abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198162925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb toch liever de modellen van het RIVM dan deze voorspelling uit de losse pols .
Losse pols? rivm?

Riiiiight.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198162933
Ik vind het overigens behoorlijk lachwekkend dat er nu de zo gewenste versoepelingen voor de jeugd komen en er ophef over leeftijdsdiscriminatie ontstaat. Je zou haast denken dat we niet één volk met één mening zijn maar een bijeenraapsel van diverse groeperinkjes met uiteenlopende belangen en wensen. En het zou fijn zijn als daar wat meer bij wordt stilgestaan als de zoveelste lobby van en voor een specifieke groep komt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198162934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:48 schreef Tarado het volgende:
jammer dat de sportscholen niet open gaan trouwens
Daar kwam jij toch nooit. Matige act dit.
pi_198162937
Bijna 20% meer besmettingen, tijd voor versoepelingen *O*

Dit kabinet _O_ :')
blablablabla
pi_198162942
quote:
2 dumbles, een tuinbank, een tuintafel, wat crossfit oefeningen van m'n vriendin, tips van een collega een veldje achter je schutting en een gymmatje.
Kom je ook ver mee.

En in het weekend lekker fietsen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 15:50:47 #294
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198162945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het overigens behoorlijk lachwekkend dat er nu de zo gewenste versoepelingen voor de jeugd komen en er ophef over leeftijdsdiscriminatie ontstaat. Je zou haast denken dat we niet één volk met één mening zijn maar een bijeenraapsel van diverse groeperinkjes met uiteenlopende belangen en wensen. En het zou fijn zijn als daar wat meer bij wordt stilgestaan als de zoveelste lobby van en voor een specifieke groep komt.
Het schijnt erg slecht te gaan met de trapliftbranche....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_198162947
quote:
Eens, ik ben nu afhankelijk van de sportschool/zwembad door een blessure aan mijn voet, maar helaas pindakaas...
pi_198162956
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het schijnt erg slecht te gaan met de trapliftbranche....
Die branche gaat nog veel donkerdere dagen tegemoet gezien de oversterfte afgelopen jaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198162960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:50 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Eens, ik ben nu afhankelijk van de sportschool/zwembad door een blessure aan mijn voet, maar helaas pindakaas...
buitenzwembaden zijn hier open.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)zwemmers-enthousiast
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:52:14 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198162965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:48 schreef Arizona het volgende:

[..]

Arnhem en omstreken :)
[ twitter ]
383 ziekenhuisopnames?!?!?!?! Gisteren hadden we er 150 ofzo toch? :o :o :o Dit gaat fout!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:52:39 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198162969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

2 dumbles, een tuinbank, een tuintafel, wat crossfit oefeningen van m'n vriendin, tips van een collega een veldje achter je schutting en een gymmatje.
Kom je ook ver mee.

En in het weekend lekker fietsen.
ik ben thuis niet zo fanatiek :)
pi_198162970
Alle restricties opheffen 14.gif
pi_198162979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ergens wel logisch dat mensen vooral uit kijken naar versoepelingen waar ze zelf ook wat aan hebben. Helemaal nu we al een jaar lang on and off maatregelen hebben.

En de overheid helpt natuurlijk ook niet door dat soort leeftijden aan versoepelingen te hangen. Daar creëer je onbewust meteen verschillende groepen mee. Zo is de mens nu eenmaal.

Ik zou mezelf niet omschrijven als een egoïst; ik vind het toch wel heel fijn dat anderen weer wat dingen kunnen waar ze blij van worden, maar ik zou het toch wel fijn vinden als ze ook iets versoepelen waar ik zelf wat aan heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')