SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja oke, bij sommige mensen is het inderdaad te allen tijde foute boelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zelfs dan verschroei ik nog.
Of van die superverbrande onderarmen 'prikkeldraad' gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan volop een schouderklop geven
maarreh het topic gaat maar tot 301quote:
verbrande scheiding heb ik nooit mogen ervarenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Verbrande scheiding
Verbrande oorschelpen
De velletjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verbrande scheiding heb ik nooit mogen ervaren
Had het zelf ook niet door, maar ging naar de kapper en die zei hetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik steek het nog weleens op als het heet isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Oorschelpen gelukkig nooit ervaren, dat bedekt m'n haar nog net genoeg.
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n haar is niet zo dik, dat scheelt in dit geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek het nog weleens op als het heet isDan vergeet je dat.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.
Geen dank.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh eindelijk is die hysterische OP weg.
Ja tussen 12 en 3 in de volle zon in een zwembad liggen raad ik niemand aan.quote:
die tijd heb ik dan ook wel achter mij gelaten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tussen 12 en 3 in de volle zon in een zwembad liggen raad ik niemand aan.
dat je je hele lichaam voelt gloeienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ergste pijn tot nu toe in mijn leven.
Jep maar je hoofdhuid verbranden terwijl het al strak gespannen staat door de vlechtjes is helemaal geen pretje kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je je hele lichaam voelt gloeien
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
In Singapore heb ik de hele week met een debiel hoedje rondgelopen
ik heb nooit vlechtjes gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar je hoofdhuid verbranden terwijl het al strak gespannen staat door de vlechtjes is helemaal geen pretje kan ik je vertellen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit vlechtjes gehad
topless zonnen en je tieten verbranden schijnt ook nogal gevoelig te zijn
zonnesteek dus gok ik heel gevaarlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn broer en ik waren een keer zo verbrand dat we er snachts koortsverschijnselen van kregen.
Faro zelf heeft geen strand toch? Tenminste kan ik mij niet herinneren. Wel stranden in de buurt en op die eilandjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:52 schreef Dven het volgende:
Ooit eens op het strand in Faro in slaap gevallen voor een uur of drie. Nog nooit in m'n leven zo verbrand geweestMag van geluk spreken dat ik al een half jaar door Spanje aan het reizen was en daardoor al een redelijke basisbescherming had
Nouja, niet direct aan de stad ofzo. Maar wel op een kilometer of twee afstand. Prima omgeving wel maar niet lang geweest, zaten er meer een paar dagen uit noodzaak.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Faro zelf heeft geen strand toch? Tenminste kan ik mij niet herinneren. Wel stranden in de buurt en op die eilandjes.
Nicequote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)sterk-verbeterd.html
SCHIET DAN OP MET DIE KLOTE SPUITJESquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)sterk-verbeterd.html
vandaag ga ik niet hoog scoren, zaterdag en zondag gefietst, gisteravond gerend, vandaag zeggen mijn benen dat ze rust willenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Horloge vanmorgen thuis vergeten. RIP hoog stapgemiddelde![]()
![]()
Tja. Ik haal op werkdagen normaliter wel de 30.000. Vandaag dus niet. Morgen ga ik al bootcampen, dus voor de rest hou ik mijn benen en armen redelijk stil..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ga ik niet hoog scoren, zaterdag en zondag gefietst, gisteravond gerend, vandaag zeggen mijn benen dat ze rust willen
oh dat is me ook al vaker gebeurdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja. Ik haal op werkdagen normaliter wel de 30.000. Vandaag dus niet. Morgen ga ik al bootcampen, dus voor de rest hou ik mijn benen en armen redelijk stil..
O ik zie nu dat het ook wel verstandig is om hem op te laden....![]()
So sad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Horloge vanmorgen thuis vergeten. RIP hoog stapgemiddelde![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
So sad.
En ik hang 'm altijd aan de lader als ik ga douchen. Alleen gisteren dus weer vergeten om om te doen daarna, dus geen slaapstatistiekje.
Mij niet zo heel vaak. Is wel lullig als je aan de start staat van bijvoorbeeld een Halve Marathon en je horloge dan bijna leeg is...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat is me ook al vaker gebeurd
Och, het is maar een statistiekje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hem eigenlijk nooit om snachts. Moet ik eigenlijk toch gewoon doen..
ja, zeker bij een georganiseerd evenement is het lullig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij niet zo heel vaak. Is wel lullig als je aan de start staat van bijvoorbeeld een Halve Marathon en je horloge dan bijna leeg is...
ik merk ook wel dat ik hem soms moet afwisselen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef shiitake het volgende:
Toen ik mijn sporthorloge net had, droeg ik 'm dag en nacht, maar nu merk ik helaas dat mijn huid eronder het niet altijd fijn meer vindt. Dus ik doe 'm regelmatig af. Vooral 's nachts.
Ik mag ook naar buiten nu.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooooh jongens wat is het heerlijk buitenNet een flink eind gefietst naar weer een nieuw wandelwijkje, eigenlijk vooral paadjes in het bos
Fietsmeters
wandelmeters
foto's gemaakt
Nu in het zonnetje op het balkon. Eerst even de korte broek aan.
M'n huid zou het ook fijner vinden als ik 'm wat minder lang zou dragen geloof ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef shiitake het volgende:
Toen ik mijn sporthorloge net had, droeg ik 'm dag en nacht, maar nu merk ik helaas dat mijn huid eronder het niet altijd fijn meer vindt. Dus ik doe 'm regelmatig af. Vooral 's nachts.
ik heb nu een aantal best mooie horloges die stof liggen te happen in een la, omdat ik altijd de garmin om hebquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef Makrelis het volgende:
Horloge afdoen en op m'n nachtkastje leggen is toch wel onderdeel van het naar-bed-gaan-ritueel bij mij.
Het gekke is dat ik 'm het eerste half jaar lang echt dag en nacht heb gedragen en nergens last van had.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk ook wel dat ik hem soms moet afwisselen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n huid zou het ook fijner vinden als ik 'm wat minder lang zou dragen geloof ik.
ik doe hem alleen af tijdens het douchen of als die aan de lader moet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik 'm het eerste half jaar lang echt dag en nacht heb gedragen en nergens last van had.
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag ook naar buiten nu.
Richting tandarts.
Ik vond dat in het begin wel heel interessant dat je kon zien hoeveel uur je had geslapen en hoeveel lichte slaap enzovoorts, maar nu kijk ik er ook nooit meer naar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe hem alleen af tijdens het douchen of als die aan de lader moet.
Eigenlijk ook een beetje onzin, want het zal mij worst wezen of dat ding vindt dat ik goed of slecht geslapen heb, maar ja..
Ik ben er wel echter gekomen dat daar ook echt geen reet van klopt. want als ik een avond niks doe en gewoon rustig een film kijken en om 24:00 naar bed ga dan zegt dat ding me de volgende dag dat ik sinds 21:00 heb liggen snurkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vond dat in het begin wel heel interessant dat je kon zien hoeveel uur je had geslapen en hoeveel lichte slaap enzovoorts, maar nu kijk ik er ook nooit meer naar.
Voor de stappen van het slaapwandelen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hem eigenlijk nooit om snachts. Moet ik eigenlijk toch gewoon doen..
Afwisselen tussen links en rechts.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n huid zou het ook fijner vinden als ik 'm wat minder lang zou dragen geloof ik.
Veel plezierenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
auto starten en hop hop gas erop werken
Weet je dan wel hoe de film is afgelopen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er wel echter gekomen dat daar ook echt geen reet van klopt. want als ik een avond niks doe en gewoon rustig een film kijken en om 24:00 naar bed ga dan zegt dat ding me de volgende dag dat ik sinds 21:00 heb liggen snurken
Daarom gebruik ik gewoon de stappenteller op mijn telefoon, die vergeet ik nooitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja. Ik haal op werkdagen normaliter wel de 30.000. Vandaag dus niet. Morgen ga ik al bootcampen, dus voor de rest hou ik mijn benen en armen redelijk stil..
O ik zie nu dat het ook wel verstandig is om hem op te laden....![]()
ja hoor, ik ben gewoon wakker dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Weet je dan wel hoe de film is afgelopen?
maar ja, zo te zien blijven binnensportlocaties toch dicht, dus er verandert niksquote:
pics ter beoordeling.quote:
Iemand moet het doen.quote:Status 23-02
Positief getest +3.797 (1.064.598 totaal, 6,1% van bevolking)
Ziekenhuisopnames +59 (23.927 totaal, 2,2% van positief getest)
Kliniek-opnames +32, 1.379 momenteel
IC-opnames -23, 538 momenteel (8.615 totaal, 0,8% van positief getest)
Overleden +94 (15.343 totaal, 1,4% van positief getest)
Je was een carričreswitch aan het overwegenquote:
Dan staat gianni als eerste voor de deurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was een carričreswitch aan het overwegen
Stiekem doe ik dit al jaren erbij om mijn dure levensstijl te financieren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was een carričreswitch aan het overwegen
Ieder zijn ding, ik oordeel niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem doe ik dit al jaren erbij om mijn dure levensstijl te financieren.
BSO's blijven nog dicht lees ik net.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
Handig die versoepelingen.
Jongvolwassenen tm27 zoudenw eer mogen gaan sporten.
Dan mogen 4 man van mijn team sporten en de rest niet
Begrijpelijk. Als ik zie wat er via m'n onlyfans binnen komt zou ik bijna stoppen met m'n normale werkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem doe ik dit al jaren erbij om mijn dure levensstijl te financieren.
Ik sport toch nog gewoon in groepsverband en ik ben echt al lang voorbij die 27quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
Handig die versoepelingen.
Jongvolwassenen tm27 zoudenw eer mogen gaan sporten.
Dan mogen 4 man van mijn team sporten en de rest niet
groepsverband en teamsporten zijn niet dezelfde dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sport toch nog gewoon in groepsverband en ik ben echt al lang voorbij die 27
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sport toch nog gewoon in groepsverband en ik ben echt al lang voorbij die 27
Ja, dat is dan weer een puntje waar ik niet naar kijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
BSO's blijven nog dicht lees ik net.
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
groepsverband en teamsporten zijn niet dezelfde dingen
u op afspraak vanaf volgende week dinsdag dusquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is dan weer een puntje waar ik niet naar kijk
ik wil weten wanneer ik weer mag handballen en wanneer ik weer een winkel in kan.
Mijn bootcamptrainer heeft rond de tafel gezeten met de gemeente en toestemming gekregen om met maximaal 10 sporters te trainen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is dan weer een puntje waar ik niet naar kijk
ik wil weten wanneer ik weer mag handballen en wanneer ik weer een winkel in kan.
ja de regels daar omheen zijn apart. Je mag niet met groepen groter dan 2 sporten maar je mag wel met meerdere groepjes van 2 sporten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn bootcamptrainer heeft rond de tafel gezeten met de gemeente en toestemming gekregen om met maximaal 10 sporters te trainen.
oke, maar dat is dan in de buitenlucht en ieder individueel neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn bootcamptrainer heeft rond de tafel gezeten met de gemeente en toestemming gekregen om met maximaal 10 sporters te trainen.
Zie edit- IK klikte te snel op invoerenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar dat is dan in de buitenlucht en ieder individueel neem ik aan?
ach ja, ik ga er maar van uit dat ik dit seizoen niet meer in een sporthal kom.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie edit- IK klikte te snel op invoeren![]()
buiten handballenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik ga er maar van uit dat ik dit seizoen niet meer in een sporthal kom.
Mag op dit moment ook niet dus, maar zou misschien wel een optie kunnen zijn als we een paar maanden verder zijnquote:
Ik mis vooral de sociale interactie met het teamquote:
Ik vind daar weinig raars aan? Beter 5 groepjes van 2, dan 1 van 10?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja de regels daar omheen zijn apart. Je mag niet met groepen groter dan 2 sporten maar je mag wel met meerdere groepjes van 2 sporten.
Rare regeling
ja maar of je nou met tien man anderhalve meter afstand van elkaar houdt of tien man verdeeld over groepjes van twee anderhalve meter afstand houdt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind daar weinig raars aan? Beter 5 groepjes van 2, dan 1 van 10?
Omdat het misschien toch lastig is die 1,5 meter? Ik weet het ook niet hoor maar vind het gewoon logisch. Hoe kleiner de groepjes hoe minder contactmomenten tussen verschillende mensen. En fijn dat zulke dingen dus wel aangepast kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar of je nou met tien man anderhalve meter afstand van elkaar houdt of tien man verdeeld over groepjes van twee anderhalve meter afstand houdt.
Zit weinig verschil tussen al dan geen verschil
als ze de groepjes daadwerkelijk een stuk uit elkaar houden wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat het misschien toch lastig is die 1,5 meter? Ik weet het ook niet hoor maar vind het gewoon logisch. Hoe kleiner de groepjes hoe minder contactmomenten tussen verschillende mensen. En fijn dat zulke dingen dus wel aangepast kunnen.
vol met tetten?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. wanneer je ff afk bent en je dm en pm box ontploft
twietenquote:
Whut?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. wanneer je ff afk bent en je dm en pm box ontploft
Dat klinkt altijd zo niet opwindend.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bekt niet lekker.
Kwarktassen zou wel kunnen
kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo niet opwindend.
Alsof ze op de knieeen hangen
Hadden wij ook kunnen doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Beoordeling gehad. Positief gesprek. Ik mag blijven.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Je moet dit jaar werken aan je huehue's.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we ook beoordelingsgesprekken hier in de SC doen.
ak jij ze danquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet dit jaar werken aan je huehue's.
Aan het geluid zelf of aan de voorzetjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet dit jaar werken aan je huehue's.
We sturen je binnenkort je nieuwe targets.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan het geluid zelf of aan de voorzetjes?
Ik heb levenslangquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Halloumi. Thanks voor de inspo!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Burger, halloumi en paprika liggen alweer op de plaat
Word nu al zenuwachtigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Oh jee, voor wie kan ik allemaal koffie halen of een drankje?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Nou als je toch bezig bent..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh jee, voor wie kan ik allemaal koffie halen of een drankje?![]()
![]()
ik -moet- pastasaus makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
Moet nog bedenken wat ik ga eten
denk dat ik van de tomatensoep maar pastasaus maak
Hangen ze dat bij kwiwi ook?quote:
Februari naait je in je ariequote:De snelle overgang van het koude winterweer naar het zeer zachte weer van nu is opvallend, zegt meteoroloog en NOS-weerman Gerrit Hiemstra. Voorheen was zo'n grote temperatuurtegenstelling in februari zeldzaam en was dit een echte wintermaand. "Als zo'n tegenstelling voorkwam, dan gebeurde dat vooral in maart en ook nog wel in april. Daar komen ook de weerspreuken vandaan: 'Maart roert zijn staart' en 'April doet wat hij wil'.
Ja doei. Volgende maand gewoon rokjesdagquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Over een maandje weer centimeters sneeuw.
Vol met hippe toepassingen van vintage steigerhout?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Lolol, krijg een facebookgroepsuggestie. "Scandinavisch en industrieel wonen". Populair bij Hema-fans.
nicequote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Hema fan gespotquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Lolol, krijg een facebookgroepsuggestie. "Scandinavisch en industrieel wonen". Populair bij Hema-fans.
Deze post krijgt twee duimen naar beneden. 👎👎quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Dat kan lekker niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze post krijgt twee duimen naar beneden. 👎👎
Ik heb ze niet geliked.quote:
Ik mag geen plaatjes zien, tenzij ik lid word.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol met hippe toepassingen van vintage steigerhout?![]()
En toch deed ik hetquote:
Vast alleen 18+ materiaal danquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geliked.
[..]
Ik mag geen plaatjes zien, tenzij ik lid word.
Dat lukt me vast.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond kartgenot
@:haags
@:kwiwi
@:engine
@:GGMM
@:puala
@:ijsdraakje
@:ygritte
@:liesje1979
@:budapestenaar
ik ben voorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Steigerhout en palletmeubelsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol met hippe toepassingen van vintage steigerhout?![]()
dakschade?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi want ik heb onwijze dakschade dus veel kwalitatief racen wordt 't niet
Ha, ik maak kans.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi want ik heb onwijze dakschade dus veel kwalitatief racen wordt 't niet
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, zo ff paracetamolletje slikken
Oppassen jij hčquote:
Ik ben bij gergi en heb m'n switch niet bij mequote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond kartgenot
@:haags
@:kwiwi
@:engine
@:GGMM
@:puala
@:ijsdraakje
@:ygritte
@:liesje1979
@:budapestenaar
wat is dit nu voor reisvoorbereiding...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bij gergi en heb m'n switch niet bij me![]()
En hij is zo makkelijk mee te nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bij gergi en heb m'n switch niet bij me![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat is dit nu voor reisvoorbereiding...
heeft iemand het adres van @:Kwiwi? dan stuur ik een switch packing cube op. dat schijnt te helpen
JAAAA PACKING CUBESquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat is dit nu voor reisvoorbereiding...
heeft iemand het adres van @:Kwiwi? dan stuur ik een switch packing cube op. dat schijnt te helpen
It's my kledinghaakje and I muit if I like toquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu snap ik waarom je liep te muiten over die auto huren voor de ikea
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
It's my kledinghaakje and I muit if I like to
ik moet nog eten..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al gegetenHoef eigenlijk alleen nog maar filmpjes te kijken vanavond
Storm, hagel, dit, dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:53 schreef Amarantha het volgende:
ditquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil vette hap. Geen zin in bloemkool.
Hier is 't al weg.quote:
Ja weet ik, ziet er wel mooi uitquote:
Moet je niet zo in het oosten gaan wonen.quote:
Noorden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je niet zo in het oosten gaan wonen.
Daar al helemaal niet inderdaad.quote:
Goed toeven hier wel hoor.quote:
Hier nog roze en oranjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je niet zo in het oosten gaan wonen.
Lekker bordje burgerprakquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:23 schreef Makrelis het volgende:
Krieltjes, chipolatas, waspeen, peterselie en een romige jus. Ik wacht nog even, maar alles is voorbereid.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
zitten jullie er allemaa klaar voor?
Wat. We weten alles al inmiddels.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik vroeg me serieus af waarvoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
ja maar nu wordt het je officieel verteldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. We weten alles al inmiddels.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vroeg me serieus af waarvoor.
Neequote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik kijk ze serieus nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jezus jongens.![]()
Irma komt ook optreden
Ik ook niet. Het komt altijd met kinderbedtijd. Ik lees de samenvatting wel of er afwijking is van alles dat er uitgelekt isquote:
Gewoon gezellig met de koters kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het komt altijd met kinderbedtijd. Ik lees de samenvatting wel of er afwijking is van alles dat er uitgelekt is
Zeven uur, bord op schoot, Studio Sport Perscodivisiequote:
Nee die moet gewoon op tijd naar bedquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met de koters kijken
Lekker in je eentje avondklokrelleuh jatoggniedanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe meer ik er bij stil sta dat ik hier niet mag bbq’en. Hoe meer ik er zin in heb
Ga gewoon buiten op het gras ergens staanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe meer ik er bij stil sta dat ik hier niet mag bbq’en. Hoe meer ik er zin in heb
Eh. BBQ staat los van avondklokquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker in je eentje avondklokrelleuh jatoggniedan
Dit heb ik serieus al overwogenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga gewoon buiten op het gras ergens staan
Nou ja ik moest daar even aan denken. Beetje dit ideequote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eh. BBQ staat los van avondklok
Ajai kapiteinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
gelukkigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja overleef 't wel hoor :p bril op gehouden waar ik 'm af had moeten zetten
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Ach meestal is vooral eerste vijf minuten boeiend.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk zijn ze wel een beetje op tijd klaar, begin honger te krijgen.
Vanaf morgen mag alles weer. Gr gr Markie & The Boysquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Zou voor de verandering wel leuk zijn als ze opeens totaal andere dingen zouden aankondigen dan de dingen die al zijn 'uitgelekt'.
Oh bah ik wil dit soort dingen niet weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme kroop net een spin in m'n nekpanisch, PANISCH!!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Over een minuutje https://nos.nl/uitzendingen/quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, even de tarantula's naar Emmen gezonden.
soooooooooooooowwwwwww halloooootjesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik steek Helmond in de fik hoor.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
soooooooooooooowwwwwww halloooootjes
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Helmond mist niemandquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik steek Helmond in de fik hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
soooooooooooooowwwwwww halloooootjes
moet je volgende keer zeggen als die zijn bbf probeert af te zeggen voor het weekendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en Gergi zo: "Stel je niet aan"
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en Gergi zo: "Stel je niet aan"
Whehehequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je volgende keer zeggen als die zijn bbf probeert af te zeggen voor het weekend
achtpotig gevaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij had je als koene ridder moeten beschermen tegen het achtpotige gevaar.
Matje Rutte.quote:
Mijn kabouter zal pas gaan reizen als de bibliotheken weer open gaan denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kabouter staat al 3 weken bij iemand thuis volgens mij.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kabouter staat al 3 weken bij iemand thuis volgens mij.
Een herleving van de Bibliotheek van Alexandrië.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat je huis wel goed fikt met al jouw boeken enz.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zie, dat dacht ik al. Die is steeds ‘toevallig’ even weg tijdens de persco’s.
Is ook wel weer zo, ben benieuwd of hij ooit in Emmen terecht komt. Misschien ontvoer ik hem dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar wees blij, we weten iig dat die van jou veilig ergens staat.
een siswet suit of hoe dat heetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd naar winkelen op afspraak en wat ik dan aan moet
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
Snap wel dat die met zo'n zware baan zich hier dan als een soort downie gedraagt ja. Alleen waar dat kind dan vandaan komtquote:
Mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo, ben benieuwd of hij ooit in Emmen terecht komt. Misschien ontvoer ik hem dan.
Niet je flamingoschoenen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
Had je je switch maar mee moeten nemen..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |