Politt @67.00 voor de Omloop is wel een goede tip, die heb ik namelijk ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin te geloven dat deze gast gewoon zijn bets photoshopt.
[ twitter ]
Of 5 euro gooit op de eerste 30 namen op de lijst elke dagquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Waar slaat die 1400 dan op? Luts?quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Goed spul, zo'n neusspray.quote:
Harper vooral heel sterk in de waaierrit, daar is het klassement gemaakt en waren al een hele hoop concurrenten uitgeschakeld. Tijdrit en 2 aankomsten bergop prima, maar ook niet heel bijzonder, voor z'n klassement had hij na rit 1 alleen concurrentie van Powless, Skjelmose, Caruso, Cattaneo en Fernandez. Dat is (op misschien Caruso na) een vergelijkbaar niveau.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netjes van Harper
Aardige ronde voor Jumbo-Visma
Kirbyquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie zijn die Engelse commentatoren op Eurosport?![]()
Die dachten zelfs na de finish nog dat het Harper was, en dat hij de fiets van Vingegaard op de een of andere manier geconfisqueerd had.
Dit wil ik niet goed kunnen uitspreken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]Deden jullie het al goed?
Jonas Vinegalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit wil ik niet goed kunnen uitspreken.
Die Deentjes moeten eens normaal doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef showtimer het volgende:
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Aantal crashes geweest ook, naast Stork ook Moschetti en Roux uit koers.
En er is een hele club afgewaaid inmiddels
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Aantal crashes geweest ook, naast Stork ook Moschetti en Roux uit koers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stork zal wel op die obstakels geknald zijn.Ai ai ai spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:52 schreef showtimer het volgende:
De nieuwe Ewan daarentegen
[ afbeelding ]
De vorige keer kon hij echt tot aan de finish volledig uit de wind blijven sprinten, nu viel hij gewoon heel snel stil van zodra hij ook wind ving. Maar wel heel goed gewrongen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zat perfect, kwam er ook goed uit, maar sprintte daarna achteruit
Dit is wel cult.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:52 schreef showtimer het volgende:
De nieuwe Ewan daarentegen
[ afbeelding ]
The Return of the Neusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:10 schreef Marcoss het volgende:
Viviani met een trainingsachterstand sprint beter dan in heel 2020
Ik denk dat Mama Gaviria heeft ingegrepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:42 schreef showtimer het volgende:
Nando is naar de kapper geweest! @:Mani89
Callan Rydz heeft zich stiekem ontwikkeld tot een heel acceptabele darter.quote:
Zoon van Eric?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Callan Rydz heeft zich stiekem ontwikkeld tot een heel acceptabele darter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van deze haarlijn voor een 22-jarige?
[ afbeelding ]
Charles is een fenomeen.quote:
Bjerg is ook heel onverwacht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:02 schreef showtimer het volgende:
Zat al in 62e positie toen hij naar voren werd gebracht. nee dit was niks Jumboquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik kijk eens een keertje live en die Dekker komt niet eens uit het zadel. Wat een deceptie.
Valt niet mee om jezelf nog te motiveren op je 44e.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Gaviria zal de zoveelste Kolombiaan worden die heel vroeg is opgebrand.
Die wint doorgaans ook ondanks in plaats van dankzij. En wat er kan helpen rijdt in de Omloop of is geblesseerd. En dan valt Jos ook nog uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:23 schreef franklop het volgende:
Op zich had Dekker wel wat mannetjes van Groenewegen mogen gebruiken hier.
Is Bananito nog wielrenner? Rijdt Chalapud nog ergens?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer kondigt Gaviria zn afscheid aan?
Van Emden zou hier normaal gesproken de laatste man van Dekker zijn, maar Pfingsten reed dit rondje enkel in de weg voor Dekker, is ook wel knapquote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:23 schreef franklop het volgende:
Op zich had Dekker wel wat mannetjes van Groenewegen mogen gebruiken hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |