SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja oke, bij sommige mensen is het inderdaad te allen tijde foute boelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zelfs dan verschroei ik nog.
Of van die superverbrande onderarmen 'prikkeldraad' gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan volop een schouderklop geven
maarreh het topic gaat maar tot 301quote:
verbrande scheiding heb ik nooit mogen ervarenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Verbrande scheiding
Verbrande oorschelpen
De velletjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verbrande scheiding heb ik nooit mogen ervaren
Had het zelf ook niet door, maar ging naar de kapper en die zei hetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik steek het nog weleens op als het heet isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Oorschelpen gelukkig nooit ervaren, dat bedekt m'n haar nog net genoeg.
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n haar is niet zo dik, dat scheelt in dit geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek het nog weleens op als het heet isDan vergeet je dat.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.
Geen dank.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh eindelijk is die hysterische OP weg.
Ja tussen 12 en 3 in de volle zon in een zwembad liggen raad ik niemand aan.quote:
die tijd heb ik dan ook wel achter mij gelaten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tussen 12 en 3 in de volle zon in een zwembad liggen raad ik niemand aan.
dat je je hele lichaam voelt gloeienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ergste pijn tot nu toe in mijn leven.
Jep maar je hoofdhuid verbranden terwijl het al strak gespannen staat door de vlechtjes is helemaal geen pretje kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je je hele lichaam voelt gloeien
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
In Singapore heb ik de hele week met een debiel hoedje rondgelopen
ik heb nooit vlechtjes gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar je hoofdhuid verbranden terwijl het al strak gespannen staat door de vlechtjes is helemaal geen pretje kan ik je vertellen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit vlechtjes gehad
topless zonnen en je tieten verbranden schijnt ook nogal gevoelig te zijn
zonnesteek dus gok ik heel gevaarlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn broer en ik waren een keer zo verbrand dat we er snachts koortsverschijnselen van kregen.
Faro zelf heeft geen strand toch? Tenminste kan ik mij niet herinneren. Wel stranden in de buurt en op die eilandjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:52 schreef Dven het volgende:
Ooit eens op het strand in Faro in slaap gevallen voor een uur of drie. Nog nooit in m'n leven zo verbrand geweestMag van geluk spreken dat ik al een half jaar door Spanje aan het reizen was en daardoor al een redelijke basisbescherming had
Nouja, niet direct aan de stad ofzo. Maar wel op een kilometer of twee afstand. Prima omgeving wel maar niet lang geweest, zaten er meer een paar dagen uit noodzaak.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Faro zelf heeft geen strand toch? Tenminste kan ik mij niet herinneren. Wel stranden in de buurt en op die eilandjes.
Nicequote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)sterk-verbeterd.html
SCHIET DAN OP MET DIE KLOTE SPUITJESquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)sterk-verbeterd.html
vandaag ga ik niet hoog scoren, zaterdag en zondag gefietst, gisteravond gerend, vandaag zeggen mijn benen dat ze rust willenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Horloge vanmorgen thuis vergeten. RIP hoog stapgemiddelde![]()
![]()
Tja. Ik haal op werkdagen normaliter wel de 30.000. Vandaag dus niet. Morgen ga ik al bootcampen, dus voor de rest hou ik mijn benen en armen redelijk stil..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ga ik niet hoog scoren, zaterdag en zondag gefietst, gisteravond gerend, vandaag zeggen mijn benen dat ze rust willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |