van tegenwoordig appt toch alleen maar?
Ook en insta enzo... volgens m'n oudste zoon! :+
Just say hi!
pi_198266617
quote:
Zo, da’s een interessant abonnement. 1 Gb en dan 2 jaar contract voor 14,50 per maand 🤣
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')