Ach die hoeren zijn zo ongeveer nog opzichtiger al maandenlang gewoon aan het werk dan al die thuiskappers dus snap het opzich wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Verder mogen kappers waarschijnlijk weer vanaf 2 maart aan de slag. Kappers moeten dan wel een gezichtsmasker dragen. Volgens ingewijden moesten er ‘meer contactberoepen’ weer worden toegestaan. ,,Het is moeilijk uit te leggen dat als we de risico’s voor kappers aanvaardbaar achten, we dat niet vinden voor andere contactberoepen”, stelt een ingewijde. Alleen sekswerkers mogen nog niet aan de slag.
Voor iedereen die volgende week plannen had
Weet je nog, die goede oude tijd dat ze in de VS uit gingen leggen dat rimmen niet veilig was want je op die manier Covid kon krijgen?quote:
Gewoon goed de handjes blijven wassen, dan kunnen zij ook weer open.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:26 schreef Discombobulate het volgende:
Wel echt triest dat sekswerkers meteen uitgesloten zijn. Het is toch ook gewoon een contactberoep. Steun zullen ze ook wel niet krijgen.
Derde golf, gauw versoepelenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
RTL Nieuws: ''RIVM SPREEKT VAN DERDE GOLF''![]()
Sommige winkels riepen erom en voor sommige zal het werken. Zeker de duurdere modezaken. Je gaat geen duur kostuum, clicken en collecten, maar blijft inderdaad dwaas dat de winkels niet gewoon opengaan, met eventuele restrictie van x personen per vierkante meter.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:16 schreef Discombobulate het volgende:
Toch redelijk triest winkelen op afspraak. Zal wel even goed werken als click and collect.
Mensen willen gewoon volledig open, punt. Dit soort dingetjes helpen niet meer.
doen alleen virtueel toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach die hoeren zijn zo ongeveer nog opzichtiger al maandenlang gewoon aan het werk dan al die thuiskappers dus snap het opzich wel.
Wat doet Roberta?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon goed de handjes blijven wassen, dan kunnen zij ook weer open.
[ afbeelding ]
@:zipportal
Niet alleen de handjes wassenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon goed de handjes blijven wassen, dan kunnen zij ook weer open.
[ afbeelding ]
@:zipportal
quote:Als je intiem contact hebt: was je handen en je geslachtsdelen voor de seks. Was ook je handen na de seks of nadat je elkaar hebt aangeraakt.
Ik denk dat het alleen maar een soort marketing is. Als je dit allemaal de 2e golf noemt, komt het niet ernstig genoeg over. Maar als je het nu al gaat hebben over de 4e golf, denken mensen "oh ja, daar gaan ze weer". Ik denk dat mensen voor hun gevoel nu twee golven hebben meegemaakt en daarom wordt er nu gesproken over een 3e golf. Dat die tweede golf nog helemaal niet is afgelopen, lijkt er niet toe te doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom het RIVM het steeds over een derde golf heeft en niet een tweede (één lange golf sinds september die wat op en neer gaat) of de vierde (tweede vanaf september, derde vanaf december)?
Jammer dat hij bevroren is(moet zijn).quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi!
Kroegen kunnen wel weer open dus.
[ afbeelding ]
Omdat deze stijging door een nieuwe variant komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom het RIVM het steeds over een derde golf heeft en niet een tweede (één lange golf sinds september die wat op en neer gaat) of de vierde (tweede vanaf september, derde vanaf december)?
Ik snap het echt niet... Het lijkt mij vooral een angstreactie.quote:
Neuh, ik ook. Ik denk dat er heel veel op aan te merken is. Kan het niet helemaal duiden, maar daar komen we hopelijk vanzelf achter.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:33 schreef Haags het volgende:
Ik begin dat RIVM een beetje te wantrouwen. Zal wel aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |