Politt @67.00 voor de Omloop is wel een goede tip, die heb ik namelijk ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin te geloven dat deze gast gewoon zijn bets photoshopt.
[ twitter ]
Of 5 euro gooit op de eerste 30 namen op de lijst elke dagquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Waar slaat die 1400 dan op? Luts?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Goed spul, zo'n neusspray.quote:
Harper vooral heel sterk in de waaierrit, daar is het klassement gemaakt en waren al een hele hoop concurrenten uitgeschakeld. Tijdrit en 2 aankomsten bergop prima, maar ook niet heel bijzonder, voor z'n klassement had hij na rit 1 alleen concurrentie van Powless, Skjelmose, Caruso, Cattaneo en Fernandez. Dat is (op misschien Caruso na) een vergelijkbaar niveau.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netjes van Harper
Aardige ronde voor Jumbo-Visma
Kirbyquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie zijn die Engelse commentatoren op Eurosport?![]()
Die dachten zelfs na de finish nog dat het Harper was, en dat hij de fiets van Vingegaard op de een of andere manier geconfisqueerd had.
Dit wil ik niet goed kunnen uitspreken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]Deden jullie het al goed?
Jonas Vinegalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit wil ik niet goed kunnen uitspreken.
Die Deentjes moeten eens normaal doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]Deden jullie het al goed?
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Aantal crashes geweest ook, naast Stork ook Moschetti en Roux uit koers.
En er is een hele club afgewaaid inmiddels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |